Hop til indhold

Hej (bullterrier ejer).


Gæst Varkhond
 Share

Recommended Posts

Gæst Varkhond

Soeger en han bullterrier af dansk oprindelse (ingen puppy farm lort) - men det er godt nok svaert at finde folk der saelger dem i danmark!? Er ogsaa bange for indavl - allergi og doevhed osv osv.

 

Nogen der kender til en avler/familie som jeg kan stole paa? :) Vil saa gerne have 2.. :) (min ebt er en hun paa 2.5aar).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst andreadot

Hej

 

jeg mener at kennel enodde i nordjylland har bull terrier.

 

Jeg kender dem gennem min egen rave(staffordshire bull terrier) og de virker som fornuftige og søde mennesker. med fine hunde

 

heidi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maik friedrichsen

hej

jeg leder også efter en tæve,men ingen walp.

jeg har også kiget i tyskland (jeg er selv tysker) men de vil ikke aflevre en hund til danmark på grund af den nye lov her.

hvis du er hældig i sverige giv meg et kal. tak

 

mvh. maik

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst maik friedrichsen

hej

nej det har ikke noget med en lov i tyskland at gøre ( i nogen delstarten af tyskland er de bullys forbut ) det har noget med den lov her hjemme at gøre.

jeg skrev dem også at de ikke står på listen her, men de ville aligevel ikke.

jeg forstor det heller ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay. :) Haaber godt nok ikke at ebt kommer paa listen nogensinde.. Saa flytter jeg sku til mars. :( Det er den helt rigtige hund for mig, og kunne simpelthen ikke leve uden!!!! Er glad for alle hunde, men ebt er godt nok en sjov og dejlig lille klovn. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja men der er jo næsten 3 år til de skal overveje det igen..

og selvom de kommer på listen tror jeg det er sværere for ejerene at give hunden mundkurv på end det er for hunden hvis man bare træner den ordenligt:) min hund ser den hvertfald ikke som en hindring..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil hellere moede en listehund end en dansk svensk gaardhund eller chihuahua... De provokerer en hver hund til kamp, saa hvorfor skal de ikke paa listen.. Flot at bringe den der op paa et hunde forum. :stupid:

Jeg kan da informer, at hvis din hund bider, så har den et meget kraftigere bid end min, deraf større skade,

men hvis du er ude i at dsg-el chihiauhua er agressive, så kan alle hunde blive det ,med den forkerte ejer.

Og min hvalp på 11 mdr, har da måtte flytte røven i en fart, også mig flere gange, pgå af Ikke alle hunde kan enes, ej heller kan lide min hund.

Sådan er verden i dag:-D som hunde ejer

Så tag et ansvar, hvilken hund du har.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst maik friedrichsen

hej doris

jeg bor også på amager og vi går altid med mundkurv,men du har ret der går ikke mange med mundkurv og politiet har hvisnok os noget viktiger ting de skal holle øje med. end den dumme lov

Link til indlæg
Del på andre sites

Her på amager, der har jeg heller ikke mødt nogle, men her er godt nok mange listehunde, men det må være deres proplem, bare det bliver respekteret, hvilke hunde min skal hilse på :cool:

 

Ja min går med mundkurv hvilket har resulteret i at nu tør jeg slet ikke lade ham hilse på nogen hunde da han ikke kan forsvare sig selv hvis han bliver angrebet, hvilket han allerede har prøvet nogen gange nu.. og folk tænker ikke på om vi vil have vores hunde skal hilse..

 

Og da politiet så milo med mundkurv kørte de langsomt forbi et par gange så tror de har været helt i chok.

 

så det sku synd...

 

Men kan på en måde godt forstå folk når de ikke bruger kurven.

For bruger man den får man onde blikke, latterlige kommentare, els vil flok stoppe en og snakke om hundeloven, og er der en ting jeg ikke gider så er det at stå og diskutere politik når jeg er ude og lufte min hund..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maik friedrichsen

hej varkhond

og fik du talt med hiedi?

den 12. 11 skaljeg hente min sarsah 6 år. nede i tyskland for 200 euro, men jeg er nødtil at køre 1600km for at få hinne hjem. men fuck det. jeg har min hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...