Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lidt hjælp fra Odense folket :)

Featured Replies

Besvaret
Har du hørt noget fra dem?

Vi skal være flyttet ud af vores lejlighed senest i midten af november og nu er det pludselig også lidt akut her.

Er I blevet smidt ud :shock:

Besvaret
Er I blevet smidt ud :shock:

Nej, heldigvis ikke. Lejligheden er blevet solgt med meget hurtig overtagelsesdato, så nu skal vi til at finde en midlertidig bolig rimelig hurtigt.

Men havde vi boet i en anden ejendom, så var vi nok blevet smidt ud for længst med de problemer, der har været med lære Laki at være alene, så scenariet kunne være sandt :shock:

Besvaret
Nej, heldigvis ikke. Lejligheden er blevet solgt med meget hurtig overtagelsesdato, så nu skal vi til at finde en midlertidig bolig rimelig hurtigt.

Men havde vi boet i en anden ejendom, så var vi nok blevet smidt ud for længst med de problemer, der har været med lære Laki at være alene, så scenariet kunne være sandt :shock:

Hvor flytter I hen? altså efter midlertidigt?

Besvaret

Det har vi ikke rigtig bestemt os for endnu :genert: Altså vi ved at det skal være et stort hus med stor have og at det skal være på fyn (eller måske i Fredericia), men længere er vi ikke kommet.

Besvaret
Det har vi ikke rigtig bestemt os for endnu :genert: Altså vi ved at det skal være et stort hus med stor have og at det skal være på fyn (eller måske i Fredericia), men længere er vi ikke kommet.

Uhh hvor spændende.. Vi er lige flyttet i hus (Godt nok et lille rækkehus) for et par måneder siden, og det er bare SÅ skønt at komme væk fra lejlighed sys jeg :mrgreen:

Besvaret
Uhh hvor spændende.. Vi er lige flyttet i hus (Godt nok et lille rækkehus) for et par måneder siden, og det er bare SÅ skønt at komme væk fra lejlighed sys jeg :mrgreen:

Køb eller leje?

Og ja, jeg forstår dig så udmærket :-D Jeg er ikke lejlighedsperson overhovedet, så jeg glæder mig også. Allermest til at få min helt egen have!

Besvaret
Køb eller leje?

Og ja, jeg forstår dig så udmærket :-D Jeg er ikke lejlighedsperson overhovedet, så jeg glæder mig også. Allermest til at få min helt egen have!

Mine forældre har købt, så vi lejer ved dem :mrgreen:

Men vi fik selv lov at finde huset, så det var ret godt. Dejligt med forældre :engel:

Besvaret

Hold da op, nogle søde forældre!! Sådan nogle ville jeg også gerne have :D

Lige nu håber jeg bare på at det boligselskab, du linkede til, kan skaffe os en midlertidig bolig.