Gæst Varkhond Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Soeger en han bullterrier af dansk oprindelse (ingen puppy farm lort) - men det er godt nok svaert at finde folk der saelger dem i danmark!? Er ogsaa bange for indavl - allergi og doevhed osv osv. Nogen der kender til en avler/familie som jeg kan stole paa? Vil saa gerne have 2.. (min ebt er en hun paa 2.5aar). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst andreadot Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Hej jeg mener at kennel enodde i nordjylland har bull terrier. Jeg kender dem gennem min egen rave(staffordshire bull terrier) og de virker som fornuftige og søde mennesker. med fine hunde heidi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Jeg ville kigge mod Sverige, de har mere held med sundheden og vist også flere krav til forældredyrene - held og lykke med at finde nummer 2 :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Varkhond Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Tak for hjaelpen. Lidt vildt at en bullterrier koster > 10000kr aligevel... Oh well, love har ingen pris! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst andreadot Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 tja, egentligt troede jeg de kostede lidt mere. hvor satmmer din nuværende hund fra? heidi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Varkhond Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Fik min i slovakiet, kender en der bor der som fik hvalpe i sin. Kostede mig lige 4-5gange mindre end jeg skal af med her i DK. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maik friedrichsen Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 hej jeg leder også efter en tæve,men ingen walp. jeg har også kiget i tyskland (jeg er selv tysker) men de vil ikke aflevre en hund til danmark på grund af den nye lov her. hvis du er hældig i sverige giv meg et kal. tak mvh. maik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Varkhond Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Maik.. Mener da ebt ikke er ulovlige i danmark? Er det noget tysk lovgivning? Da jeg koerte fra italien til dk sidste aar blev jeg stoppet, og hunden fik en tjek osv (og tonsvis af kaelen). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maik friedrichsen Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 hej nej det har ikke noget med en lov i tyskland at gøre ( i nogen delstarten af tyskland er de bullys forbut ) det har noget med den lov her hjemme at gøre. jeg skrev dem også at de ikke står på listen her, men de ville aligevel ikke. jeg forstor det heller ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst minmilo Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 det er nok fordi de er bange for de bliver de næste på listen desværre.. men held og lykke med at finde den perfekte hund:) vi glæder os til at se den:D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst minmilo Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 du kan forresten evt kontakte dkk de kan nok hjælpe dig med at finde kennelerne i danmark:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Varkhond Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Okay. Haaber godt nok ikke at ebt kommer paa listen nogensinde.. Saa flytter jeg sku til mars. Det er den helt rigtige hund for mig, og kunne simpelthen ikke leve uden!!!! Er glad for alle hunde, men ebt er godt nok en sjov og dejlig lille klovn. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst minmilo Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 ja men der er jo næsten 3 år til de skal overveje det igen.. og selvom de kommer på listen tror jeg det er sværere for ejerene at give hunden mundkurv på end det er for hunden hvis man bare træner den ordenligt:) min hund ser den hvertfald ikke som en hindring.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Varkhond Besvaret September 23, 2010 Rapporter Share Besvaret September 23, 2010 Bruger mundkurv naar jeg skal ind paa gaagaden osv.. Ellers ikke, bor lidt langt ude paa boeh landet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst minmilo Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 jog bor i kbh og har ikke set en eneste hund med mundkurv.. og politiet herinde er ligeglad:rolleyes: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
doris Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 jog bor i kbh og har ikke set en eneste hund med mundkurv.. og politiet herinde er ligeglad:rolleyes: Her på amager, der har jeg heller ikke mødt nogle, men her er godt nok mange listehunde, men det må være deres proplem, bare det bliver respekteret, hvilke hunde min skal hilse på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Varkhond Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Vil hellere moede en listehund end en dansk svensk gaardhund eller chihuahua... De provokerer en hver hund til kamp, saa hvorfor skal de ikke paa listen.. Flot at bringe den der op paa et hunde forum. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
doris Besvaret Oktober 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 Vil hellere moede en listehund end en dansk svensk gaardhund eller chihuahua... De provokerer en hver hund til kamp, saa hvorfor skal de ikke paa listen.. Flot at bringe den der op paa et hunde forum. :stupid: Jeg kan da informer, at hvis din hund bider, så har den et meget kraftigere bid end min, deraf større skade, men hvis du er ude i at dsg-el chihiauhua er agressive, så kan alle hunde blive det ,med den forkerte ejer. Og min hvalp på 11 mdr, har da måtte flytte røven i en fart, også mig flere gange, pgå af Ikke alle hunde kan enes, ej heller kan lide min hund. Sådan er verden i dag:-D som hunde ejer Så tag et ansvar, hvilken hund du har. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maik friedrichsen Besvaret Oktober 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2010 hej doris jeg bor også på amager og vi går altid med mundkurv,men du har ret der går ikke mange med mundkurv og politiet har hvisnok os noget viktiger ting de skal holle øje med. end den dumme lov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Oktober 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2010 Denne kennel er super god, især hvis du vil udstille, ved dog ikke hvornår hun planlægger et kuld igen: wehlastbulls.com Edit: Kan se hun har planlagt et kuld i 2010, om det stadig er aktuelt ved jeg ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst minmilo Besvaret Oktober 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2010 Her på amager, der har jeg heller ikke mødt nogle, men her er godt nok mange listehunde, men det må være deres proplem, bare det bliver respekteret, hvilke hunde min skal hilse på Ja min går med mundkurv hvilket har resulteret i at nu tør jeg slet ikke lade ham hilse på nogen hunde da han ikke kan forsvare sig selv hvis han bliver angrebet, hvilket han allerede har prøvet nogen gange nu.. og folk tænker ikke på om vi vil have vores hunde skal hilse.. Og da politiet så milo med mundkurv kørte de langsomt forbi et par gange så tror de har været helt i chok. så det sku synd... Men kan på en måde godt forstå folk når de ikke bruger kurven. For bruger man den får man onde blikke, latterlige kommentare, els vil flok stoppe en og snakke om hundeloven, og er der en ting jeg ikke gider så er det at stå og diskutere politik når jeg er ude og lufte min hund.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maik friedrichsen Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 hej varkhond fik du hin han hund? der er en 3 år gammel hanhund på hund og ejer. dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Varkhond Besvaret Oktober 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2010 Nej har ikke fundet en han endnu.. Den der bullie der, kan ikke finde den? Kunne da vaere af interesse hvis den er nogenlunde opdraget (3aar!) :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maik friedrichsen Besvaret Oktober 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2010 hej du for da lige hinnes mail. hils hinne af mig:hjerte: [email protected] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maik friedrichsen Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 hej varkhond og fik du talt med hiedi? den 12. 11 skaljeg hente min sarsah 6 år. nede i tyskland for 200 euro, men jeg er nødtil at køre 1600km for at få hinne hjem. men fuck det. jeg har min hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts