Hop til indhold

Pelsen er pis-gul


Petrine
 Share

Recommended Posts

Ved godt det ikke er en sygdom, men findes der et trick til at få pis-gul pels til at blive hvid igen? Samson tisser på pelsen, både med og uden ble.

 

Er ude i noget med papilotter, men kan ikke helt overskue om det er effektivt (uh hvor det klør i saksen, han har alt for meget pels)

Link til indlæg
Del på andre sites

Spa laver en 'facial scrub' til hunde med misfarvninger. Ved der er andre som bruger den til misfarvninger på kroppen/poterne... Er det mon Stinna herinde, som har Jason? Det er noget med misfarvede poter....? Måske den også kan bruges til tisgul hundemavse/ben...

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
Vanish_Oxi_Action_Max_500gr.jpg

 

:engel:

 

 

hehe den var god :banan:

 

ej sorry aner virkelig ikke hvad man kan gøre... hmmm måske jeg kan høre nogle jeg kender som avler langhåret marsvin... skal nok vende tilbage hvis jeg finder et vidunder middel :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Chris Christensen laver et produkt der hedder Ice on Ice. Det er egentlig en leave-in balsam, men ifølge produktinfoen kan det bruges præventivt mod pisgule pelse. Har selv haft brugt det med fin succes på mine tøser, for med lange bukser i hvid pels, og en hund der hver dag tisser på asfalt, så hænger der altså meget urin ved.

 

Eneste minus er - for sådan en lidt uorganiseret person som mig - at det kræver man propper det i hver dag for at det får en rigtig god effekt.

 

Ved vask ved jeg flere bruger hesteshampoo, der er lavet til hvidskimlede heste. Du kan med sikkerhed gå rundt i Ballerup og få gode tips og tricks i de forskellige stande. Det er jo allerede om lidt under 14 dage det løber af stablen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mens alle andre hygger i Ballerup, sidder jeg i svigermors sofa og spiser råddent får :cry:

 

De er da også så eksotiske de nordmænd... Er det også dem der urinerer på dyret (eller for ret skal være ret; på jorden over det nedgravede dyr)?

Link til indlæg
Del på andre sites

De er da også så eksotiske de nordmænd... Er det også dem der urinerer på dyret (eller for ret skal være ret; på jorden over det nedgravede dyr)?

 

Det ønsker jeg seriøst ikke at vide noget om! Jeg tager madpakke med (kiks) så jeg kan overleve og så har jeg jo (forhåbentligt) to hunde med, som skal ud at tisse hele tiden :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ønsker jeg seriøst ikke at vide noget om! Jeg tager madpakke med (kiks) så jeg kan overleve og så har jeg jo (forhåbentligt) to hunde med, som skal ud at tisse hele tiden :banan:
Skriv hvis jeg skal sende mad-forsyninger..Nu er jeg pludselig glad for at vi valgte Sverige til vores første skiferie ever... Selvom jeg ikke mere kan lide svenskere
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...