Umulia Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Dansk Hyrdehunde Klub Er der nogle af jer herinde, der er så skrappe at I skal med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Slet ingen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Slet ingen? Altså vi er jo nogle stykker herinde fra, der lige er startet... og jeg kan vist med stor overbevisning sige, at ingen af os liiige er klar til NM:lol: Altså nogle af os kan ikke engang finde ud af at holde os på benene... som eksempelvis mig. Så for vores vedkommende går der vist lige lidt tid. Ved ikke om der er andre herindefra der hyrder? Kunne forestille mig at Rikke (som vist ikke er herinde) skal med: Border Collie World Ellers er jeg ikke så super meget inde i det der hyrdehalløj endnu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Altså vi er jo nogle stykker herinde fra, der lige er startet... og jeg kan vist med stor overbevisning sige, at ingen af os liiige er klar til NM:lol: Altså nogle af os kan ikke engang finde ud af at holde os på benene... som eksempelvis mig. Så for vores vedkommende går der vist lige lidt tid. Ved ikke om der er andre herindefra der hyrder? Kunne forestille mig at Rikke (som vist ikke er herinde) skal med: Border Collie World Ellers er jeg ikke så super meget inde i det der hyrdehalløj endnu. Altså hvis hyrdning i vand og bid i den meget farlige sammenrullede fodersæk indgår - så er jeg klar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Altså hvis hyrdning i vand og bid i den meget farlige sammenrullede fodersæk indgår - så er jeg klar Hvis falde på røven i fårelort er en af disciplinerne - så er jeg bestemt også med!!:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Altså hvis hyrdning i vand og bid i den meget farlige sammenrullede fodersæk indgår - så er jeg klar Hvis falde på røven i fårelort er en af disciplinerne - så er jeg bestemt også med!!:klap: Jeg må vist til at tage mig sammen, hvis jeg også skal kunne være med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Jeg må vist til at tage mig sammen, hvis jeg også skal kunne være med Jeg havde total forventet at du skulle med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts