Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

DKK Herning 6. og 7. november '10

Featured Replies

Besvaret

Hejsa :vinken:

Hvem kommer til Herning - enten for at udstille eller kigge? (Det er en dobbelt udstilling med alle racer begge dage.)

Herning 2010

Nelson og jeg overvejer det lidt endnu... Der er frist den 2. oktober.

/Mette

Ps. Kender I nogle gode overnatningsmuligheder nær Herning, hvor man må ha' hundedrengen med?

• Svar 392
  • Visninger 36,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Jeg vil rigtig gerne derned og kigge...:mrgreen: Så vil det være mit første besøg på en udstilling:genert:

Besvaret

Jeg tror vist ikke jeg tør :oops: vi har kun udstillet én gang før (i går :blink:) og der er ikke flere skuer inden Herning så vidt jeg kan se...

Besvaret

Planen er, at jeg skal derover med Luna. Som publikum. Vi skal bo hos Dorte og Liva:-D

Nu skal jeg så bare lige have sparet penge op til det:rolleyes:

Besvaret

Vi kommer begge dage med de 3 Finske Lapper:banan:

Besvaret
Jeg tror vist ikke jeg tør :oops: vi har kun udstillet én gang før (i går :blink:) og der er ikke flere skuer inden Herning så vidt jeg kan se...

Men du kan komme og kigge:-D

Besvaret
Planen er, at jeg skal derover med Luna. Som publikum. Vi skal bo hos Dorte og Liva:-D

Nu skal jeg så bare lige have sparet penge op til det:rolleyes:

Nemlig :mrgreen:

Vi kommer derfor også

Besvaret
Jeg vil rigtig gerne derned og kigge...:mrgreen: Så vil det være mit første besøg på en udstilling:genert:
Så har du vel meldt Dexter til :slem: Sidste frist til normal pris er den 4 kl 8..Og indtil den 11 til forhøjet pris :genert:
Besvaret
Joh men der er godt nok langt til Herning hvis jeg "bare" skal kigge :-D

Jeg vil gerne op og nusse finske lapphunde.:lun:

Vi må lave en tur derop med Odensebanden (måske vi bør overveje en tourbus?:mrgreen:)

Og ellers har vi en uge endnu til at bestemme os for om vi vil deltage. Det ser jo ud til at det er 2 udstillinger og ikke ën der forløber over 2 dage, som vi frygtede.

Besvaret

Vi må lave en tur derop med Odensebanden (måske vi bør overveje en tourbus?:mrgreen:)

Og ellers har vi en uge endnu til at bestemme os for om vi vil deltage. Det ser jo ud til at det er 2 udstillinger og ikke ën der forløber over 2 dage, som vi frygtede.

Hvis jeg skal afsted så bliver det søndag, jeg skal arbejde lørdag. Hmm jeg må overveje det :hmm:

Besvaret
Så har du vel meldt Dexter til :slem: Sidste frist til normal pris er den 4 kl 8..Og indtil den 11 til forhøjet pris :genert:

Arh.. Jeg tør altså ikke rigtigt selv at udstille ham:genert::oops:

Har en ide om at man skal være lidt småprof, for at kunne finde ud af det:genert:

Men han er jo sådan set gammel nok til den tid.

Besvaret

Jeg kommer og kigger en af dagene, har ikke bestemt mig for noget endnu.

Bantus

Besvaret
Arh.. Jeg tør altså ikke rigtigt selv at udstille ham:genert::oops:

Har en ide om at man skal være lidt småprof, for at kunne finde ud af det:genert:

Men han er jo sådan set gammel nok til den tid.

Mled ham til, så udstiller vi ham mens du kigger på...:mrgreen:
Besvaret

Vi kommer også og kigger. Det er faktisk første gang jeg er på udstilling, så glæder mig rigtig meget

Besvaret

Kom bare :-D vi har 3 nusseklare Finske lapphunde med :mrgreen:

Besvaret
Mled ham til, så udstiller vi ham mens du kigger på...:mrgreen:

Uh.. Det lyder som et godt tilbud:klap:

Besvaret
Vi kommer også og kigger. Det er faktisk første gang jeg er på udstilling, så glæder mig rigtig meget

Det samme med mig, som nævnt tidligere i tråden:mrgreen:

Besvaret

Vi skal op at kigge - Hayly lader vi dog bliver hjemme:lol:

- vi vil op og snakke med de forskellige mastiff kenneler, så vi kan finde ud af, om Hayly-musen skal have en lillesøster eller bror.

Besvaret

Hold nu op med din pjat. På med handsken og få den lille sorte bandit meldt til. Du har jo gjort det en gang, så selvfølgelig kan du gøre det igen. Og HUSK !!! Det gik jo strygende i Billund ! :5up:

Besvaret
Vi skal op at kigge - Hayly lader vi dog bliver hjemme:lol:

- vi vil op og snakke med de forskellige mastiff kenneler, så vi kan finde ud af, om Hayly-musen skal have en lillesøster eller bror.

Uh..! Herligt:lun:

Besvaret

Jeg melder ikke til - for jeg ved jo ikke om Bimsen er med hvalpe. Men jeg regner da bestemt med at komme ... Jeg vil gerne udstille en løve hvis det er :genert:

Besvaret
Jeg melder ikke til - for jeg ved jo ikke om Bimsen er med hvalpe. Men jeg regner da bestemt med at komme ... Jeg vil gerne udstille en løve hvis det er :genert:
Synd Shakira ikke er gammel nok :slem:
Besvaret
Synd Shakira ikke er gammel nok :slem:

Det er lidt skidt ja ... men altså - jeg er frisk på at løve med en løve, hvis det er :D ...