Hop til indhold

Hjemmelavet trækketov


Gæst Djali
 Share

Recommended Posts

Jeg har tidligere set en opskrift på et hjemmelavet trækketov (amerikansk trækketov) lavet af fleecestrimler.

Jeg har desværre mistet den. Er der nogen, der har en opskrift/anvisning i hvordan den flettes ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er et link.

 

Hun fletter tovet i cowboystof, men det er samme teknik man bruger med fleece. Strimlerne skal ca. være 8-9 cm. brede (afhængig af hundens størrelse) og ca. 150-170 cm. lange.

Hun slår ikke en knude i starten af tovet - det ville jeg gøre, så ser de mere originale ud og du har noget at holde i :-D

 

God fornøjelse :5up:

 

Make Your Own Homemade Dog Toys

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tidligere set en opskrift på et hjemmelavet trækketov (amerikansk trækketov) lavet af fleecestrimler.

Jeg har desværre mistet den. Er der nogen, der har en opskrift/anvisning i hvordan den flettes ?

Prøv askely.dk under punktet "Artikler "og søg dernæst på "Lav dine egne træningsredskaber".

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, men jeg er helt ny hér og kan ikke finde ud af at komme ind i artikler. Jeg får bare det svar, at det kan jeg ikke søge da jeg ikke er administrator, Suk. Men jeg kommer nok efter det. Men "Bamseida" henviser til Youtube og det kunne jeg da finde ud af :)

Jeg glæder mig til at komme igang med trækketovet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, og jeg fandt Askely og deres artikel via googlesøgning. Det var jo lige den artikel som jeg havde i tankerne, men ikke kunne finde, da jeg skulle bruge den.

Dejligt, at jeg er kommet i en hundeforum med god og hurtig respons. Jeg skal nok blive glad for at være med hér.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...