Hop til indhold

Efterårstræf på Sjælland


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Klüssendorf

Har lavet en liste over de, som har meldt deres ankomst til træffet, hvis jeg har glemt nogle eller der er kommet for mange på, så skriv lige:

 

Missmette

Mulline

Ghitaj

Black GSD

Terkelsen

Julius´mor

Barney

Klüssendorf

Hewlett

 

Kommer måske:

Bernerazuro

 

Der der stadigt ikke kommet gang i hjemmesiden over hundeskove :evil: så jeg kan ikke finde en adresse til skoven i Hedeland, ved Roskilde. Hvis nogle kender skoven og har en adresse kunne det være fint hvis den lige blev skrevet. Ellers har jeg fundet en pjece over hundeskoven ved Glumsø, hvor der er et kort, der viser hvor hundeskoven ligger i forhold til byen.

 

Er alle eventuelt friske på at rykke træffet til den store hundeskov ved Glumsø?

 

http://www.skovognatur.dk/NR/rdonlyres/E7BBA634-054A-4421-AFE0-955B1BA4D7ED/0/HundGlumsoe.pdf

Redigeret af Klüssendorf
Havde glemt en person
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Så vidt jeg kan se på krak, så ligger skoven ved/på Nyvej

 

Faktisk ved "pilen" her på Google maps:

 

nyvej, glumsø - Google Maps

 

Og et lidt større fra krak

 

Krak.dk - Kort

 

Skide godt, at du fandt et vejnavn :5up: Jeg har prøvet at skrive til skov og naturstyrelsen for at få adressen, men de har endnu ikke skrevet tilbage, så eh...

 

Skriver lige tid og sted ind i første indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Skide godt, at du fandt et vejnavn :5up: Jeg har prøvet at skrive til skov og naturstyrelsen for at få adressen, men de har endnu ikke skrevet tilbage, så eh...

 

Skriver lige tid og sted ind i første indlæg.

 

Hov det kan jeg slet ikke :hmm: Men vi mødes kl 12.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhm, har jeg ret, når jeg mener at det er et lille område, og at man holder i græsset langs vejen?

 

Jeg har nemlig bil i morgen og vil komme. Men hvis det er det sted, som jeg tror, så er det jo mere eller mindre "bare" en indhegning med et par stier.. Tror det tog os 10-15 minutter at gå det igennem..

 

Susi, har du din kasse med legetøj med? Og har du mod på at hjælpe mig med at se, hvad der kan tænde den lille?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhm, har jeg ret, når jeg mener at det er et lille område, og at man holder i græsset langs vejen?

 

Jeg har nemlig bil i morgen og vil komme. Men hvis det er det sted, som jeg tror, så er det jo mere eller mindre "bare" en indhegning med et par stier.. Tror det tog os 10-15 minutter at gå det igennem..

 

Susi, har du din kasse med legetøj med? Og har du mod på at hjælpe mig med at se, hvad der kan tænde den lille?

 

Har aldrig været der før, men det er den store af de to skove...

Men så går vi da bare en masse runder... Hundene skal sikkert nok få leget, og vi skal helt sikkert nok få snakket og spist kage :blink:

 

Jeg tager kassen med :blink: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig været der før, men det er den store af de to skove...

Men så går vi da bare en masse runder... Hundene skal sikkert nok få leget, og vi skal helt sikkert nok få snakket og spist kage :blink:

 

Jeg tager kassen med :blink: :5up:

 

Mmm skov.. siger mig ikke noget..:oops:

 

Nå men jeg ser, hvor magda fører mig hen.. Kommer der nogen, hvis tlf nr jeg har? Bare så jeg kan komme det rette sted hen:lol:

 

Må lige sige at det er med lidt forbehold. Hvis kæben gør ondt i morgen, så kommer jeg ikke, for så er jeg sårn lidt bitchy:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...