Hop til indhold

Shakira!


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

janni, kan det passe, at din hjemmeside er nede? eller er det bare min computer der gakker ud?

 

(jeg skal ind og have mit hvalpefix:engel:)

Den er nede :cry: først troede jeg at jeg havde glemt at betale et eller andet hos hostmaster... Så kom jeg til at trykke på et eller andet så jeg fik deaktiveret det hele.. og så skrev Web10 tilbage at der var en fejl et eller andet sted som de ville rette og JEG SKULLE ENDELIG IKKE PILLE VED NOGET..Sidste gang fik jeg jo slettet hele siden..Men da var det for sent, jeg havde klikket på noget.. Så nu skulle jeg have en eller anden ny kode fra hostmaster.. og den kommer med posten .. jeg håber virkelig ikke jeg har fået slettet det hele :megaked:
Link til indlæg
Del på andre sites

Den er nede :cry: først troede jeg at jeg havde glemt at betale et eller andet hos hostmaster... Så kom jeg til at trykke på et eller andet så jeg fik deaktiveret det hele.. og så skrev Web10 tilbage at der var en fejl et eller andet sted som de ville rette og JEG SKULLE ENDELIG IKKE PILLE VED NOGET..Sidste gang fik jeg jo slettet hele siden..Men da var det for sent, jeg havde klikket på noget.. Så nu skulle jeg have en eller anden ny kode fra hostmaster.. og den kommer med posten .. jeg håber virkelig ikke jeg har fået slettet det hele :megaked:

 

uhh - krydser fingre for at det hele stadig er der ude et sted:x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er nede :cry: først troede jeg at jeg havde glemt at betale et eller andet hos hostmaster... Så kom jeg til at trykke på et eller andet så jeg fik deaktiveret det hele.. og så skrev Web10 tilbage at der var en fejl et eller andet sted som de ville rette og JEG SKULLE ENDELIG IKKE PILLE VED NOGET..Sidste gang fik jeg jo slettet hele siden..Men da var det for sent, jeg havde klikket på noget.. Så nu skulle jeg have en eller anden ny kode fra hostmaster.. og den kommer med posten .. jeg håber virkelig ikke jeg har fået slettet det hele :megaked:

 

du har da vel det liggende på din egen computer også?

 

(overvejer forresten at bruge din side som case på mit webdesignkursus, hvis jeg må, så kan du få lidt gratis kodning :cool:)

Link til indlæg
Del på andre sites

du har da vel det liggende på din egen computer også?

 

(overvejer forresten at bruge din side som case på mit webdesignkursus, hvis jeg må, så kan du få lidt gratis kodning :cool:)

Jo lige i øjeblikket ligger det på min computer..Men man ved aldrig :mrgreen: EN masse sider har lige været med hvid baggrund. Det var fordi pludselig kunne jeg ikke finde mappen det lå i.. Så hev jeg det ned igen og da jeg så sendte det op var alle sider hvide.. Den har vel nærmest sit eget liv :mrgreen:

 

Jo endelig brug løs.. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ender jo snart med at han må flytte til Åbybro:mrgreen:

 

Lyder som en fantastisk ide!:klap:

Ej, vi må hellere lige lade Dexter blive voksen, inden der kommer en løve mere...:megaked:

 

Det lød bare så skægt da Mads så billederne af ham: "Nårh!!, Er han til salg...? Ikke... øv... Skal de beholde ham selv..? Øv.. Nårh, nej. Vi skal hellere ikke have en mere lige nu..."

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...