Hop til indhold

Den dårligste danske reklame i har set.


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

:blink:.

Er det et stort eller lille supermarked :-D?

 

Sådan mellemstort er det vel, på størrelse med en Netto forretning eller deromkring :mrgreen:

(bør måske også lige bemærke at jeg yderst sjældent kommer i Netto, så også dér kunne jeg egentlig huske forkert :genert: )

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 120
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

God tur, Daniella.. Der ligger kun fire på Sjælland. En i København, Korsør, Næstved og Stege.

 

Den i København er lige åbnet og ligger i min bydel. Skulle selvfølgelig hen og se hvad søren alt det bummelum gik ud på, og blev glædeligt overrasket. Den lå lige over for Netto, så der var helt tomt derinde. Der var et super godt udvalg, RENT :shock: og billigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Angående reklamer, mon de kendte mennesker der medvirker, har et forhold til det de reklamerer for, eller det kun berigelsen der trækker, jeg ved nemlig ikke om en genudsendelse døgnet rundt, året rundt, er gavnligt for skuespillere, andet end hvis betalingen er god?:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er de heldigvis stoppet men de der Knoldø reklamer for Føtex :shock: de var da forfærdelige! Jeg tror de havde en ide om at det ville blive kult, men det var jo bare sært og dumt :rolleyes:

 

Altså, de nye Føtex reklamer er da temmelig meget ringere :damn: :damn:

 

 

 

Psssst: Kiwi har købt det gamle Alta, så hvis I havde en sådan i området, har I nu en Kiwi. Glimrende butik, især deres åbningstider :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

God tur, Daniella.. Der ligger kun fire på Sjælland. En i København, Korsør, Næstved og Stege.

 

Den i København er lige åbnet og ligger i min bydel. Skulle selvfølgelig hen og se hvad søren alt det bummelum gik ud på, og blev glædeligt overrasket. Den lå lige over for Netto, så der var helt tomt derinde. Der var et super godt udvalg, RENT :shock: og billigt.

 

Puha det var ikke mange, måske derfor jeg aldrig har set en :blink:.

Men det var da dejligt at der var rent og billigt :-D.

Er det Aldi priser :-D? Eller Lidl? (Puha kan ikke lide Lidl, det er lidt for tysk for mig :vedikke:)

Link til indlæg
Del på andre sites

he jeg afprøvede burgeren i dag mums!

 

Nu er de heldigvis stoppet men de der Knoldø reklamer for Føtex :shock: de var da forfærdelige! Jeg tror de havde en ide om at det ville blive kult, men det var jo bare sært og dumt :rolleyes:

 

Altså, de nye Føtex reklamer er da temmelig meget ringere :damn: :damn:

 

 

 

Psssst: Kiwi har købt det gamle Alta, så hvis I havde en sådan i området, har I nu en Kiwi. Glimrende butik, især deres åbningstider :5up:

 

Enig - den sang er da møjirriterende

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Puha det var ikke mange, måske derfor jeg aldrig har set en :blink:.

Men det var da dejligt at der var rent og billigt :-D.

Er det Aldi priser :-D? Eller Lidl? (Puha kan ikke lide Lidl, det er lidt for tysk for mig :vedikke:)

 

Det er det samme som Fakta... prismæssigt.

 

Handler sjældent i Kiwi, selvom der er flere butikker heromkring... de har kun det man skal have = ingen impulskøb og ingen spændende frugter og grøntsager :evil: men øko osv er de pænt med på...

 

Ææælsker Lidl - bortset fra at de ikke altid er gode til at få deres varer mærket med info omkring kulhydrater, fedt osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha det var ikke mange, måske derfor jeg aldrig har set en :blink:.

Men det var da dejligt at der var rent og billigt :-D.

Er det Aldi priser :-D? Eller Lidl? (Puha kan ikke lide Lidl, det er lidt for tysk for mig :vedikke:)

 

Handler hverken i Aldi eller Lidl (ved faktisk ikke engang hvor der ligger en Lidl). Så kan kun sammenligne med Nettopriser - og synes det var stort set det samme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er det samme som Fakta... prismæssigt.

 

Handler sjældent i Kiwi, selvom der er flere butikker heromkring... de har kun det man skal have = ingen impulskøb og ingen spændende frugter og grøntsager :evil: men øko osv er de pænt med på...

 

Ææælsker Lidl - bortset fra at de ikke altid er gode til at få deres varer mærket med info omkring kulhydrater, fedt osv.

 

Super :-D.

Øv trist der ikke er impulskøb, det er ellers altid det sjoveste når man handler :-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg er heller ikke til aldi og lidl, men det var jeg da jeg boede på kollegie :genert:.

 

Jeg syntes netop de to butikker har DK´s bedste grønt udover fx Bazar Vest her i 'området'.

 

Deres frugt og grønt er altid friskt og indbydende... og billigt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes netop de to butikker har DK´s bedste grønt udover fx Bazar Vest her i 'området'.

 

Deres frugt og grønt er altid friskt og indbydende... og billigt :5up:

 

Den Aldi jeg handlede i, i Herlev - der var det ulækkert frugt. Men Lidl i Herlev har faktisk rigtig god frugt :lol:.

 

Så det giver jeg dig helt ret i.

Hvorimod jeg synes Fakta altid har dårligt frugt! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hader den skrækkelige Tulip-reklame med de talende dyr. Fatter slet ikke hvad der er reklamens "insight". Men den værste lige pt. er nok mobilreklamen med Lars Bom. Altså bare fordi man har en "kendis" der siger "jeg er en tilfreds kunde", så betyder det sgu ikke at mobilselskabet er godt. Det er simpelthen at undervurdere danskerne.

 

Tilgengæld er jeg helt forelsket i OK-benzin reklamerne. Enkel, morsomme og ligetil!

 

Jeg tror Lars Bom meget vel kunne have ødelagt sin karriere med den reklame :blink:

 

GOD it SUCKS!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Den Aldi jeg handlede i, i Herlev - der var det ulækkert frugt. Men Lidl i Herlev har faktisk rigtig god frugt :lol:.

 

Så det giver jeg dig helt ret i.

Hvorimod jeg synes Fakta altid har dårligt frugt! :evil:

 

Ja sådan er det også med 'vores' fakta :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Angående reklamer, mon de kendte mennesker der medvirker, har et forhold til det de reklamerer for, eller det kun berigelsen der trækker, jeg ved nemlig ikke om en genudsendelse døgnet rundt, året rundt, er gavnligt for skuespillere, andet end hvis betalingen er god?:vedikke:

 

Da jeg var med i reklame, havde jeg INTET forhold til det reklamerede:genert:

men jeg fik god betaling :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

En anden der pt. giver mig spat, er den for VW Transporter... måske er det fordi den, som alt andet på TV2 News gentages hvert kvarter, døgnet rundt, i månedsvis :stupid:

 

Det er noget med nogle mænd i arbejdstøj, smurt helt ind i mudder og snavs og så går den på, at VW Transporter er løsningen, når der virkelig skal arbejdes. Her er det mest musikken jeg ikke kan klare - det er sådan noget a capella negro spiritual-agtigt noget, men det lyder mest som nogle gorillaer der grynter og brøler :slem: Det er faktisk endnu ikke lykkedes mig at få ordentligt fat i ordene, selv efter at have hørt den 100vis af gange...

 

Noget med...

Gooooo work, when the bla bla bla

Gooooo work, when the bla bla bla

Go go work! WORK! (sidste 'work' lyder som et brøl!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...