Hop til indhold

Min lille lydighedshund

Amocca
 Share

Recommended Posts

Louise J's ven Jens var så sød at videofilme en af mine rallybaner søndag. Det var desværre den hvor jeg valgte at kage i spiral nr 2 :stupid:

Men se lige hvor fint min lille lydighedshund går :lun: det troede jeg slet ikke hun kunne...

Redigeret af Amocca
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Louise J's ven Jens var så sød at videofilme en af mine rallybaner søndag. Det var desværre den hvor jeg valgte at kage i spiral nr 2 :stupid:

Men se lige hvor fint min lille lydighedshund går :lun: det troede jeg slet ikke hun kunne...

[media]

[/media]

Det ser da godt ud - sejt! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser det bare fedt ud, super god kontakt. Så forstår jeg sørme godt I vandt om lørdagen. :klap:

Hvorfor skal de have snor på? Smider man den i de højere klasser eller? (For det er da vist slet ikke nødvendigt med snor :vedikke:).

De skal have snor på i begynderklassen, tror den ryger senere - men vist først i expert? jeg er faktisk ikke sikker... i nogle øvelser er det faktisk sværere med snor på end det er uden....

Men jo, snoren skal være den, men den må aldrig blive strammet så trækker de point - vist noget med at karabinhagen aldrig må komme over en vis grad, den skal hænge lige ned hele tiden... tror jeg...

Må være ærlig og sige, at jeg ikke er vildt inde i reglerne endnu... men vi hyggede os vældigt og hun synes det var sjovt... så det var absolut ikke sidste konkurrence vi har taget i rally :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Snoren ryger allerede i Øvet! Og ellers har du fint styr på reglerne :mrgreen:

ok, så allerede i øvet :5up: takker fru dommer :mrgreen:

et spørgsmål: Nu den der snydedæk hun lavede - fordi græsset var vådt - burde han ikke have trukket for den? Vi snakkede lidt om, hvorvidt de mon havde været ekstra flinke fordi det var en DGI konkurrence... og han trak os jo "kun" 10 point - selvom jeg ødelagde en hel øvelse...

Burde han have trukket mere?

Link til indlæg
Del på andre sites

ok, så allerede i øvet :5up: takker fru dommer :mrgreen:

et spørgsmål: Nu den der snydedæk hun lavede - fordi græsset var vådt - burde han ikke have trukket for den? Vi snakkede lidt om, hvorvidt de mon havde været ekstra flinke fordi det var en DGI konkurrence... og han trak os jo "kun" 10 point - selvom jeg ødelagde en hel øvelse...

Burde han have trukket mere?

Svært at se på videoen - hvis hun ikke har albuerne i jorden, så burde den koste 10 point for en ikke korrekt gennemført øvelse - men det ser ud som om du får hende helt ned :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må smide en mail afsted til klubben for at høre om der er plads på vores hold.

Hvor meget "med" er DCH egentlig med rally?

Jeg tænker om det måske bedre kan betale sig at træne rally i DKK?

DCH er lidt bagefter mht rally. Men jeg træner faktisk i min lokale DCH klub - det er første gang de udbyder rally der... Der er DCH klubber der laver rally konkurrencer i DGI regi (skal til en her d. 18ende i Hasselager), men jeg tror ikke de laver officielle rallyprøver endnu :vedikke: der findes ihvertfald ikke en DCH rallybog, så vidt jeg ved...

Karla og jeg har en DKK rallybog, men så vidt jeg kan se, så er alle de officielle prøver på sjælland fra nu af og året ud :megaked: der er en i sønderjylland, men der er tilmeldsingfristen overskredet... og den på fyn er desvære samme dag, som jeg skal på bytur med mit hvalpehold øv!

Link til indlæg
Del på andre sites