Hop til indhold

Kastration


Hailey
 Share

Recommended Posts

Hvor meget har i betalt for at få jeres hund kastreret, og har den ændret sig væsentligt efter indgrebet?

 

Umiddelbart er der stor forskel i priserne. Min bror har fået en pris der hedder 2000, og hos min dyrlæge koster det 1422.

 

Jeg gav omkring 2000,- for 5 år siden, men den pris jeg havde fået oplyst var ca. 1200,-.

Min hund har ikke ændret sig, men det er meget anstrengende at rigtig mange andre hunde skal humpe ham, både hanner og tæver

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor meget har i betalt for at få jeres hund kastreret, og har den ændret sig væsentligt efter indgrebet?

 

Umiddelbart er der stor forskel i priserne. Min bror har fået en pris der hedder 2000, og hos min dyrlæge koster det 1422.

Vi gav 2200 kr for en kastration af vores hund. Hos de dyrlæger, jeg har været hos, har der ikke været forskel på størrelsen af hunden, men der har været forskel hvis der var tale om andre dyr.

 

Men tjek lige hos din dyrlæge om ALT er inkl. Jeg kan huske, da min hunkanin blev steriliseret, at der på hjemmesiden stod 1400 kr, men det kostede nu 2400 kr, da jeg fik regningen for så kom smertestillende osv lige oveni. Så tjek endelig.

 

Og nej, Laki har ikke ændret sig overhovedet. Altså han markerer en smule mindre på gåturene, men det er sådan set det. Den største ændring er, at vi kan lege med alle hunde nu uden at skulle bekymre os om det er hunhunde i løbetid eller hanhunde med egetkønsaggressioner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...