Gæst stenshoej Skrevet September 4, 2010 Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 Så har jeg været i haven idag, hvor moar rendt efter mig hele tiden og knipsede med en eller anden tingest. Moar siger at i ikke skal kigge på min hale.. den synes hun er grim! bare fordi jeg ikke gider at rende rundt i "overtøj" om sommeren? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Han er smuk... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Hvor er han dejlig:lun:. Kan godt lide, at han hjælper dig med blomsterbedene:-D. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Kan godt lide, at han hjælper dig med blomsterbedene:-D. Jaa! han hjælper lige til med at plukke visne blade af, og sådan noget :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jaa! han hjælper lige til med at plukke visne blade af, og sådan noget :slem: Nej hvor er han dygtig:5up: - kan han lejes for en dag:-D? Har en masse visne blade, som gerne må fjernes:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Nej hvor er han dygtig:5up: - kan han lejes for en dag:-D? Har en masse visne blade, som gerne må fjernes:slem: Jamen, det kan vi da godt finde ud af :slem: han elsker nemlig at ordne blomsterbede :slem::slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Han ligner totalt en hvalp, som bor i nærheden af os. Super smuk hund, men hvilken race? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Han ligner totalt en hvalp, som bor i nærheden af os.Super smuk hund, men hvilken race? Nova Scotia Duck Tolling Retriever:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Nørh hvor er han dejlig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts