Gæst Braarup Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Hej Min hund på 3 år er lige "gået i" løbetid, tror faktisk det er sket i dag eller i går. I dag synes jeg hun har været lidt trist-agtig eller hendes humør er ikke så godt, som det plejer at være. Og jeg har endda været hjemme hos hende hele dagen - (det kunne selvfølgelig også være derfor:oops:) Er det almindeligt/normalt at tæver får humørsvingninger når de er i løbetid? Undskylder hvis spørgsmålet allerede har været stillet 1000 gange, har brugt søgefunktionen, men intet fundet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Ja, det er ganske normalt. Luna var altid deprimeret i sine løbetider:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 jaaa....er du ikke tit i anderledes humør dén tid på måneden? :blink: Det er hormonerne og en kvindes ret (uanset race) at være lidt trist og lidt sur og spise lidt ekstra godt i den tid :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Braarup Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Ja, det er ganske normalt. Luna var altid deprimeret i sine løbetider:cry: Åh nej da, hvor trist. Har du haft gjort noget, for at opmuntre eller bare gjort som "normalt" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Åh nej da, hvor trist. Har du haft gjort noget, for at opmuntre eller bare gjort som "normalt" Jeg har ignoreret det, og så har jeg fået hende steriliseret:-) Det er meget vigtigt at du ikke pylrer, for det gør det bare værre. Bare gør som "normalt", måske give kortere gåture, hvis hun ikke vil ud og gå.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Braarup Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 jaaa....er du ikke tit i anderledes humør dén tid på måneden? :blink: Nej da, jeg er altid blid som en engel (håber ikke mand og børn læser med :slem: Det er hormonerne og en kvindes ret (uanset race) at være lidt trist og lidt sur og spise lidt ekstra godt i den tid :blink: Vi er helt enige, selvom jeg ikke personligt kender til det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Åh ja det er helt normalt Min tæve bliver meget morsyg, og her ved den sidste løbetid blev hun desværre også skruphysterisk og lavede udfald Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Braarup Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Åh ja det er helt normalt Min tæve bliver meget morsyg, og her ved den sidste løbetid blev hun desværre også skruphysterisk og lavede udfald Hold da op, jeg bliver da helt nervøs Men stakkels hund, at hun skal blive så "rundtosset" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Hold da op, jeg bliver da helt nervøs Men stakkels hund, at hun skal blive så "rundtosset" Ej, det er jo ikke sikkert det er ligeså slemt med din Min er jo også en lille hidsig terrier der ved hvad hun vil have og hvad hun ikke vil have. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts