Hop til indhold

Ny internet butik


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Jeg vil lige slå et slag for min nabos internet butik, der sælges lidt af hvert i den lidt mere eksklusive afd. (imø) og nu har hun også fået et punkt for os med hunde :vuf: :banan:

 

Man kan se nyheder m.m. på FaceBook: Welkom op Facebook

 

Og her er et direkte link til hendes butik: http://www.funkyhouse.dk/

 

Hunde udstyres afd. er i fuld gang med at blive udvidet i sortiment og jeg selv er pænt lun på den bløde hundeseng, den vil passe perfekt inde i stuen til Misja der på hendes ældre dage ønsker at ligge blødt og varmt :lun:

 

 

 

....og for god ordens skyld, jeg får intet ud af at reklamere men jeg kan lide hendes ting og synes i andre også skal have muligheden for at ose :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nu har jeg været inde og lurer :-D

 

Det er da en fed net butik, er helt vild med hundeskiltet " jeg er ikke vegetar.. :klap2:, men mon det virker hvis jeg sætter et billed af min chihuahua ind på skiltet:skraek: :lol:

 

- Også vandhanen glow under køkkenafsnittet, den ville børnene herhjemme da bare elske..:yeah:

 

Kan også helt klar anbefale jer andre lige at klikke ind på linket.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

hvaaaa..... :hmm: kunne du ik lige tage og spørge hende der din nabo om hvornår de sender MINE varer! :vedikke: bestilte d.23. og pengene blev hævet d.27. men har endnu ikke set nogen varer! Kunne godt lige bruge en ordrebekræftelse eller lignende :hmm: man blir lidt nervøs når der går SÅ lang tid :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvaaaa..... :hmm: kunne du ik lige tage og spørge hende der din nabo om hvornår de sender MINE varer! :vedikke: bestilte d.23. og pengene blev hævet d.27. men har endnu ikke set nogen varer! Kunne godt lige bruge en ordrebekræftelse eller lignende :hmm: man blir lidt nervøs når der går SÅ lang tid :genert:

Jow, jeg kan da godt spørge hende der min nabo :lol:

 

Men du kan også spørge hende selv, hun har nemlig oprettet sig herinde (efter jeg lavede denne tråd) :

Se profil: VuffeMoar :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes du skal kontakte din bank og fortælle, at du har betalt for en vare over nettet, men varen er ikke dukket op og sælger er ikke til at få fat i. Så bør de kunne trække pengene tilbage.

 

Såvidt jeg ved skal kontaktinformationerne være synlige på hjemmesiden.

 

EDIT: Firmaet er ikke moms-registreret, så det gør det jo lidt sværere at få fat i kontaktinformationer.

Link til indlæg
Del på andre sites

og nu er facebook siden fandme også væk :shock: ej det her kan jeg altså ikke lide :genert:

 

Ja, det lyder lidt mystisk.. Prøv evt. at kontakte forbrugerstyrelsen for at høre, hvad de anbefaler, du skal gøre..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes du skal kontakte din bank og fortælle, at du har betalt for en vare over nettet, men varen er ikke dukket op og sælger er ikke til at få fat i. Så bør de kunne trække pengene tilbage.

 

Såvidt jeg ved skal kontaktinformationerne være synlige på hjemmesiden.

 

EDIT: Firmaet er ikke moms-registreret, så det gør det jo lidt sværere at få fat i kontaktinformationer.

 

Tak! Hvis hun ikke svarer mig denne gang så prøver jeg det! Men det er røv længe siden at pengene blev trukket. D.27 september :genert:

 

 

Ja, det lyder lidt mystisk.. Prøv evt. at kontakte forbrugerstyrelsen for at høre, hvad de anbefaler, du skal gøre..

 

Tak! :5up:

 

[email protected]

 

Funky House, Peberhaven 21, 2730 Herlev.

 

HVOR fandt du dén???? :shock: Har ledt ALLE vegne!

 

Du er en skat :kys:

 

Nu prøver jeg den! Fandt godt nok adressen på google, og fandt så et navn på de gule sider, så hende har jeg skrevet til på facebook! :engel:

 

 

Jeg vil fanderme ikke snydes altså! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener, at der er et eller andet med at pengene ikke må trækkes, før varen er sendt :hmm: Men er ikke sikker på det eller om det bare er noget jeg har bildt mig selv ind :genert:

 

Det plejer hvert fald være sådan at pengene først hæves når varen er sendt, men ved ikke om det er en regel :hmm:

Men der kan jo være sket alt muligt, måske det postmandens skyld:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener, at der er et eller andet med at pengene ikke må trækkes, før varen er sendt :hmm: Men er ikke sikker på det eller om det bare er noget jeg har bildt mig selv ind :genert:

 

:hmm: underligt!

 

Gik også ind og tjekkede leveringstiden, da der var gået et par dage og der stod 3-21 dage!!! :shock: Det er squ da sådan noget man skriver med pænt stort inden kunden kører betalingen igennem :evil: og at man så åbenbart slet ikke får en bekræftelse på sit køb og hvornår man kan forvente varen! Sys jeg er DYBT uprofessionelt!!!:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: underligt!

 

Gik også ind og tjekkede leveringstiden, da der var gået et par dage og der stod 3-21 dage!!! :shock: Det er squ da sådan noget man skriver med pænt stort inden kunden kører betalingen igennem :evil: og at man så åbenbart slet ikke får en bekræftelse på sit køb og hvornår man kan forvente varen! Sys jeg er DYBT uprofessionelt!!!:evil:

 

Troede man skulle ha en ordrebekræftigelse :confused:

Men jeg bestilte ting og sager fra hooks hjem på et tidsspunkt, der gik også over 2 uger inden jeg modtog varerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det plejer hvert fald være sådan at pengene først hæves når varen er sendt, men ved ikke om det er en regel :hmm:

Men der kan jo være sket alt muligt, måske det postmandens skyld:genert:

 

Hvis det var postmandens skyld, så havde personen bag firmaet nok svaret mig :blink: og så var facebook siden nok ikke lukket ned og det firma der stod på betalings bekræftelsen fra Paypal var nok heller ikke lukket ned. Hvis det BARE var postmanden :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

okay altså...jeg betalte via Paypal så tænkte den var sikker nok...men så står dét her i forhandlerinformation fra Paypal da de fortalte mig at betalingen var gået igennem :vedikke:

 

Forhandlerinformation

Baltzers

[email protected]

http://www.bambimbo-deluxe.dk

 

Prøv at google den? :slem:

 

findes ikke - altså internetsiden

 

jeg fandt til gengæld noget snavs på trendsales om det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...