Hop til indhold

Talent 2010.


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Ser det ikke.. Ser aldrig de der programmer. Gider ikke bruge en aften på at sidde og krumme tæer. Og det gør jeg.. Jeg har altid haft det sådan at jeg bliver pinligt berørt på andres vegne.. :???:

 

Så lige nu ser jeg Sherlock Holmes:-D

 

Nej det er da det bedste, castingerne er simpelthen det bedste. Der er så mange der tror at de har talent, også er det bare noget værre lort :klap:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke hvem jeg synes skal vinde, men glæder mig til at se hende der sang HALLELUJA igen, og se om det var den eneste hun ku synge.

 

Meget sejt af sådan en lille pige.

 

Men ingen NUTTETHEDS-FAKTOR her, synes TMT er RÆDSELSFULDE..

Fatter ikke en bjælde af hvad de synger/råber. De minder mig frygtelig meget om 8210 fra x-factor... prrr..

 

:mrgreen:

 

Synes auditions'ne er de sjoveste, elsker når folk kommer ind og optræder fordi deres mor siger de er dyyyygtige og så er det bare ren til grin.. hehe :oops: Og dem der så bliver sure, eller diskuterer deres talent med dommerne bagefter - de er endnu sjovere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke hvem jeg synes skal vinde, men glæder mig til at se hende der sang HALLELUJA igen, og se om det var den eneste hun ku synge.

 

Meget sejt af sådan en lille pige.

 

Men ingen NUTTETHEDS-FAKTOR her, synes TMT er RÆDSELSFULDE..

Fatter ikke en bjælde af hvad de synger/råber. De minder mig frygtelig meget om 8210 fra x-factor... prrr..

 

:mrgreen:

 

Synes auditions'ne er de sjoveste, elsker når folk kommer ind og optræder fordi deres mor siger de er dyyyygtige og så er det bare ren til grin.. hehe :oops: Og dem der så bliver sure, eller diskuterer deres talent med dommerne bagefter - de er endnu sjovere...[/QUOTE]

 

Ja TMT, jeg blev så gal igår, kæft de er irriterende :damn:.

 

Det er det aller bedste, glæder mig til X-Factor begynder så vi kan se lidt flere der ikke kan synge :-D:lol::-):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke hvem jeg synes skal vinde, men glæder mig til at se hende der sang HALLELUJA igen, og se om det var den eneste hun ku synge.

 

Meget sejt af sådan en lille pige.

 

Men ingen NUTTETHEDS-FAKTOR her, synes TMT er RÆDSELSFULDE..

Fatter ikke en bjælde af hvad de synger/råber. De minder mig frygtelig meget om 8210 fra x-factor... prrr..

 

:mrgreen:

 

Synes auditions'ne er de sjoveste, elsker når folk kommer ind og optræder fordi deres mor siger de er dyyyygtige og så er det bare ren til grin.. hehe :oops: Og dem der så bliver sure, eller diskuterer deres talent med dommerne bagefter - de er endnu sjovere...[/QUOTE]

 

Ja TMT, jeg blev så gal igår, kæft de er irriterende :damn:.

 

Det er det aller bedste, glæder mig til X-Factor begynder så vi kan se lidt flere der ikke kan synge :-D:lol::-):mrgreen:

 

Ja de er skide irriterende, de tror jo allerede de har vundet.. Er til at brække sig over.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...