Amocca Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 (rettet) Louise J's ven Jens var så sød at videofilme en af mine rallybaner søndag. Det var desværre den hvor jeg valgte at kage i spiral nr 2 :stupid: Men se lige hvor fint min lille lydighedshund går det troede jeg slet ikke hun kunne... Redigeret Oktober 25, 2011 af Amocca 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Louise J's ven Jens var så sød at videofilme en af mine rallybaner søndag. Det var desværre den hvor jeg valgte at kage i spiral nr 2 :stupid: Men se lige hvor fint min lille lydighedshund går det troede jeg slet ikke hun kunne... [media] [/media] Det ser da godt ud - sejt! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Louise J's ven Jens var så sød at videofilme en af mine rallybaner søndag. Det var desværre den hvor jeg valgte at kage i spiral nr 2 :stupid: Men se lige hvor fint min lille lydighedshund går det troede jeg slet ikke hun kunne... [media] [/media] Jeg er imponeret - og hvor er Karla da bare charmerende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Det ser rigtig godt ud :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Hvor ser det bare fedt ud, super god kontakt. Så forstår jeg sørme godt I vandt om lørdagen. :klap: Hvorfor skal de have snor på? Smider man den i de højere klasser eller? (For det er da vist slet ikke nødvendigt med snor ). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Hvor ser det bare fedt ud, super god kontakt. Så forstår jeg sørme godt I vandt om lørdagen. :klap: Hvorfor skal de have snor på? Smider man den i de højere klasser eller? (For det er da vist slet ikke nødvendigt med snor ). De skal have snor på i begynderklassen, tror den ryger senere - men vist først i expert? jeg er faktisk ikke sikker... i nogle øvelser er det faktisk sværere med snor på end det er uden.... Men jo, snoren skal være den, men den må aldrig blive strammet så trækker de point - vist noget med at karabinhagen aldrig må komme over en vis grad, den skal hænge lige ned hele tiden... tror jeg... Må være ærlig og sige, at jeg ikke er vildt inde i reglerne endnu... men vi hyggede os vældigt og hun synes det var sjovt... så det var absolut ikke sidste konkurrence vi har taget i rally Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Snoren ryger allerede i Øvet! Og ellers har du fint styr på reglerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Snoren ryger allerede i Øvet! Og ellers har du fint styr på reglerne ok, så allerede i øvet :5up: takker fru dommer et spørgsmål: Nu den der snydedæk hun lavede - fordi græsset var vådt - burde han ikke have trukket for den? Vi snakkede lidt om, hvorvidt de mon havde været ekstra flinke fordi det var en DGI konkurrence... og han trak os jo "kun" 10 point - selvom jeg ødelagde en hel øvelse... Burde han have trukket mere? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 ok, så allerede i øvet :5up: takker fru dommer et spørgsmål: Nu den der snydedæk hun lavede - fordi græsset var vådt - burde han ikke have trukket for den? Vi snakkede lidt om, hvorvidt de mon havde været ekstra flinke fordi det var en DGI konkurrence... og han trak os jo "kun" 10 point - selvom jeg ødelagde en hel øvelse... Burde han have trukket mere? Svært at se på videoen - hvis hun ikke har albuerne i jorden, så burde den koste 10 point for en ikke korrekt gennemført øvelse - men det ser ud som om du får hende helt ned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Svært at se på videoen - hvis hun ikke har albuerne i jorden, så burde den koste 10 point for en ikke korrekt gennemført øvelse - men det ser ud som om du får hende helt ned jeg får hendes albuer i, men hendes mavse rører helt sikkert ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 jeg får hendes albuer i, men hendes mavse rører helt sikkert ikke Det er heller ikke noget krav - det er albuerne, der tæller Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Hvor er I bare seje! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Hvor er i gode :5up::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Det ser super godt ud :5up: Skal i så ud og jagte rally titler også :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Det ser da super godt ud! Og hvor skønt at hendes hale bare kører hele tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Det ser super godt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Det ser super godt ud :5up: Skal i så ud og jagte rally titler også :slem: Vi skal ihvertfald ud og tage et par officielle prøver, for det var jo skægt og hunden hyggede sig jo også vældigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Hold da op hvor ser det godt ud :klap: I er altså bare så gode sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Det ser bare SUPER godt ud :5up:. I er da bare for seje begge to . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Wauw, hvor ser det godt ud :5up: Tænk, hvis jeg kom til at gå en Rally-bane så fint engang *drømmer søde drømme* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Hvor er I seje :banan: Jo mere jeg ser Rally, jo mere får jeg lyst til at starte nu her når min klikkertræning stopper her om et par uger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Hvor er I seje :banan: Jo mere jeg ser Rally, jo mere får jeg lyst til at starte nu her når min klikkertræning stopper her om et par uger. Jeg er ihvertfald solgt Synes det er superhyggeligt og hunden nyder det også :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Skøn video Er træt af at jeg ikke fik set jer om søndagen, det gik jo så godt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Jeg er ihvertfald solgt Synes det er superhyggeligt og hunden nyder det også :5up: Jeg må smide en mail afsted til klubben for at høre om der er plads på vores hold. Hvor meget "med" er DCH egentlig med rally? Jeg tænker om det måske bedre kan betale sig at træne rally i DKK? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Jeg må smide en mail afsted til klubben for at høre om der er plads på vores hold. Hvor meget "med" er DCH egentlig med rally? Jeg tænker om det måske bedre kan betale sig at træne rally i DKK? DCH er lidt bagefter mht rally. Men jeg træner faktisk i min lokale DCH klub - det er første gang de udbyder rally der... Der er DCH klubber der laver rally konkurrencer i DGI regi (skal til en her d. 18ende i Hasselager), men jeg tror ikke de laver officielle rallyprøver endnu der findes ihvertfald ikke en DCH rallybog, så vidt jeg ved... Karla og jeg har en DKK rallybog, men så vidt jeg kan se, så er alle de officielle prøver på sjælland fra nu af og året ud der er en i sønderjylland, men der er tilmeldsingfristen overskredet... og den på fyn er desvære samme dag, som jeg skal på bytur med mit hvalpehold øv! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts