Hop til indhold

Hyrdehunde og hygge søges - fortsat


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

  • Svar 395
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi kommer ikke imorgen alligevel - Dvs. Caia og jeg :-(

 

Jeg er gået hen og blevet syg!!!

 

Hav en skøn dag, jeg glæder mig meget til at se billeder og høre om alle de dygtige HF hyrde hunde.

Øv rigtig god bedring :ae: - jah, det er ved at være tid for sygdom igen :cry:

 

 

Og jeg har lidt dårlig samvittighed lige nu, Misja kan jo se at jeg har taget ryksækken frem og en masse habengut der skal pakkes, så hun ligger og er drøn forventningsfuld :vuf: - og så skal hun slet ikke med :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv rigtig god bedring :ae: - jah, det er ved at være tid for sygdom igen :cry:

 

 

Og jeg har lidt dårlig samvittighed lige nu, Misja kan jo se at jeg har taget ryksækken frem og en masse habengut der skal pakkes, så hun ligger og er drøn forventningsfuld :vuf: - og så skal hun slet ikke med :genert:

 

Nåhå, stakkels Misja! :ae: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jeanett

Hvor var det bare en kanon fed og hyggelig dag :5up::5up::5up::5up::5up:

Tusind tusind tak for en god dag:vinken:

 

Både hunde og ejere her er ihvertfald godt trætte efter en kanon dag, hvor Laddie virkelig styrede de får til sidst :lol: Er liiiiidt stolt af min lille sheltie, som pludselig fandt ud af at han var hyrdehund :klap:

 

Jeg glæder mig sååååå meget til at se billeder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg siger også tak for en super hyggelig dag. Fantastisk at se alle hundende arbejde :lun: Og var vist lidt for tæt på at stjæle Joya og Gizmo med hjem :hjerte:

 

Det var også rigtig hyggeligt "menneske-selskab" :5up: Vi stod og talte lidt med Anne før vi kørte - og hun var vist lidt imponeret over at det "bare" var mennesker fra H-F - tror hun troede at vi var en klub og alle kendte hinanden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja herfra skal også lyde et tak for en skøn og indholdsrig dag og så var jeg bare tilskuer (fame hårdere end man lige skulle tro :engel:), det var helt fantastisk at se alle jeres hunde og hvordan de blev tændte og fik "smag" for arbejdet på hver deres måde :klap:

 

....og så er hyrdehunden Nana da bare for cool med de får, jeg glæder mig til at se om min egen blanding også får fåre-kuller eller hvad :lol: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Siger også tak for en super dejlig dag! HF selskab går man sq aldrig galt af :blink: Har virkelig haft en dejlig dag!

 

Og er totalt surprised over min super hund! Han tændte da bare TOTALT på de får! :shock::klap: Seje vuf :hjerte: Og helt klart noget vi vil forsøge os med igen! :cool:

 

I det hele taget var alle hundene da også bare vildt gode! :banan:

 

Uuh, og 1400 billeder?! Glæder mig til at se dem (det behøver dog ikke være dem alle :engel:)! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi siger også tak for en rigtig hyggelig dag :-D

 

Det var så fedt at se de forskellige hunde på fårene, især da man kunne se, at det gik op for dem hvad det gik ud på :5up:

 

Gizmo tog det hele super godt, han er - som Karina sagde, super cool :blink: :lun:

Ja han er godt nok på alle måder cool, den lille rynke-fis :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og han er så først gået kold nu, 3 timer efter at vi er kommet hjem :roll: Han har ligget og gnavet ben og fordøjet alle indtrykkene (jeg har set film imens), så fik han aftensmad, og nu snorker han højlydt :-D:lol:

Hehe hvalpe altså, de har Duracell i bagdelen :vuf::lol:

 

 

Misja syntes det har været SÅ hårdt at passe sofa helt alene, at hun nu ligger og snorker bag mig i sengen :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var sjåw! Og tak for mad - undskyld vi kun havde kiks med :genert:

 

Men det var de GODE kiks :blink: :5up:

 

Aaaiii altså, det var det, JEG havde tænkt mig at skrive! :fornaermet:

 

Hehe hvalpe altså, de har Duracell i bagdelen :vuf::lol:

 

 

Misja syntes det har været SÅ hårdt at passe sofa helt alene, at hun nu ligger og snorker bag mig i sengen :stupid:

 

Dygti' Misja! :mrgreen: Og du, som var overbevist om, at hun ville være hyper?`:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dygti' Misja! :mrgreen: Og du, som var overbevist om, at hun ville være hyper?`:mrgreen:

Jah, jeg har vist ikke helt forstået at hun altså er blevet halv-gammel nu og derfor let bare sover når der ikke sker noget :lol: - ved egentlig ikke helt om jeg skal synes godt om, eller skidt om :hmm: - lige i aften tror jeg det er "synes godt om" :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger også 1000 tak for en FED dag - det var bare super cool at se hvor mange hunde der havde instinktet i behold :5up::-D

 

Glæder mig til masse af billeder :-D

 

 

....og så er hyrdehunden Nana da bare for cool med de får, jeg glæder mig til at se om min egen blanding også får fåre-kuller eller hvad :lol: :blink:

 

Ja, vi blev da enige om at det kunne vi da temmelig godt tænke os :mrgreen:

 

Jeg var bare så glad for at Anne tilbød mig at få 2 min. i roundpenen med Nana, selvom jeg ikke var tilmeldt ( hvem tilmelder en hund der er 1/2 labbe??:mrgreen:).

Og tænk sig hun jagtede dem ikke rundt, men hyrdede dem - den 1/4 border der er i hende, kom da lige frem der :banan:

 

Nana, mors hyrdehund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger også 1000 tak for en FED dag - det var bare super cool at se hvor mange hunde der havde instinktet i behold :5up::-D

 

Glæder mig til masse af billeder :-D

 

 

 

Ja, vi blev da enige om at det kunne vi da temmelig godt tænke os :mrgreen:

 

Jeg var bare så glad for at Anne tilbød mig at få 2 min. i roundpenen med Nana, selvom jeg ikke var tilmeldt ( hvem tilmelder en hund der er 1/2 labbe??:mrgreen:).

Og tænk sig hun jagtede dem ikke rundt, men hyrdede dem - den 1/4 border der er i hende, kom da lige frem der :banan:

 

Nana, mors hyrdehund :lun:

Jow for pokker da!

 

 

Og ja hvem melder en ½ labrador til, heller ikke jeg men oven på Nanas susses, har jeg mod til at prøve da hyrde-damen også sagde god for det :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jow for pokker da!

 

 

Og ja hvem melder en ½ labrador til, heller ikke jeg men oven på Nanas susses, har jeg mod til at prøve da hyrde-damen også sagde god for det :banan:

 

 

Ja, jeg havde heller ikke regnet med at få lov, men hun var da super flink, hende der Anne :5up:

 

Og jeg glæder mig helt vildt til at vi skal prøve det, sådan rigtigt og vildt spændende at se hvordan Misja tar' det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg havde heller ikke regnet med at få lov, men hun var da super flink, hende der Anne :5up:

 

Og jeg glæder mig helt vildt til at vi skal prøve det, sådan rigtigt og vildt spændende at se hvordan Misja tar' det.

Hun var alletiders, fuld af overskud og sød, fedt med sådan en dame der bare er nede på jorden og har let til smil :-D

 

Uh jeg glæder mig da allerede til at skulle prøve, jeg er helt bidt af både at se på igen og prøve med min egen tøs - det er slet ikke til at forudsige hvordan hun vil reagere :vedikke::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes alle hundene var super dygtige, også tilskuer jagthundene! (Spekulerer lidt i om de har fået opereret stemmebåndene ud :hmm: Synes de var faaarligt stille - eller osse kunne jeg bare ikke høre dem for min egen hund :rolleyes:).

 

Også tak til AFE (hvis hun nogensinde kigger herind igen), hun var virkelig også flink. Faktisk hendes skyld at vi overhovedet kom på den her tur :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...