Hop til indhold

Otto og jeg


Tine1
 Share

Recommended Posts

Ja - hvis nogen kan huske os...:blink:

 

Der er vist gået laaaang tid siden, at jeg sidst var herinde... Noget med noget sygemelding... fyring... flytning... aaarrhh... Nå men - Det gode er jo, at jeg har haft tid hjemme med Otto.

 

Han er stadig en super lækker hund - stadig velcro - men slet ikke i samme stil som tidligere. Nu er det bare lidt hyggeligt, at han helst vil være lige i nærheden. I dag er han dog gået i seng på 1. salen - men vi har også været i skoven, så han er meeeeget træt.

 

Han er alene hjemme hver dag optil et par timer - og det går rigtig fint. Vi gjorde dog ikke som vi fik fortalt herinde, da vi aldrig kom et skridt videre uanset, hvad vi prøvede. Så det blev på "den hårde måde" :genert:- Gav ham en tyggeting, sagde pænt farvel og gik... De første par gange tyggede han slet ikke på tingen, men stod og kiggede gennem glasdøren, gøede og hylede, indtil han ikke kunne se mig mere - så peb han lidt og lagde sig til at sove.

 

Nu smider han mig næsten ud, når han får noget lækkert - ej selvfølgelig ikke.. men ifølge de webcam optagelser, som jeg har lavet, virker han ikke utryg ved at være alene - og gider ikke engang "følge mig til døren" mere.

 

Renlighed for ham er stadig en by i Rusland - Så jeg skal lige sørge for, at han har tisset, inden jeg vi går ind. - men det går da fremad.. Nogle dage siger han til - andre gør han ikke.

 

Han er vældig god til at svine sig til... og er verdensmester i at finde tyggegummi, der gerne skal filtres ind i hans fødder og skæg... Sååee.. han er blevet klippet lidt sporadisk nogle gange.. Bortset fra det synes jeg nu, at det er nemt at holde ham filterfri (indtil videre).. men hvid er han sjældent..!!

 

Hmm.. hvad kan man mere fortælle...

 

Tænderne rasler ud af munden på ham - og så vil han bæres og krammes:lun: Vælger dog at ignorere ham, når han gør af mig fordi han vil op..

 

Oh jo.. og så det med billeder... Han er jo ikke ligefrem fotogen (og så kan en iPhone bare ikke tage billeder af noget i bevægelse)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Tine

 

Dejligt at høre fra dig igen, lyder som om det har været hektisk derhjemme :shock:

 

Men godt at høre, det går fint med Otto og hvor er han bare dejlig, skønne billeder :-D

 

Jeg bliver jo også snart løvemor, 5 uger jubii, så kommer Jessie hjem til os :banan:

 

Du skriver du er flyttet, bor du stadig i Hvidovre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Tine

 

Dejligt at høre fra dig igen, lyder som om det har været hektisk derhjemme :shock:

 

Men godt at høre, det går fint med Otto og hvor er han bare dejlig, skønne billeder :-D

 

Jeg bliver jo også snart løvemor, 5 uger jubii, så kommer Jessie hjem til os :banan:

 

Du skriver du er flyttet, bor du stadig i Hvidovre?

 

Tillykke med lille Jessie - Glæder mig til at følge lidt med... Og måske hilse på hende en dag..?

 

Jeg bor stadig i Hvidovre ja - er bare flyttet 100 meter væk tror jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...