Hop til indhold

Efterårstræf på Sjælland


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

Så vil jeg bare håbe, at Møffe kan lære den lille lidt manere og at et nej betyder nej :-D

 

Hehe, Møffe ignorerer ham koldt, hvis han ikke vil lege :lol: Totalt snobbet! Og hvis de leger... Så er der ikke noget, der hedder "nej" hos Møffe! Ej, jo, én gang fik han nok af Bastian og så blev Bastian max ignoreret, det så fandme sjovt ud! Men tro lige, at Bastian faktisk forstod det til sidst?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi kunne også godt tænke os sådan et træf og Vindinge ligger jo fint midt i det hele .Lørdag er også fint med os

vi har ikke mødt nogen af jer endnu så det bliver dejligt at hilse på jer

Vi ses Ghita og westien Kasper

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Det kunne være rigtig interessant sådan at mængde sig med folk herinde :vinken:

Datoen er ihvertfald noteret !

 

 

(så kommer der også noget hvalp til Møffe... en dame-hvalp :slem:)

 

Der ville være flere hvalpe til Møffe, hvis han ikke var "total snobbet" :blink: Jeg prøver nemligt at lokke Andersands søster med. Hvor gammel er din hvalp ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne være rigtig interessant sådan at mængde sig med folk herinde :vinken:

Datoen er ihvertfald noteret !

 

 

(så kommer der også noget hvalp til Møffe... en dame-hvalp :slem:)

 

Haha, det glæder Møffe sig til! Labradors plejer vist at være ok! :5up: Og 4½måned, så er der endnu ikke andre problemer, som spiller ind :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Hvad tid regner I med at vi skal mødes (jeg har været på nattevagt) men må sove når vi kommer hjem igen.

 

Vi plejer at mødes ved 11 tiden, men det skal jo også være sikkert for dig at køre, så hvis kl 12 passer dig bedre, for du kan få en ekstra times søvn, kan vi jo mødes der i stedet. Du skal jo helst ikke falde i søvn bag rettet og køre galt :gab:

 

 

Haha, det glæder Møffe sig til! Labradors plejer vist at være ok! :5up: Og 4½måned, så er der endnu ikke andre problemer, som spiller ind :mrgreen:

 

Kommer du så ? :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan godt den 16. :-D

 

Så vi kommer :banan:

 

Gizmo er på det tidspunkt også 4½ mdr. gammel, så han og Hewlett´s passer i hvert fald fint sammen i alder :blink:

 

Og jeg vil gerne tage kage med ;-)

 

Men regner med kun at tage Gizmo med... Ling er lidt for beskyttende overfor ham mht. andre hunde... Han lader som om at han ikke kan fordrage ham, men deep down er han vist alligevel ret glad for det lille røde lyn :hjerte:

 

Ved ikke om jeg skal låne Zica med... hun ville nemlig nok være god, at have for Møffe tænker jeg :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi plejer at mødes ved 11 tiden, men det skal jo også være sikkert for dig at køre, så hvis kl 12 passer dig bedre, for du kan få en ekstra times søvn, kan vi jo mødes der i stedet. Du skal jo helst ikke falde i søvn bag rettet og køre galt :gab:

 

 

 

 

Kommer du så ? :bigsmile:

 

Ved det ikke endnu :genert:

 

Vi kan godt den 16. :-D

 

Så vi kommer :banan:

 

Gizmo er på det tidspunkt også 4½ mdr. gammel, så han og Hewlett´s passer i hvert fald fint sammen i alder :blink:

 

Og jeg vil gerne tage kage med ;-)

 

Men regner med kun at tage Gizmo med... Ling er lidt for beskyttende overfor ham mht. andre hunde... Han lader som om at han ikke kan fordrage ham, men deep down er han vist alligevel ret glad for det lille røde lyn :hjerte:

 

Ved ikke om jeg skal låne Zica med... hun ville nemlig nok være god, at have for Møffe tænker jeg :hmm:

 

Åh, Zica :lun: Det er også lang tid siden! Holder nu mest på, at Møffe pladask forelsker sig i hende :lol: Jeg ved ikke, om han er til schæferleg? :hmm: Han leger med en schæfer/rottweiler-bla., men den er også meget rottweiler-agtig tror jeg :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Klüssendorf

Der er ikke kommet andre forslag til mødested end Hedeland ved Vindinge Øst, som ligger ca. i midten af Sjælland. Men jeg kan af en eller anden grund heller ikke åbne linket. Det er det samme, når jeg googler hundeskoven, så tror at hjemmesiden er nede. Men vi mødes kl 12.

 

Jeg skriver tid og sted ind i første indlæg, når jeg har fået en præcis adresse på stedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Skal vi ikke satse på, at siden kommer op at køre igen i løbet af kort tid og ellers finde et andet sted, hvis vi ikke på anden vis kan finde en adresse. Jeg fandt godt nok et kort over Hedeland på krak, men hundeskoven er desværre ikke tegnet ind :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Hej Alle.

 

Kan stadig ikke komme ind på www.hundeskovene.dk og finde adresse til Hedelands hundeskoven ved Roskilde. Med jeg fandt denne pjece over hundeskoven ved Glumsø som et alternativ. http://www.skovognatur.dk/NR/rdonlyres/E7BBA634-054A-4421-AFE0-955B1BA4D7ED/0/HundGlumsoe.pdf.

 

Der er et kort over, hvor den ligger i Glumsø, så har I lyst til at køre dertil ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Alle.

 

Kan stadig ikke komme ind på www.hundeskovene.dk og finde adresse til hedelands kundeskoven ved Roskilde. Med jeg fandt denne pjece over hundeskoven ved Glumsø som et alternativ. http://www.skovognatur.dk/NR/rdonlyres/E7BBA634-054A-4421-AFE0-955B1BA4D7ED/0/HundGlumsoe.pdf.

 

Der er et kort over, hvor den ligger i Glumsø, så har I lyst til at køre dertil ?

 

Det ser da meget godt ud :-D Vi er stadig friske :blink:

 

(Og jeg tror nok, at jeg kommer til at køre forbi Kenjan på vejen hjem :genert:;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Hvordan søren kommer man med toget dertil ?? :hmm:

 

Altså Glumsø

 

Der køre regionaltog fra KBH. kl 10.11 og 11.11 som køre til Glumsø station.

 

Det er det tog, som køre mod Nykøbing F

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...