Hop til indhold

Den bedste kritik nogensinde


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Jeg ville da lige dele sådan en god kritik med jer :mrgreen:

25.05.2008 Jels Dommer: Tomasz Borkowski, Polen

Excellent CAC bedste han BIR

Dejlig spændstig hanhund. God størrelse. Meget maskulin i typen. Kan nå meget langt. Vidunderlig pels. Smukt hoved, maskulin type..Velansatte ører.. Helt utrolig vidunderlig både i stand og bevægelser. Spændstig, atletisk og sporty bevægelser. Vidundelig udstråling, godt pigmenteret og dejligt temperament.

Freudika - du kan også godt smide Bellas kritik herind. Den var rigtig flot :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak TAk :mrgreen:

 

A9: :mrgreen: det var også min tanke.. Men han snakkede udmærket engelsk. Og jeg spurgte ham bagefter om ikke der vare bare lidt dårligt. Så man har noget at stræbe efter.. Det syntes han ikke..

 

Jeg håbede han var god da vi købte ham. Han har vundet rigtig meget i Tjekkiet, Polen og Tyskland. Jeg synes han er meget smuk, men for stor efter mit behag (32-33 cm, altså max højde).. Jeg foretrækker de små.. Men jeg ved også at jeg ikke skal lave dem for små.. Jeg skal have lidt højde ind i mit opdræt. Og han er fra en lille mor og en stor far. Så jeg forventer meget af ham

 

Jeg finder lige et billede af ham :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...
Det er nemlig lige det det er :mrgreen:

Han har fået kritikker der er endnu bedre end den der senere :engel: Men han er nu også bare en super smuk hund.. Og så har han jordens bedste temperament :mrgreen:

 

Bellas temperement blev i øvrigt nævnt i søndags - for det gode endda ... men hun brugte også totalt score-tricks mod dommeren :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...