Gæst stenshoej Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 er chatten død ? .. eller er det bare mig der er der på forkerte tidspunkter ? en gang imellem, sidder jeg og vil fortælle et eller andet sjovt, som ikke passer ind i nogen af kategorierne.. og så søger jeg ind i chatten.. og så er der bare ikke nogen at fortælle det til. :megaked: så kan i da også bare være så kedelige ja i kan så :fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Den er vist død:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnetteBell Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 heheh så kan du bare oprette en i løs snak :hmm: Chatten er død tror jeg hehe :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Den er vist død:megaked: Chatten er altså ikke død - men der er mest liv i den om aftenen omkring kl. 22.00 - og vi vil ikke af med den :blink: Alt og intet tråden for den pågældende måned er til sådan noget man bare skal af med lige nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 vor lekker den henne jeg kan se den i toppen af f-h forsiden men den lekker der kon som nyhed vor lekker den rektigt henne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret September 23, 2010 Rapporter Share Besvaret September 23, 2010 vor lekker den henne jeg kan se den i toppen af f-h forsidenmen den lekker der kon som nyhed vor lekker den rektigt henne. Den ligger i nederst på siden, under fanen : Hvad sker der ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 23, 2010 Rapporter Share Besvaret September 23, 2010 chat er død om dagen, men om aftenen. . . . . .:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts