Gæst ussemig Skrevet Maj 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Maj 31, 2008 (rettet) Super søde dejlige lækre blandingshvalpe søger nye hjem :blink: Vi er 4 drenge og 3 piger vi er blandet af dalmatiner/fransk buldog og ulvehund /armstaff. Vi er født d 28 febuar vi er vacineret en gang og har fået to ormekure. skynd dig vores mor er såååå træt af os . Prisen kan forhandles ved hurtig handel ,så kom med et bud ring eller sms (helst sms) på 40103008 vi koster 2500 kr Redigeret Maj 31, 2008 af ussemig ville skrive mere på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2008 Super søde dejlige lækre blandingshvalpe søger nye hjem :blink:Vi er 4 drenge og 3 piger vi er blandet af dalmatiner/fransk buldog og ulvehund /armstaff. Vi er født d 28 febuar vi er vacineret en gang og har fået to ormekure. skynd dig vores mor er såååå træt af os . skriv efter billeder på mail [email protected]. vi koster 2500 kr Jeg tror denne her hører til nede i annoncemarkedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Maj 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2008 Har du ikke et billede af hvalpene? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ussemig Besvaret Maj 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2008 Hej jeg undskylder hvis de havnet forkert hehe der er lige lagt billeder ind af dem *S* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Maj 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2008 Hvor er billederne henne? Jeg kan ikke finde dem.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ussemig Besvaret Maj 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2008 når jeg går ind i foto albums kan jeg se dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Juni 1, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2008 Det var da noget af en springfarlig cocktail:shock: men søde ser de da ud:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juni 1, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2008 Hej jeg undskylder hvis de havnet forkert hehe der er lige lagt billeder ind af dem *S* Annoncer skal oprettes i annoncemarkedet, så hvis du lige vil flytte den derind, så kan vi fjerne tråden her fra forum http://www.hunde-forum.dk/vbclassified.php Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts