Hop til indhold

Gense sælger / tidl. ejer


Gæst skoge
 Share

Recommended Posts

Hejsa

 

Har for en uge siden overtaget / købt en fantastisk dejlig 3,5 år COTON de Tulear (kastreret) hanhund.

 

Efter hyggebesøg en gang og afhentning af hunden 2 dage efter lovede jeg, at sælger selvfølgelig måtte se hunden igen.

 

Hunden har på den uge vi har haft ham knyttet sig til alle 3 i sin nye familie - synes vi da selv og vi er blevet utrolige glade for ham.

 

Mit spørgsmål:

 

Hvornår vil det være tilrådeligt at få besøg af sælger og/eller genbesøge sælger med hunden ?

 

Vi ønsker jo ikke at forskrue hovedet på den dejlige fyr mere end højst nødvendigt - det har han ikke fortjent.

 

mvh. skoge

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Hejsa

 

Har for en uge siden overtaget / købt en fantastisk dejlig 3,5 år COTON de Tulear (kastreret) hanhund.

 

Efter hyggebesøg en gang og afhentning af hunden 2 dage efter lovede jeg, at sælger selvfølgelig måtte se hunden igen.

 

Hunden har på den uge vi har haft ham knyttet sig til alle 3 i sin nye familie - synes vi da selv og vi er blevet utrolige glade for ham.

 

Mit spørgsmål:

 

Hvornår vil det være tilrådeligt at få besøg af sælger og/eller genbesøge sælger med hunden ?

 

Vi ønsker jo ikke at forskrue hovedet på den dejlige fyr mere end højst nødvendigt - det har han ikke fortjent.

 

mvh. skoge

 

Jeg vil sige, at det kommer an på hunden - men umiddelbart en 3 mdr´s tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville vente en ca 2 mdr og hvis hunden er vilde med jer, ville jeg ikke være bange,.

Min 1 ste genbrugs hund reagerede overhovedet ikke på tidligerer ejeres kontakt efter 1 mdr.

En anden genbrugshund afleverede jeg til hendes sædvanlige trimmer efter 14 dage og faktisk kom tidligerer ejer der den dag med 2 hunde. Trimmeren sagde at min nye hund ikke viste interesse, da tidligere ejer hentede sine egne hunde,mht til at ville med.

Den 1 ste var over et år , den næste over 2 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...