Hop til indhold

Svea...


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Tak tak :)

 

Ja jeg håber han opdager at hun er super sej.

Og jeg er enig i at smelte :lun:

 

Ellers kan han da bare komme på hvalpefri aflastning .....

 

 

 

............ hos miiiiiig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ihh de legede igen sidst de var ude i haven. Oscar lagde selv op til det :banan: Men når vi er inde er han stadig mere "på vagt" overfor hende. Jeg kan jo se der sker lidt, så igen jeg er meget fortrøstningsfuld. :mrgreen:

 

Jamen jamen jamen, det lyder da til at det hele nok skal gå :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Adr hvor er hun altså alt aaaalt for nuser, og de er bare SÅ søde sammen, at du kan holde det ud :shock::mrgreen:

 

helt enig - hold da mund nogle dejlige billeder. Oscar ser ud som om han A) er super sød og vil invitere til leg med bamse i munden eller B) forsøger at redde sin bamse fra den nye onde hvalp :mrgreen:

 

jeg synes det er fint at han tager sig tid og kigger situationen an. jeg synes det lyder meget sundt og hvor er han bare sød :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

helt enig - hold da mund nogle dejlige billeder. Oscar ser ud som om han A) er super sød og vil invitere til leg med bamse i munden eller B) forsøger at redde sin bamse fra den nye onde hvalp :mrgreen:

 

jeg synes det er fint at han tager sig tid og kigger situationen an. jeg synes det lyder meget sundt og hvor er han bare sød :-D

 

Jeg tror det er en kombination af A og B :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj, hvor er hun skøn :kys: og Oscar ser ud til at være en sød storebror :5up:

 

Han er ved at vokse med opgaven. Han kan bedst overskue at være sød storebror ude i haven. Men der kan han jo også nemmere flygte fra hende hvis hun skulle gå hen og blive farlig :mrgreen:

 

Nååååårh, allllt for kær....

 

Enig :lun:

 

Hun er bare helt vildt krammekær :lun:

 

Fed frø, den så vi i Ikea for et par dage siden :-D

 

Ja den er lige præcis fra Ikea. Den bor på fatboy'en :mrgreen: Men i dag skulle der rendes med den...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Oscar er heeelt enig!!! :mrgreen:

 

 

Altså, hvalpe kan jo være noget af det mest forfærdelige i verden!

 

Labell har i hvertfald sin helt egen mening om hvalpe.

 

Da jeg kom hjem med Diesel, lignede Labell en der tænkte: Fedt, en jeg lige skal lege med...

 

Efter et par dage er jeg ret overbevist om hun tænkte: Skal du da ikke snart videre lille irriterende hvalp...

 

Der fra og til han var omkring et halvt år, fik jeg jævligt fornærmede blikke der sage: Og hvad have du da lige forstillet dig jeg skulle stille op med den terrorist?!?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Altså, hvalpe kan jo være noget af det mest forfærdelige i verden!

 

Labell har i hvertfald sin helt egen mening om hvalpe.

 

Da jeg kom hjem med Diesel, lignede Labell en der tænkte: Fedt, en jeg lige skal lege med...

 

Efter et par dage er jeg ret overbevist om hun tænkte: Skal du da ikke snart videre lille irriterende hvalp...

 

Der fra og til han var omkring et halvt år, fik jeg jævligt fornærmede blikke der sage: Og hvad have du da lige forstillet dig jeg skulle stille op med den terrorist?!?

 

stakkels labell :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, hvalpe kan jo være noget af det mest forfærdelige i verden!

 

Labell har i hvertfald sin helt egen mening om hvalpe.

 

Da jeg kom hjem med Diesel, lignede Labell en der tænkte: Fedt, en jeg lige skal lege med...

 

Efter et par dage er jeg ret overbevist om hun tænkte: Skal du da ikke snart videre lille irriterende hvalp...

 

Der fra og til han var omkring et halvt år, fik jeg jævligt fornærmede blikke der sage: Og hvad have du da lige forstillet dig jeg skulle stille op med den terrorist?!?

 

Hehe, Oscar har jo så ment fra starten af at hun da bare var alt for lille og adr til at hun skulle være her... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Hehe, Oscar har jo så ment fra starten af at hun da bare var alt for lille og adr til at hun skulle være her... :mrgreen:

 

:mrgreen:

 

mon ikke Oscar viser forskellige grader af hundesprog - halløj, det er min frø! ...og bliver forvirret fordi den lille størrelse ikke reagerer som andre hunde gør. Så 'råber' han lidt højere og peger 'DEN frø - DEN er MIN!...stadig ingen respons og lille svea putter en pote nærmere frøen for den er sjov. Og så tager Oscar frøen og smutter mens han tænker 'hvad ***** er der galt med den hund?!?' :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:

 

mon ikke Oscar viser forskellige grader af hundesprog - halløj, det er min frø! ...og bliver forvirret fordi den lille størrelse ikke reagerer som andre hunde gør. Så 'råber' han lidt højere og peger 'DEN frø - DEN er MIN!...stadig ingen respons og lille svea putter en pote nærmere frøen for den er sjov. Og så tager Oscar frøen og smutter mens han tænker 'hvad ***** er der galt med den hund?!?' :confused:

 

Det lyder meget som det så ud :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...