Hop til indhold

Kency skal flytte! :'o((


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Gæst ThomasTBO

Hvor er det dog tankevækkende at læse om Kencys flytningsforberedelser side om side med tråde om frygtelig dyremishandling. Der er jo den fællesnævner, at der er tale om hunde som af den ene eller den anden grund 'ikke længere kunne blive hvor de var' (selvom vi naturligvis ikke kender baggrundshistorierne for de andre). Men så stopper lighederne så sandelig også, for hvor de andre smides væk som affald, følges Kency så flot på vej, med hjerte, omtanke og respekt - hold op hvor var der nogle der kunne lære noget her!!!

Et stort :5up:til dig Nicole og held og lykke til jer alle tre med næste fase af overgangen, det skal nok gå godt, det tror jeg på.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst beagle-lover
Hvor er det dog tankevækkende at læse om Kencys flytningsforberedelser side om side med tråde om frygtelig dyremishandling. Der er jo den fællesnævner, at der er tale om hunde som af den ene eller den anden grund 'ikke længere kunne blive hvor de var' (selvom vi naturligvis ikke kender baggrundshistorierne for de andre). Men så stopper lighederne så sandelig også, for hvor de andre smides væk som affald, følges Kency så flot på vej, med hjerte, omtanke og respekt - hold op hvor var der nogle der kunne lære noget her!!!

Et stort :5up:til dig Nicole og held og lykke til jer alle tre med næste fase af overgangen, det skal nok gå godt, det tror jeg på.

 

Jeg kan ikke være mere enig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Jeg forstår slet ikke de personer, som kan finde på bare at kassere deres hund! Nej, Kency kan desværre ikke længere være en del af min familie - men det var MIG som valgte at tage Kency til mig for snart 1 år siden, det var ikke Kency som valgte mig - så må jeg også tage ansvaret og finde hende den helt rigtige familie, nu hvor hun ikke kan blive boende her! Selvom hun ikke længere kan være min hund, så betyder det enormt meget for mig at hun får det allerbedste fremover .. skulle jeg være det mindste i tvivl omkring en ny familie, ville jeg sige nej lige med det samme - men jeg er slet ikke i tvivl omkring den familie jeg har fundet til hende, jeg føler bare at de kan give Kency al det hun har brug for, og måske endda mere endnu..

 

Familien er ikke nogen som jeg kender i forvejen, men en ven af familien kontaktede mig i den annoncen jeg havde om Kency på Hundegalleri og så fik hun mit nummer, som hun gav videre til familien.

 

Selvom jeg gerne vil af med Kency hurtigst muligt, for begge hundes skyld, men især Sittos - så ville jeg bestemt ikke bare give hende væk til den første der meldte sig, hvis jeg var i tvivl om den person/familie .. selvom det er bedst at hun flytter hurtigst muligt, så vil jeg hellere bruge lidt ekstra tid på at finde den rigtige familie - og så må jeg jo bare hjælpe begge hunde al det jeg kan, i tiden indtil hun flytter.

 

Men jeg var jo så heldig at finde den helt rigtige familie lynhurtigt. Nu skal vi så bare have 1½ mdr til at gå.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...