Gæst Djali Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Jeg har tidligere set en opskrift på et hjemmelavet trækketov (amerikansk trækketov) lavet af fleecestrimler. Jeg har desværre mistet den. Er der nogen, der har en opskrift/anvisning i hvordan den flettes ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Her er et link. Hun fletter tovet i cowboystof, men det er samme teknik man bruger med fleece. Strimlerne skal ca. være 8-9 cm. brede (afhængig af hundens størrelse) og ca. 150-170 cm. lange. Hun slår ikke en knude i starten af tovet - det ville jeg gøre, så ser de mere originale ud og du har noget at holde i God fornøjelse :5up: Make Your Own Homemade Dog Toys 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Jeg har tidligere set en opskrift på et hjemmelavet trækketov (amerikansk trækketov) lavet af fleecestrimler. Jeg har desværre mistet den. Er der nogen, der har en opskrift/anvisning i hvordan den flettes ? Prøv askely.dk under punktet "Artikler "og søg dernæst på "Lav dine egne træningsredskaber". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Det skal knyttes, ikke flettes... hvis man fletter sker der det her [ATTACH]32584[/ATTACH] [ATTACH]32581[/ATTACH] [ATTACH]32582[/ATTACH] [ATTACH]32583[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Det skal knyttes, ikke flettes... hvis man fletter sker der det her Åh gisp - jeg er bidetovs-spasser. Hvordan knytter du et godt bidetov? Og kan det mon forklares, så også jeg kan forstå det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Det skal knyttes, ikke flettes... hvis man fletter sker der det her QUOTE] Nu er det heller ikke meningen at hunden skal lege med det selv og jo det skal flettes - bare ikke på den traditionelle måde med 3 strimler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Djali Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Ja, det må jo være lidt som at flette julestjerner af de hvide papirsstrimler. Tusinde tak for svaret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Djali Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Tak, men jeg er helt ny hér og kan ikke finde ud af at komme ind i artikler. Jeg får bare det svar, at det kan jeg ikke søge da jeg ikke er administrator, Suk. Men jeg kommer nok efter det. Men "Bamseida" henviser til Youtube og det kunne jeg da finde ud af Jeg glæder mig til at komme igang med trækketovet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Her er et link. Make Your Own Homemade Dog Toys Kæft, hvor smart!!! Og så tror jeg endda, at selv jeg kan finde ud af det. Tak!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Djali Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Ja, og jeg fandt Askely og deres artikel via googlesøgning. Det var jo lige den artikel som jeg havde i tankerne, men ikke kunne finde, da jeg skulle bruge den. Dejligt, at jeg er kommet i en hundeforum med god og hurtig respons. Jeg skal nok blive glad for at være med hér. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Dejligt, at jeg er kommet i en hundeforum med god og hurtig respons. Jeg skal nok blive glad for at være med hér. Nemlig. Sammen er vi stærke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts