Hop til indhold

Jeg fik ret - kommunen fik fred :-)


Gæst maian889
 Share

Recommended Posts

Som nogen af jer sikkert læste, skrev jeg en lang smøre til kommunen:fornaermet:

 

Jeg spurgte om grunden til det pludselig var gået fra tilladt til forbudt at have sin hund med på boldbanen.

Jeg gjorde opmærksom på at der virkelig var skudt med spredehagl, hvis det var for at ramme dem som ikke samler op efter deres hund - for de er sgu da ligeglade.

 

Lagde vægt på at vi jo alle kunne gøre brug af arealerne, hvis man fik fat i kraven på de tumper som ikke opfører sig hensigtsmæssigt.

 

MED DET RESULTAT AT:

 

VI MÅ GÅ PÅ BOLDBANEN IGEN... weee :banan::5up:

 

På visse præmisser selvfølgelig, men det gør mig heller ikke noget, det er et dejligt område.

 

Fx skal der samles op (men det gør jeg jo alligevel) og man må kun gå i yderkanten af arealet.

 

Men skiltet bliver hængende - så jeg har printet mailen ud, og vil have den på mig på lufteturene, så misforståelser ikke opstår.

 

Nu er jeg glad igen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som nogen af jer sikkert læste, skrev jeg en lang smøre til kommunen:fornaermet:

 

Jeg spurgte om grunden til det pludselig var gået fra tilladt til forbudt at have sin hund med på boldbanen.

Jeg gjorde opmærksom på at der virkelig var skudt med spredehagl, hvis det var for at ramme dem som ikke samler op efter deres hund - for de er sgu da ligeglade.

 

Lagde vægt på at vi jo alle kunne gøre brug af arealerne, hvis man fik fat i kraven på de tumper som ikke opfører sig hensigtsmæssigt.

 

MED DET RESULTAT AT:

 

VI MÅ GÅ PÅ BOLDBANEN IGEN... weee :banan::5up:

 

På visse præmisser selvfølgelig, men det gør mig heller ikke noget, det er et dejligt område.

 

Fx skal der samles op (men det gør jeg jo alligevel) og man må kun gå i yderkanten af arealet.

 

Men skiltet bliver hængende - så jeg har printet mailen ud, og vil have den på mig på lufteturene, så misforståelser ikke opstår.

 

Nu er jeg glad igen :klap:

 

Det havde jeg sq ikke regnet med:shock: at kommunen gir sig er da en sjældenhed.

 

TILLYKKE:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Utroligt :-D Men de synes åbenbart ikke at alle må vide, at det er lovligt at gå der, siden de lader skiltet hænge :blink:

 

Til gengæld skal du så passe på ikke at blive overfuset af tilsyneladende lovlydige borgere, som bliver forarget over, at du går på en boldbane, hvor der er skiltet med, at man ikke må gå :cool:

 

Derfor tager jeg også mailen i lommen.

 

Har skrevet lidt frem og tilbage med hende fra kommunen som er ansvarlig for skiltene, og hun fortalte at de ansatte i området er informeret om at det som sådan ikke er et forbud¨- så længe der bliver samlet op og gået i kanterne.

Jeg foreslog hende at de satte en "posebeholder" op (eller hvad det nu hedder) - har set dem i Roskilde, så er der ingen undskyldning der hedder "jeg har glemt pose".

 

Desuden bliver der sat 3 ekstra skraldespande op i området. Skøønt :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...