Hop til indhold

Tror i det er en god jakke?


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Jeg har snart fødselsdag :genert: og er ved at skrive ønskeseddel. Jeg kunne virkelig godt bruge en pæn, men praktisk jakke her til efterår/vinter nu jeg pludselig skal på en masse gåture og kolde træningspladser :-D Af hensyn til familiens gavebudget må den nok ikke koste meget mere end 1000-1300 kr.

 

Jeg har lidt kig på den her Didriksons Julia v q jacket | Skaljakker | ♀ Jakker & veste | Friluftslageret den er pæn, prisen er rigtig, og jeg kan rigtig godt lide konceptet med at der er en inderjakke så den kan bruges det meste af året.

Butikken ligger i Odense så jeg skal lige ind og prøve den på inden ønskesedlen ryger afsted.

 

Men jeg har ingen forstand på de materialer den er lavet af :oops: nogen der kender til jakken/mærket/materialerne og kan fortælle mig om det er et skidt køb? Det lyder jo meget fint i beskrivelsen, men det ville vel også være underligt hvis de ikke roste den :rolleyes:

 

Hvis i kan anbefale andet i samme stil og prisramme må i meget gerne komme med andre bud :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes den ser rigtig lækker ud og lyder god :5up:.

 

Jeg er selv på udkig efter en jakke primært til "hundebrug" altså til trænning og gåture og det er nærmest umuligt at finde en god jakke til en fornuftig pris :vedikke:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes den ser rigtig lækker ud og lyder god :5up:.

 

Jeg er selv på udkig efter en jakke primært til "hundebrug" altså til trænning og gåture og det er nærmest umuligt at finde en god jakke til en fornuftig pris :vedikke:.

 

Tak. Jeg er trods alt så forfængelig at der godt må være lidt figur i jakken, men det vigtigste er selvfølgelig at den kan holde til det danske vejr :genert:

 

Jeg synes godt nok også jeg har kigget på mange jakker :???: jeg har aldrig været den store udendørsperson så jeg skal også lige have råd til et par gode gummistøvler, nogle ordentlige overtræksbukser og nogle vandresko af en art... :shock: suk

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ellers altid været kæmpe udemenneske (er udlært dyreassistent, så har været vant til at arbejde udendørs i alt slags vejr :-D).

 

Men efter jeg har taget anden uddannelse og er blevet gift og har fået børn er det aktive udendørsliv ikke som det har være... For 8-10 år siden havde jeg haft den perfekte jakke :mrgreen:.

 

Men jeg vil også gerne have lidt figur i jakken og se bare lidt smart ud :lol:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ellers altid været kæmpe udemenneske (er udlært dyreassistent, så har været vant til at arbejde udendørs i alt slags vejr :-D).

 

Men efter jeg har taget anden uddannelse og er blevet gift og har fået børn er det aktive udendørsliv ikke som det har være... For 8-10 år siden havde jeg haft den perfekte jakke :mrgreen:.

 

Men jeg vil også gerne have lidt figur i jakken og se bare lidt smart ud :lol:.

 

Åh ja så skulle du da lige have tænkt 10 år ud i fremtiden og gemt noget af tøjet :blink:

 

Det er egentlig for dumt, min kæreste er sejlsportsdommer på ret højt niveau og næsten hver gang han er til et af de store stævner så får han en lækker jakke som er helt perfekt til et udendørs liv. Jeg nægter bare at bruge dem fordi de er plastret til med reklamer for diverse sponsorer :lol: nå så er det godt der er noget der hedder fødselsdag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Arkiveringsalf

Mht. gummistøvler kan Hunter klart anbefales, de kan købes rimelig billigt her:

 

Har ikke selv købt nogen derfra men så vidt jeg har hørt kommer tingene frem.

 

Helly Hansen har gode jakker så vidt jeg ved, men jeg har bare en pæn vinterfrakke og så er jeg ved at sy en regnfrakke, det er fint for mig:D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også det er en pæn jakke til en fin pris, når nu den kan bruges hele året.

Havde jeg pengene, var det en jakke jeg selv kunne finde på at købe, men må hellere passe på. Det kunne være kønt hvis os 3 fra Odense gik tur med hundene sammen i ens jakker.:mrgreen:

 

haha hvis nu vi får de andre med så er vi en rigtig bande :klap:

 

Jakken var forresten ikke på lager i forretningen så skal forbi igen onsdag og tjekke om den sidder godt på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

haha hvis nu vi får de andre med så er vi en rigtig bande :klap:

 

Jakken var forresten ikke på lager i forretningen så skal forbi igen onsdag og tjekke om den sidder godt på :-D

 

Lige præcis, det skal Odense Banden da næsten invistere i... Så må vi lige tænke over hvilket logo vi skal have -for en rigtig bande har da logo ikk? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis, det skal Odense Banden da næsten invistere i... Så må vi lige tænke over hvilket logo vi skal have -for en rigtig bande har da logo ikk? :blink:

Ja vi skal da så :banan: Men jeg stemmer nu for at vi skal have en lyseblå softshell jakke fra kappa med pelskant, som at jeg har, for jeg har ikke råd til noget af det der dyre fancy noed :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har snart fødselsdag :genert: og er ved at skrive ønskeseddel. Jeg kunne virkelig godt bruge en pæn, men praktisk jakke her til efterår/vinter nu jeg pludselig skal på en masse gåture og kolde træningspladser :-D Af hensyn til familiens gavebudget må den nok ikke koste meget mere end 1000-1300 kr.

 

Jeg har lidt kig på den her Didriksons Julia v q jacket | Skaljakker | ♀ Jakker & veste | Friluftslageret den er pæn, prisen er rigtig, og jeg kan rigtig godt lide konceptet med at der er en inderjakke så den kan bruges det meste af året.

Butikken ligger i Odense så jeg skal lige ind og prøve den på inden ønskesedlen ryger afsted.

 

Men jeg har ingen forstand på de materialer den er lavet af :oops: nogen der kender til jakken/mærket/materialerne og kan fortælle mig om det er et skidt køb? Det lyder jo meget fint i beskrivelsen, men det ville vel også være underligt hvis de ikke roste den :rolleyes:

 

Hvis i kan anbefale andet i samme stil og prisramme må i meget gerne komme med andre bud :-D

 

Jeg kender ikke lige præcis dén jakke du henviser til - men jeg har selv et sæt Didrikson voksen regntøj, som er supergodt og som jeg er meget glad for!

Vind og vandtæt og åndbart, hvilket er en god ting, når man skal cykle meget med det!

Vi handler tit i Friluftslageret - både dét i Læssøegade og dét på Klingenberg og kan varmt anbefale deres varer :5up:

Desuden er betjeningen altid god, og deres service ligeså.

 

Den jakke du overvejer at købe, ser rigtig god ud og det er jo et plus, at det faktisk er 3 jakker i ét!

Håber du finder den rigtige og bliver glad for den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender ikke lige præcis dén jakke du henviser til - men jeg har selv et sæt Didrikson voksen regntøj, som er supergodt og som jeg er meget glad for!

Vind og vandtæt og åndbart, hvilket er en god ting, når man skal cykle meget med det!

Vi handler tit i Friluftslageret - både dét i Læssøegade og dét på Klingenberg og kan varmt anbefale deres varer :5up:

Desuden er betjeningen altid god, og deres service ligeså.

 

Den jakke du overvejer at købe, ser rigtig god ud og det er jo et plus, at det faktisk er 3 jakker i ét!

Håber du finder den rigtige og bliver glad for den.

 

Tak Susanne :-D ja nu prøver jeg den på onsdag og så er det op til mine forældre om jeg får den :genert: jeg "kom til" at købe et par haglöffs vandrestøvler nu jeg var derinde så pengene er lidt små nu :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm vi skal bruge en varevogn, et stetoskop, 3 kattekillinger og en rollator :mrgreen: genial plan jeg lige har udtænkt :slem: :mrgreen:

jeg har 3 kattekillinger, (snip, snap og snude) men jeg bor i Haderslev :cry:

jeg ville da ellers gerne være i en bande;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...