Hop til indhold

Advarsel til alle Chihuahua elskere


Gæst Zimba
 Share

Recommended Posts

Har lige været derinde og se, det er simpelthen forfærdeligt, både for hvalpene og de nybagte hundeejere. Kan simpelthen ikke forstå, at der i et land som vores, ikke er en lov, som kan straffe de hundehandlere...:evil:

 

Håber advarslen er kommet ud i alle medier i deres områder.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Trashstar
Tjek denne side. dyrepoliti-nu.dk/14620774 og så selvfølgelig www foran. De mennesker skal stoppes.:vuf:

 

For ikke at bande.. MEN BIPPP tak!

 

Jeg havde overvejet at købe endnu en lille ny til familien fra chihuahuastarz eler hva den hed. Sidder med linket nu og havde gemt det i mine bogmærker :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Uha det skær i hjertet at læse...

For mange år siden købte jeg min første chi hos helle, da var der ingen problemer og vi snakkede faktisk meget om en uhyggelig oplevelse vi havde haft hos en anden "opdrætter". Vi havde meget at gøre med hende og hendes familie på det tidspunkt..

men pludselig blev hun mærkelig og hun kunne ikke længere styre at sige stop af køb af hunde.. Derfor valgte vi at cutte kontakten.

Vores hund der fra er heldigvis rigtig dejlig og har nogle fine linjer, men hvor er det ærgerlig at han altid skal forbindes med hendes kennel :megaked::damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...