Hop til indhold

Åbent Hus - DDÅ's dyreinternat Tingskoven, Tranbjerg v/Århus 3. oktober 2010


Gæst Trine199
 Share

Recommended Posts

Gæst Trine199

Husk, at der i anledning af Dyrenes Dag den 3. oktober 2010 er åbent hus på DDÅ dyreinternatet i Tingskoven, Tranbjerg v/Århus :-)

 

Selvom der er et stykke vej fra Odense til Århus, overvejer vi kraftigt at putte Chilli i bilen og køre en tur derop, for at vise personalet hvor stor og dejlig hun er blevet.

Tror gensynsglæden ville blive stor for begge parter ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Nooo... Så kommer jeg jo hjem med et dyr mere :mrgreen:

 

Fik faktisk lige at vide af omveje, at Bamse måske har været omkring internatet for omkring 4 år siden - Uanset hvad, så gør de ansatte og frivillige i hvertfald et godt stykke arbejde, som helt sikkert bliver værdsat af både dyr og mennesker :5up:

 

Håber dem som har mere rygrad end mig, møder op og viser deres støtte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Nooo... Så kommer jeg jo hjem med et dyr mere :mrgreen:

 

Fik faktisk lige at vide af omveje, at Bamse måske har været omkring internatet for omkring 4 år siden - Uanset hvad, så gør de ansatte og frivillige i hvertfald et godt stykke arbejde, som helt sikkert bliver værdsat af både dyr og mennesker :5up:

 

Håber dem som har mere rygrad end mig, møder op og viser deres støtte.

 

Her er en 'Bamse-liste' med alle mulige kandidater:

BAMSE 1, Schæfer/Lab, født ????, på internatet 12.6-14.6.04

BAMSE 5, Labrador/Flatcoated Retriever blanding, født 11.2003, på internatet 27.4-11.5.05

BAMSE 7, Labrador blanding, født ????, på internatet 17.7-19.7.05

BAMSE 8, Labrador/Flatcoated Retriever, født 7.2005, på internatet 7.4-12.4.06

BAMSE 13, Schæfer/Labrador, født 14.5.2006, på internatet 1.5-4.6.06

BAMSE 14, Golden Retriever/Siberian Husky/Labrador, født 15.1.2007, på internatet 5.7-10.7.07

BAMSE 15, Labrador blanding, født 4.2006, på internatet 15.9-17.9.2007

BAMSE 17, Schæfer blanding, født 1.6.2004, på internatet 27.1-12.2.2008

 

Det er naturligvis forudsat at Bamse hed Bamse på internatet :-D Jeg har lige kigget på BAMSE 14, 5 mdr. gammel da han var på internatet, men han var helt 'gråmeleret' på ryggen og også lidt på halen? Den slags kan naturligvis gå væk når de bliver lidt ældre men...

 

Jeg har billeder, hvis det er, men vil lige vente til der er en smule sandsynlighed for det er ham (bare så jeg ikke smider billeder af en udenforståendes hund uden videre).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Her er en 'Bamse-liste' med alle mulige kandidater:

BAMSE 1, Schæfer/Lab, født ????, på internatet 12.6-14.6.04

BAMSE 5, Labrador/Flatcoated Retriever blanding, født 11.2003, på internatet 27.4-11.5.05

BAMSE 7, Labrador blanding, født ????, på internatet 17.7-19.7.05

BAMSE 8, Labrador/Flatcoated Retriever, født 7.2005, på internatet 7.4-12.4.06

BAMSE 13, Schæfer/Labrador, født 14.5.2006, på internatet 1.5-4.6.06

BAMSE 14, Golden Retriever/Siberian Husky/Labrador, født 15.1.2007, på internatet 5.7-10.7.07

BAMSE 15, Labrador blanding, født 4.2006, på internatet 15.9-17.9.2007

BAMSE 17, Schæfer blanding, født 1.6.2004, på internatet 27.1-12.2.2008

 

Det er naturligvis forudsat at Bamse hed Bamse på internatet :-D Jeg har lige kigget på BAMSE 14, 5 mdr. gammel da han var på internatet, men han var helt 'gråmeleret' på ryggen og også lidt på halen? Den slags kan naturligvis gå væk når de bliver lidt ældre men...

 

Jeg har billeder, hvis det er, men vil lige vente til der er en smule sandsynlighed for det er ham (bare så jeg ikke smider billeder af en udenforståendes hund uden videre).

 

Det vi fik at vide fra tidligere ejer, var at han var blanding af noget slædehund og muligvis hvid schæfer så vidste hun ikke mere - Ud over at han var helt hvid da hun fik ham og hvor gammel han helt præcist er vidste hun heller ikke - Men han var vist omkring et halvt år gammel da hun fik ham.

 

På den måde har jeg sjusset mig frem til, at han er mellen 4 og 5 år nu og dyrlægen mener, at det nok passer meget godt.

 

Men om han altid har heddet Bamse, er jo et godt spørgsmål :vedikke:

 

Fik vist også nogle informationer om, at han havde boet hos en mand, ukendt alder og ukendt årsag til at Bamse skulle vidre.

 

Det var vist endda hendes kæreste, som i første omgang havde fået Bamse, men som så gav ham til hende.... Så det er fuldstændig umuligt at vide hvor pokker han kommer fra.

 

Men det kunne da være lidt pudsigt hvis han har været omkring jer :mrgreen:

Fik bare et "hint" om, at det måske var gennem jer, at hans vej endte hos tidligere ejer og derefter hos miiiig :lun:

Hvor pålidelig min "kilde" er, det ved jeg så ikke - Men det er da en mystisk ting sådan at finde på af sig selv, i hvertfald ;-)

 

Uanset hvad, så beundre jeg virkelig det arbejde i gør for at sikre nye chancer og gode hjem til dyr :5up:

 

Her er vidunderet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...