Gæst Lotus Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Min hund hoster efter den har fået kødben (oksemarvben), det lyder som den kaster op men det gør den ikke, jeg tænker den har noget og sidder i halsen, hvad kan jeg gøre ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Kontakte vagtdyrlægen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 stik en finger i munden på den og se om du kan nå det der sidder fast. Hvis ikke, så ring til vagtdyrlægen ingen kræet blir kvælt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tilde Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 er også rimelig sikker på, at dette kræver et opkald til vagt dyrlægen.. Hvordan går det????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lotus Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 det går fint , det var ovre dagen efter, tror faktisk ikke det var på grund af kødbenet, men tænkte det da det var første gang hun har fået råt kødben... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst teflonhat Besvaret Oktober 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2010 Sådan uden at piske en panisk stemning op, så er hoste ét af symptomerne på hjerte-/lungeorm. Altså vedvarende hoste. Dyrlægen kan tjekke for dette vha. afføringsprøver... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts