Hop til indhold

Svea...


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

NYE BILLEDER PÅ SIDSTE SIDE :lun:

 

Nu kan jeg ikke få mig selv til at trække den længere... d.26/6 flytter en af disse to skønne piger hjem til os... :lun:

 

Hun skal som titlen antyder hedde Svea... Noget der har krævet lidt diskussioner her i det lille hjem. Men jeg fik alligevel lov til at bestemme i sidste ende. Havde et argument der hed, "jamen Svea & Oscar, det lyder da super sødt" (tak Ekaterina for det :blink:, det virkede faktisk)

 

Vi ved ikke med sikkerhed hvilken der flytter hjem til os, da vi lige vil holde øje med hvordan de hver i sær udvikler sig. Hun skal udstilles og forhåbentlig have hvalpe engang. Men det kommer an på mange ting! Pt kunne det godt type på at det bliver hende til venstre :)

 

Vi er meldt til hvalpetræning hos Pia, samt til noget her i byen.

 

Oscar har været med ude ved hvalpene hver gang. Vi kender opdrætterne godt, og Oscar synes deres to tæver er super skønne! Morhunden har endda ladet Oscar snuse til nogle af hvalpene. Hun er super sød :lun:

 

Der kommer flere opdateringer når jeg ved mere :)

 

picture.php?albumid=108&pictureid=851

Redigeret af Stjernetosse
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst PPP-Pero

Tillykke med lille Svea :5up: (jeg har også altid syntes det var et dejligt navn:-D )

 

Jeg syntes nok jeg kunne fornemme lidt hemmelighedskræmmeri mellem dig og Ekaterina, og tænkte godt på, om det var snart du skulle have en lille beagle-pige :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Neeeeeeej er det rigtigt. Tillykke med den lille pige, når hun snart kommer hjem. Øj et svært valg, at skulle vælge mellem sådan et par snuskebasser, godt det ikke er mig :-P

 

Jeg glæder mig til der kommer flere billeder og historier om lille Svea. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal alle bare have små hvalpe? Erjsh hvor er hun skøn, hørte jo godt I snakkede om det på en gåtur engang, men at det var så aktuelt at der faktisk er ansigt på! wauw..

 

De er begge to fantastiske - men hende til venstre har godt nok et flot ansigt, farverne er bare knivskarpe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

årh :lun: Hende til højre ligner lidt en af de der store kaniner, hvor er hun bare kær med det ansigt. De er begge rigtige darlings. Stort tillykke, sikke en dejlig sommer det bliver :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med lille Svea :5up: (jeg har også altid syntes det var et dejligt navn:-D )

 

Jeg syntes nok jeg kunne fornemme lidt hemmelighedskræmmeri mellem dig og Ekaterina, og tænkte godt på, om det var snart du skulle have en lille beagle-pige :blink:

 

hehe, ja der har været lidt hemmelighedskræmmeri :mrgreen: Det har vist været ret tydeligt hist og her :)

 

Og tak :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeeeeeej er det rigtigt. Tillykke med den lille pige, når hun snart kommer hjem. Øj et svært valg, at skulle vælge mellem sådan et par snuskebasser, godt det ikke er mig :-P

 

Jeg glæder mig til der kommer flere billeder og historier om lille Svea. :banan:

 

De er nemlig rigtig kære begge to, men hende til højre ser lidt mere tung ud :hmm: Men jeg puttede gerne dem begge i lommen :lun:

 

Billeder skal der nok komme rigeligt af! Skal lige se om jeg kan finde et af hende til venstre's aftegninger. Det er nemlig fint :)

 

De er jo broget, så det er lidt anderledes end Oscar.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal alle bare have små hvalpe? Erjsh hvor er hun skøn, hørte jo godt I snakkede om det på en gåtur engang, men at det var så aktuelt at der faktisk er ansigt på! wauw..

 

De er begge to fantastiske - men hende til venstre har godt nok et flot ansigt, farverne er bare knivskarpe!

 

Thi hi, ja det var da vi var ude at gå inden rally... Hvornår var det nu det var :hmm: Tænker lidt at der kunne hvalpene nemlig godt have været født.

 

Men vi har vaklet lidt mellem opdrættere og til sidst faldt valget så på nogle der bor tæt på som har to rigtig søde tæver. Den ene er pensioneret. Og så er det Karo's første kuld. Faren er int.champ og rigtig lækker. Begge kan lide at træne og klarer sig godt i ringen. Og typemæssigt er de super gode sammen. Alle hvalpene ligner mere eller mindre hinanden :)

Link til indlæg
Del på andre sites

årh :lun: Hende til højre ligner lidt en af de der store kaniner, hvor er hun bare kær med det ansigt. De er begge rigtige darlings. Stort tillykke, sikke en dejlig sommer det bliver :mrgreen:

 

hehe, ja det gør hun faktisk. Til hendes forsvar, så er hun også ved at være ret træt der :gab: Så ser man jo straks mere slasket og tung ud.

 

Ihh, hvor spændende!! og tillykke med den kommende hvalp. Jeg synes de er lige til at spise begge to. :mums: :blink:

 

Jeg er enig!! :mums:

 

Jeg syntes hende til venstre ser helt vildt dejlig ud :lun:

 

der er ikke lang tid til i får den lille ny :mrgreen:

 

Og hvor er det en super ide at Oscar kommer med derud, det er en ting jeg må huske hvis vi er så heldige at komme i den situation en dag :blink:

 

Det er så lækkert at vi kan tage Oscar med. Han er tosset med deres ældre tæve, så de tonser rundt og leger. Og så engang i mellem kigger man lige ind til hvalpene. Men man er lidt forsigtig, for der er en morhund der holder godt øje :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, hvor spændende med familieforøgelse. :-D Tillykke, tillykke!

 

Hvor er de nuttede begge to. :-D

 

Ih de er dejlige :lun:

 

Spændende :mrgreen:

 

Taaaak :kys:

 

Tillykke. Hvor er de skønne. Hvordan kunne du holde ud at vente så længe med at sige det? ;-)

 

Jamen det har heller ikke været nemt... Jeg kunne heller ikke holde det hemmeligt for Ekaterina og Luckyluna eks :oops:

Men det har været fordi vi har vidst det skulle være en tæve der kunne udstilles og jeg ville ikke til at skrive en helt masse hvis nu de så havde bidefejl eller lignende og vi endte med ikke at få nogen. Men jeg har været meget tæt på flere gange :engel:

Sidst vi var derude kunne jeg nemlig komme til at se biddet på dem begge, og det er fint saksebid :) Så der er ikke noget at komme efter... Så kunne jeg heller ikke trække den længere :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Eiii tillykke! :blink: Hvor er de bare søde begge to. Bliver spænende at se, hvem der bliver jeres.. Kan godt lide navnet, Svea. :-D

 

Tak :) Jeg synes også Svea er super sødt. Og ikke noget man hører ret tit... Min kærestes tidligere hund hed Fido, så han er til de mere traditionelle navne hvis man kan sige det sådan. Men jeg fik ham overbevist :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
Jeg har haft en sweatshirt fra Svea.... Og det er siden det jeg har husket på navnet. :)

 

Så kan du jo bilde lettere naive folk ind, at der er blevet opfundet et tøjmærke pga din SKØNNE HUND :lol::-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...