Gæst Aussies for ever Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Inkognito og jeg mødes i Hareskoven på søndag kl. 11, P pladsen ved den grønne plæne. Hvis andre har lyst til at mødes med os er I meget velkommende - jeg er sikker på Hasselnødden sætter pris på det, i alt fald på sigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Æv, kunne være hyggeligt, men jeg skal på Hillerød Kræmmermarked hele weekenden.. Med hund:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Det kunne jeg da godt tænke mig. Er det den her? Hundeskove - Store Hareskov, Kollekolle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Æv, kunne være hyggeligt, men jeg skal på Hillerød Kræmmermarked hele weekenden.. Med hund:mrgreen: HELE weekenden Har du en bod? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 HELE weekenden Har du en bod? Jeg skal stå sammen med en veninde, der har en bod:-D Luna skal så ligge på en dyne og se dejlig ud alle 3 dage:mrgreen: Det mente veninden godt, at Luna lige kunne magte:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Det kunne jeg da godt tænke mig. Er det den her? Hundeskove - Store Hareskov, Kollekolle Nej, det er denne: Hundeskove - Hareskovene, Bøndernes Hegn - Aldershvile Skov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Nej, det er denne:Hundeskove - Hareskovene, Bøndernes Hegn - Aldershvile Skov Den ser også ud til at være meget bedre :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Jeg skal stå sammen med en veninde, der har en bod:-D Luna skal så ligge på en dyne og se dejlig ud alle 3 dage:mrgreen: Det mente veninden godt, at Luna lige kunne magte:lol: Jamen så ses vi - måske. Jeg kommer derned fredag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Jamen så ses vi - måske. Jeg kommer derned fredag. Ih hvor hyggeligt:-D Det vil jeg glæde mig til:-D Jeg er i den bod fra barfcentret. Hun har overtaget butikken i Hillerød for nylig.. Men ja, du vil jo kunne kende os på Luna:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Så tror jeg har mødt hende. ... jeg har forresten hasselnødden med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Så tror jeg har mødt hende. ... jeg har forresten hasselnødden med. Jubiiii så får jeg endelig mødt hasselnødden:lun::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Æv da! Hvorfor lige den her søndag?! Jeg skal jo på udstilling der! Tænk lige på mig, når I mødes ikke - der står jeg nok inde i ringen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Kiggede efter Jer Jeanette, men kunne ikke se nogen BARF stand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 øv øv - jeg kan ikke Sookie ville ellers rigtig gerne møde Hasselnøden og hun savner søde Jessie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Æv æv æv, jeg skal til frisøren kl. 11, og først efterfølgende skal vi ud at gå med Chili og Caia! Rigtig god tur til jer;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Kan godt være at Gizmo og jeg kommer forbi Skriver lige i tråden her i morgen når jeg ved det præcist :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Når man skal taste adressen ind på GPS'en, er jeg med på at det er Skovbrynet 55, men hvilken by skal jeg taste ind Jeg har prøvet at taste koordinaterne ind, men GPS'en siger at de er ugyldige?? Håber at du kommer BlackGSD, så vi kan se vidunderet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Øhhh pas - jeg ved kun det ligger lige ved skovbrynet station :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Når man skal taste adressen ind på GPS'en, er jeg med på at det er Skovbrynet 55, men hvilken by skal jeg taste ind Jeg har prøvet at taste koordinaterne ind, men GPS'en siger at de er ugyldige?? Håber at du kommer BlackGSD, så vi kan se vidunderet Er det ikke Gladsaxe kommune eller Ballerup? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Jeg ville have gættet Bagsværd :blink: ... hvis det altså er en kommune og ikke kun en by ... siger den totale landsby bondeknold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Jeg prøvede at taste begge byer ind og der er kun noget der hedder Skovbrynet 55 i Ballerup. Hvis man gennemser ruten i tekst, så er det lige ved Helmsvej og den adresse er jo også nævnt i linket til hundeskovene.dk - så det må altså være i Ballerup Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Stor ståhej for ingenting Øhh, jeg har dobbeltbooket mig i morgen, så jeg kommer desværre ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts