DaniellaJ Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Personligt synes jeg at det er den gamle Leasy reklame :damn:. "Jeg fatter ikke en meter - hvorfor ringer du ikke bare til Peter" Godt den ikke er i fjernsynet mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 PT er det OREO-reklamen:evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 PT er det OREO-reklamen:evil: Enig - er det meningen, at man skal dele den, slikke på den, sætte den sammen igen og dunke den ned i mælk - det er da ulækkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DixZie Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Ham kloven fra superbest er klart den værste! :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 "jeg fatter ikke en meter"-Leasy reklamerne...det var jo sådan at man fik lyst til at opsøge hende pigen med guitaren, hende den gamle fulde kvinde og de åndssvage naboer, og så gennemtæve dem med en våd avis...:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tilde Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 - Jeg er også helt klart med på OREA reklamen, den er bare den værste:stupid: - Tilgengæld er jeg fuldstændig pjattet med TDC Klaua og Britta, specielt den nyere af dem, hvor Klaus kommer hjem med den store klods til en mobil, den er altså for sjov:banan: Kan huske da min far fik sådan en. Hold op hvor vi synes den var sej, hihi... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Sånt aktuelt, flækker jeg af grin over lastbilschaufførernes charmekampagne... :stupid: Der findes åbenbart to slags chaufførgrupper i DK :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 hmm....må være den der med hende klaphatten fra BIVA hun er da bare super belastende :damn: Men sys altså også perletand er åndssvag YouTube - Reklame - Perletand (1957) og jeg elsker eller Dirch Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Personligt hader jeg Mercuri Urvals reklamer som pesten, I ved, dem der bliver sendt hvert kvarter døgnet rundt på TV2 News. "Mercuri Urval, fordi mennesker betyder alt". De er så gennemsyrede af magt, overlegenhed og arrogance, at jeg er ved at brække mig... Den mørkhårede forretningskvinde der med et koldt, lumsk, snedigt smil signalerer "den kloge narrer den mindre kloge!" Speakerstemmen; laid back, nonchalant, kold, beregnende - det gælder om at finde profiten... og så hente den! "Fordi mennesker betyder alt?" Nej fordi mennesker der kan skrabe flest muligt penge ind til dit firma betyder alt! Ja selv musikken underbygger det. Langsom, kølig, svævende over 'pøbelen' Jeg forestiller mig de medvirkende lave bevægelser til musikken hvor de stille og roligt fejer alt til side: højre arm... venstre arm... højre arm... venstre arm, mens de 'skrider fremad på forretningsscenen' ... Men det er nok bare mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Jeg hader den skrækkelige Tulip-reklame med de talende dyr. Fatter slet ikke hvad der er reklamens "insight". Men den værste lige pt. er nok mobilreklamen med Lars Bom. Altså bare fordi man har en "kendis" der siger "jeg er en tilfreds kunde", så betyder det sgu ikke at mobilselskabet er godt. Det er simpelthen at undervurdere danskerne. Tilgengæld er jeg helt forelsket i OK-benzin reklamerne. Enkel, morsomme og ligetil! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 eeej Siri den med bjørnen og aligatoren er squ da geniale :klap: SKRALDgrinede første gang jeg så dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Pt. er den mest lusede reklame den med Lars Bom :damn: :damn: Kæft den er ringe *høhø* :stupid: Spar reklamerne er også elendige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 eeej Siri den med bjørnen og aligatoren er squ da geniale :klap: SKRALDgrinede første gang jeg så dem Ej jeg er slet ikke enig. For det første forstår jeg overhovedet ikke det morsomme i en dum bjørn eller krokodille. For det andet kan jeg på ingen måde se koblingen til det produkt reklamen skal sælge... do not get it;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Ej jeg er slet ikke enig. For det første forstår jeg overhovedet ikke det morsomme i en dum bjørn eller krokodille. For det andet kan jeg på ingen måde se koblingen til det produkt reklamen skal sælge... do not get it;-) Hvordan sys du det smager?? :blink: det er jo fordi at dyrene ved bedst! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 :blink: det er jo fordi at dyrene ved bedst! Okay - jeg skal have den skåret helt ud i pap. Hvorfor ved dyrene bedst? Og de ved jo i virkeligheden ikke noget - de kan i hvert tilfælde ikke svare... Du kan nok godt se at jeg SLET ikke fanger den...:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Personligt hader jeg Mercuri Urvals reklamer som pesten, ... Men det er nok bare mig Nej, det er ikke bare dig. Kan ikke klare dem! eeej Siri den med bjørnen og aligatoren er squ da geniale :klap: SKRALDgrinede første gang jeg så dem Samme her. De er skønne, og smækfulde af gode detaljer :5up: Pt. er den mest lusede reklame den med Lars Bom :damn: :damn: Kæft den er ringe *høhø* :stupid: Uha ja, den gør nærmest ondt at se på Men nu siger jeg så "Smør 40". Nogle der er gamle nok til at huske den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 mesterhakket reklamen! .. synes den er lige dårlig, hver gang! :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 mesterhakket reklamen! .. synes den er lige dårlig, hver gang! :damn: Jeg tror det er en af dem, der er dårlige med vilje Og alle ved da at Søren Gericke kommer fra en anden planet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Okay - jeg skal have den skåret helt ud i pap. Hvorfor ved dyrene bedst? Og de ved jo i virkeligheden ikke noget - de kan i hvert tilfælde ikke svare... Du kan nok godt se at jeg SLET ikke fanger den...:blink: jamen altså...den er smagstestet af de vilde dyr ik :blink: vilde dyr elsker kød og meget af det. ERGO er der mere kød i Tulips Pålækker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 jamen altså...den er smagstestet af de vilde dyr ik :blink: vilde dyr elsker kød og meget af det. ERGO er der mere kød i Tulips Pålækker Men hvorfor er dyrene så dumme? Hvorfor kan de ikke koncentrere sig om at svare på spørgsmålene? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Men hvorfor er dyrene så dumme? Hvorfor kan de ikke koncentrere sig om at svare på spørgsmålene? fordi de er dyr:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Uh, jeg er lige kommet i tanker om endnu én jeg ikke kan døje. Den er for Samsung, og kører vist på National Geographic channel. Speakeren lyder som en klon mellem Ole Henriksen og en buddhistmunk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 okay jeg HADER reklamer for Shark Week så STOP DET DOG!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 okay jeg HADER reklamer for Shark Week så STOP DET DOG!!! uha ja - I second that :damn: Selv er jeg kørt træt i de Harry-reklamer der bliver ved med at komme Eller - er det Thorsen Fisk? - "fisk på 15 minutter" :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Eller endnu værre: den forbaskede nykredit reklame "hvilken bank tænkte du på?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts