Hop til indhold

DKK Herning 6. og 7. november '10


Gæst
 Share

Recommended Posts

Tak, det bliver så kun til vaccinationspapirer, for har ikke fået Duffys stamtavle endnu...

 

Den er sikkert også unødvendig - eftersom man også må have blandingshunde med ind kommer jeg jo lige til at tænke på ...

 

Men det ville da være dejligt om den dersens stamtavleklub efterhånden fik taget sig sammen :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 392
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvis i ser en aussie, en lövchen og en labrador sammen så kan i vist roligt sige hej, tror ikke der er så mange andre grupper med samme sammensætning :lol:

 

...... Jeg er ikke hundred på hvordan en lövchen ser ud i virkeligheden :genert:... tror min nabo har en... men er VIRKELIG i tvivl.... Nå men hvis i ser en Cavalier gå rundt med en ejer med et galt kamera foran øjnene... og cavaen måske har et tørklæde på der står HF HUND på... så prik lige ik?.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

...... Jeg er ikke hundred på hvordan en lövchen ser ud i virkeligheden :genert:... tror min nabo har en... men er VIRKELIG i tvivl.... Nå men hvis i ser en Cavalier gå rundt med en ejer med et galt kamera foran øjnene... og cavaen måske har et tørklæde på der står HF HUND på... så prik lige ik?.. :mrgreen:

 

Haha, skal nok lige prikke, hvis jeg spotter dig :mrgreen: Du kan se billeder af Duffy på min profil, tror hun er rimelig genkendelig fra de andre løver på udstillingen, for hun er nemlig ikke løveklippet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, skal nok lige prikke, hvis jeg spotter dig :mrgreen: Du kan se billeder af Duffy på min profil, tror hun er rimelig genkendelig fra de andre løver på udstillingen, for hun er nemlig ikke løveklippet :blink:

 

Se der kommer problemet!.. Det er min nabos heller ikke :hmm:

 

kan jeg lokke dig til at sidebillede af en ikke løveklippet løve? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Se der kommer problemet!.. Det er min nabos heller ikke :hmm:

 

kan jeg lokke dig til at sidebillede af en ikke løveklippet løve? :genert:

 

Mener du et billede af en løveklippet og et billede af en ikke løveklippet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mente af en ikke klippet ;)... De er ikke særlig høje vel? :hmm:

 

Jo altså højden er det samme, men det kan godt snyde og se sådan ud fordi de klippede ser mere langbenet ud.. Hvis du ser billederne af Duffy er også stadig en hvalp.. Finder lige nogle flere billeder til dig, øjeblik...

 

Edit: prøv at tjekke de her profilers billedealbums: http://www.hunde-forum.dk/members/4847-albums2077.html og http://www.hunde-forum.dk/members/968-albums670.html

Redigeret af Findus
Tilføjelse :)
Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: Så når jeg at se løver ihvertfal :slem:

 

Står folk så rundt om de der ringe eller?..... nej det der lød jo overhovedet ikk nybegynder agtigt vel :engel:

 

Ringene er forøvrigt firkantede - og folk samler sig i små grupper udenom ringene, nogle står bare, mens andre har kage og stole og masser af bure med og ligner nogle der er på camping :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...