Hop til indhold

Den dårligste danske reklame i har set.


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

  • Svar 120
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst The dogfather

"jeg fatter ikke en meter"-Leasy reklamerne...det var jo sådan at man fik lyst til at opsøge hende pigen med guitaren, hende den gamle fulde kvinde og de åndssvage naboer, og så gennemtæve dem med en våd avis...:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

- Jeg er også helt klart med på OREA reklamen, den er bare den værste:stupid:

 

- Tilgengæld er jeg fuldstændig pjattet med TDC Klaua og Britta, specielt den nyere af dem, hvor Klaus kommer hjem med den store klods til en mobil, den er altså for sjov:banan:

 

Kan huske da min far fik sådan en. Hold op hvor vi synes den var sej, hihi...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Personligt hader jeg Mercuri Urvals reklamer som pesten, I ved, dem der bliver sendt hvert kvarter døgnet rundt på TV2 News. "Mercuri Urval, fordi mennesker betyder alt".

 

De er så gennemsyrede af magt, overlegenhed og arrogance, at jeg er ved at brække mig...

 

Den mørkhårede forretningskvinde der med et koldt, lumsk, snedigt smil signalerer "den kloge narrer den mindre kloge!"

 

Speakerstemmen; laid back, nonchalant, kold, beregnende - det gælder om at finde profiten... og så hente den! "Fordi mennesker betyder alt?" Nej fordi mennesker der kan skrabe flest muligt penge ind til dit firma betyder alt!

 

Ja selv musikken underbygger det. Langsom, kølig, svævende over 'pøbelen' Jeg forestiller mig de medvirkende lave bevægelser til musikken hvor de stille og roligt fejer alt til side: højre arm... venstre arm... højre arm... venstre arm, mens de 'skrider fremad på forretningsscenen'

 

 

... Men det er nok bare mig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hader den skrækkelige Tulip-reklame med de talende dyr. Fatter slet ikke hvad der er reklamens "insight". Men den værste lige pt. er nok mobilreklamen med Lars Bom. Altså bare fordi man har en "kendis" der siger "jeg er en tilfreds kunde", så betyder det sgu ikke at mobilselskabet er godt. Det er simpelthen at undervurdere danskerne.

 

Tilgengæld er jeg helt forelsket i OK-benzin reklamerne. Enkel, morsomme og ligetil!

Link til indlæg
Del på andre sites

eeej Siri den med bjørnen og aligatoren er squ da geniale :klap: SKRALDgrinede første gang jeg så dem :lol:

 

Ej jeg er slet ikke enig. For det første forstår jeg overhovedet ikke det morsomme i en dum bjørn eller krokodille. For det andet kan jeg på ingen måde se koblingen til det produkt reklamen skal sælge... do not get it;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt hader jeg Mercuri Urvals reklamer som pesten,

 

... Men det er nok bare mig :engel:

 

Nej, det er ikke bare dig. Kan ikke klare dem!

 

eeej Siri den med bjørnen og aligatoren er squ da geniale :klap: SKRALDgrinede første gang jeg så dem :lol:

 

Samme her. De er skønne, og smækfulde af gode detaljer :5up:

 

Pt. er den mest lusede reklame den med Lars Bom :damn: :damn: Kæft den er ringe *høhø* :stupid:

 

Uha ja, den gør nærmest ondt at se på :???:

 

Men nu siger jeg så "Smør 40". Nogle der er gamle nok til at huske den? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay - jeg skal have den skåret helt ud i pap. Hvorfor ved dyrene bedst? Og de ved jo i virkeligheden ikke noget - de kan i hvert tilfælde ikke svare...

 

Du kan nok godt se at jeg SLET ikke fanger den...:blink:

 

:lol: jamen altså...den er smagstestet af de vilde dyr ik :blink: vilde dyr elsker kød og meget af det. ERGO er der mere kød i Tulips Pålækker :mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
okay jeg HADER reklamer for Shark Week :skraek: så STOP DET DOG!!! :megaked:

 

uha ja - I second that :damn:

 

 

Selv er jeg kørt træt i de Harry-reklamer der bliver ved med at komme :roll:

 

Eller - er det Thorsen Fisk? - "fisk på 15 minutter" :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...