Hop til indhold

ekstreme hundevenner


Dinah
 Share

Recommended Posts

Og konklusionen blev at det ikke var fordi hun elskede sine hunde specielt højt hun elskede bare at vinde :damn:

 

Ja - altså lige efter han havde konstateret - som jeg synes var det eneste i-nærheden-af-rigtige han sagde: det er jo bare en hobby som fylder meget ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
Noget der fik den til at se hvidere ud.... I Marsvineteddy verdnen bliver der uofficielt brugt kartoffelpulver ved nogen opdrættere for at gøre deres pels stivere.. :stupid:

 

hey, hvilke marsvin har du og hvad hedder i marsvine-verden? jeg er selv gammel marsvine ejer og været med til et par udstillinger :blink:

 

men ja, utroligt kort program som ikke rigtig viste så meget, troede sku at den ville fortælle noget mere ekstremt.... :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

hey, hvilke marsvin har du og hvad hedder i marsvine-verden? jeg er selv gammel marsvine ejer og været med til et par udstillinger :blink:

 

men ja, utroligt kort program som ikke rigtig viste så meget, troede sku at den ville fortælle noget mere ekstremt.... :stupid:

 

 

Jeg har teddyer, og jeg hedder skam det samme som her.. :blink: Apropos kartoffelmel, så er det noget jeg har hørt.. hvor meget det bliver praktiseret aner jeg ikke :hmm: Har ikke selv forsøgt.. har også pt. kun selv udstillet en gang men set flere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har teddyer, og jeg hedder skam det samme som her.. :blink: Apropos kartoffelmel, så er det noget jeg har hørt.. hvor meget det bliver praktiseret aner jeg ikke :hmm: Har ikke selv forsøgt.. har også pt. kun selv udstillet en gang men set flere :blink:

 

I gamle dage - inden spray med silikone og what not - var det på (springer) spaniels almindeligt at bruge kartoffelmel, når der skulle redes igennem. Der er vist ikke rigtigt så mange der bruger det mere?

 

Men der findes til gengæld flere udgaver af pudder, der giver fine hvide rumper og kan suge urin i en snæver vending.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
Jeg har teddyer, og jeg hedder skam det samme som her.. :blink: Apropos kartoffelmel, så er det noget jeg har hørt.. hvor meget det bliver praktiseret aner jeg ikke :hmm: Har ikke selv forsøgt.. har også pt. kun selv udstillet en gang men set flere :blink:

 

hmmm nu hvor du siger det kan jeg da godt huske dit navn :genert: hmmmm en hjemmeside? drømmer om igen at få svin når amalie (min datter) bliver lidt ældre. hun er kun 16 mdr nu. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmm nu hvor du siger det kan jeg da godt huske dit navn :genert: hmmmm en hjemmeside? drømmer om igen at få svin når amalie (min datter) bliver lidt ældre. hun er kun 16 mdr nu. :blink:

 

Har haft holdt en pause her i sommer, pga. noget sygdom??.. Jeg fandt aldrig ud af hvad men det kostede mig en del dyr :cry: Så havde en tænkepause, så har pt. ikke mine dyr sider op, det gjorde sku for ondt at skulle ind og flytte sine dyr på mindesiden... Men har fået lidt gejst igen, så satser på en af dagene at kører siden op igen med nye billeder :)

 

men her hjemmesiden www.skysite.dk/tjikson

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...