Hop til indhold

Min lille lydighedshund


Amocca
 Share

Recommended Posts

DCH er lidt bagefter mht rally. Men jeg træner faktisk i min lokale DCH klub - det er første gang de udbyder rally der... Der er DCH klubber der laver rally konkurrencer i DGI regi (skal til en her d. 18ende i Hasselager), men jeg tror ikke de laver officielle rallyprøver endnu :vedikke: der findes ihvertfald ikke en DCH rallybog, så vidt jeg ved...

 

Karla og jeg har en DKK rallybog, men så vidt jeg kan se, så er alle de officielle prøver på sjælland fra nu af og året ud :megaked: der er en i sønderjylland, men der er tilmeldsingfristen overskredet... og den på fyn er desvære samme dag, som jeg skal på bytur med mit hvalpehold øv!

 

"Min" DCH rally-træning om søndagen, hvilket passer mig ganske udemærket.

 

Jeg kan vel sagtens få en DKK rallybog, når jeg nu er medlem af DKK. Eller skal jeg også være medlem (og træne i) en DKK-klub?

Link til indlæg
Del på andre sites

"Min" DCH rally-træning om søndagen, hvilket passer mig ganske udemærket.

 

Jeg kan vel sagtens få en DKK rallybog, når jeg nu er medlem af DKK. Eller skal jeg også være medlem (og træne i) en DKK-klub?

 

overhovedet ikke, du bestiller den bare enten via dkks hjemmeside, eller ved at ringe til dem. Den koster 75 kr, så det er lige til at overskue

Link til indlæg
Del på andre sites

DCH er lidt bagefter mht rally. Men jeg træner faktisk i min lokale DCH klub - det er første gang de udbyder rally der... Der er DCH klubber der laver rally konkurrencer i DGI regi (skal til en her d. 18ende i Hasselager), men jeg tror ikke de laver officielle rallyprøver endnu :vedikke: der findes ihvertfald ikke en DCH rallybog, så vidt jeg ved...

 

Så vidt jeg forstod på min træner for nylig, så bliver det offiicelt fra næste år. Hvis jeg hørte rigtigt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg forstod på min træner for nylig, så bliver det offiicelt fra næste år. Hvis jeg hørte rigtigt :hmm:

 

Nogen der kan be- eller afkræfte dette? Det kunne være fedt hvis DCH også afholdt prøver i det, så ville der jo helt automatisk være flere prøver og dermed nemmere adgang til dem...

 

Kan slet ikke forstå, at der slet ikke er flere i jylland resten af året... men sådan er det, ifølge hundeweb :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg forstod på min træner for nylig, så bliver det offiicelt fra næste år. Hvis jeg hørte rigtigt :hmm:

 

Nogen der kan be- eller afkræfte dette? Det kunne være fedt hvis DCH også afholdt prøver i det, så ville der jo helt automatisk være flere prøver og dermed nemmere adgang til dem...

 

Kan slet ikke forstå, at der slet ikke er flere i jylland resten af året... men sådan er det, ifølge hundeweb :vedikke:

 

Har lige ladet mig fortælle, at du har ret MissMilladk, rally bliver officielt i DCH fra næste år og de regner med at inkludere det i deres DM i år 2012. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst AnetteBell
Louise J's ven Jens var så sød at videofilme en af mine rallybaner søndag. Det var desværre den hvor jeg valgte at kage i spiral nr 2 :stupid:

 

Men se lige hvor fint min lille lydighedshund går :lun: det troede jeg slet ikke hun kunne...

 

[media]

[/media]

 

 

hvor er hun dog abre dygtig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige ladet mig fortælle, at du har ret MissMilladk, rally bliver officielt i DCH fra næste år og de regner med at inkludere det i deres DM i år 2012. :banan:

 

Så må man bare håbe, flere klubber tager det til sig, for klubberne skal vel også tilbyde Rally for at de har lyst til at lave et stævne? Der er vel egentlig ikke ret mange DCH-klubber, der træner Rally endnu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må man bare håbe, flere klubber tager det til sig, for klubberne skal vel også tilbyde Rally for at de har lyst til at lave et stævne? Der er vel egentlig ikke ret mange DCH-klubber, der træner Rally endnu?

 

der kommer jo langsomt flere og flere... Horsens tilbyder det nu, det samme gør de i tranbjerg og Dorthes afdeling har det også ude vestpå... så mon ikke det kommer ligeså langsomt... når det bliver en officiel sport i klubben...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...