Gæst Gamma Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Hejsa, jeg er ny herinde, jeg har læst med i ca. en lille uges tid nu, og tænker det er på tide, at jeg prøver at skrive lidt også :blink: Her er et billede af vores nyeste familie medlem, hvis jeg ellers kan finde ud af at sætte det ind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Nårh, hvor kær. Hvor gammel er den lille vaps? Og hvilken race er det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnetteBell Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Først og fremmest , velkommen til :blink: - og hvor er din lille bebs bare for cute , hvad er det for en race ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Åhr hvor en nuttet lille hvalp, stort tillykke... -Og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 velkommen til :blink: og hvor er den sød den lille vaps :lun: er det en d/s-g? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gamma Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Hvalpen er ca 14 dage på billedet, og hun er ganske rigtigt en Dansk/Svensk Gårdhund:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Hvor er hun nuttet og sikke fine farver/aftegn. Tillykke med hende og velkommen på HF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
doris Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Velkommen, hun er sød med fine aftegninger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Velkommen og tilllykke med den lille nuser hvalp. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Tillykke med din smukke hvalp og velkommen på HF.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Braarup Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Velkommen til:-D Hvor er hun dog bare nuser:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Velkommen til :banan: - og hvor den lille vovse bare nusser:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Nåååårh, hvor er det bare en skøn "baby".:hjerte: Tillykke med den og velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tilde Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Kan kun tilslutte mig de andre : Hvor er den bare nuser jeres lille nye hvalp....:klap: Velkommen her til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gamma Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Mange tak for de varme velkomster, det luner Jeg glæder mig, også til min lille pige vokser op, og til at se hvad hun kan drive det til med tiden, Hun hedder iøvrigt Ormonda Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 velkommen til hvor er hun bare sød ♥ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Hejsa og velkommen til Og tillykke med den nuttede lille vaps :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Velkommen og tillykke med den lille nuser-trold! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Braarup Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Hej og velkommen:vinken: Hvor er det bare en lækker lille vaps:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts