Hop til indhold

Rabatten på DR1


Gæst casperst
 Share

Recommended Posts

Rabatten på DR1 skulle i denne uge handle om hund og spareråd dertil.

Personlig lidt skeptisk, når disse emner blandes sammen :hmm: altså hund og det at spare penge. Men det kan være jeg bliver overrasket.

Det som sagt på DR1, på torsdag kl. 19.30 ... Rabatten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Spild af tid! Jeg fatter ikke at der virkelig ikke er andre i Danmark end Liselotte Christensen, man kan spørge til råds om køb af hund :roll:

 

Hun holdt sig da i skindet så nogenlunde, ingen neonreklamer for DKK, men at man selvfølgelig skal købe hund med tavle...

Jeg syntes de spildte en masse tid med at præsentere de enkelte racer. (Måske racer med p.t. mathed i omsætningen?) Og hendes råd med at en springer spaniel "godt kan klare sig med lidt mindre motion..." kan meget nemt misforstås.

Link til indlæg
Del på andre sites

Spild af tid! Jeg fatter ikke at der virkelig ikke er andre i Danmark end Liselotte Christensen, man kan spørge til råds om køb af hund :roll:

 

Nu er det vel ikke så pænt, at skrive om navngivne personer på en side som denne.

Men jeg vil gerne rose Lise Lotte Christensen, altid i godt humør og veloplagt og hendes kærlighed til hundene stråler ud gennem skærmen.

Så selvfølgelig kunne det være rart og der var lidt mere variation i personvalget, når det handler om hunde, men det ændre ikke ved at hun gør det rigtig godt. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jeg syntes det var et OK program, og at reporteren var en hund fik mig op at sidde i stedet for at være henslængt i sofaen.

 

Til gengæld haltede indslaget om foder en hel del og sælgeren var ikke for skarp i sine argumenter om hvorfor korn som 1. ingrediens er "godt nok" når kød faktisk var bedre og hvorfor man skal købe hos den lille forhandler i stedet for hos den store :roll:

 

Men i øvrigt har Rabatten jo altid stået for "billigt over sundhed" når det gælder ernæring til mennesker, så det kan jo ikke overraske nogen

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det vel ikke så pænt, at skrive om navngivne personer på en side som denne.

 

Det er da vist kun hvis du ikke kan lide det, der bliver skrevet :hmm:

For der diskuteres da jævnligt forskellige navne. Når man er en person, der fremstår offentligt i medierne, så er man vel på en måde "offentlig ejendom" så længe diskussionen er emnerelevant og ikke handler om vedkommendes personlige forhold el. lign.

 

Men jeg vil gerne rose Lise Lotte Christensen, altid i godt humør og veloplagt og hendes kærlighed til hundene stråler ud gennem skærmen.

Så selvfølgelig kunne det være rart og der var lidt mere variation i personvalget, når det handler om hunde, men det ændre ikke ved at hun gør det rigtig godt. :-)

 

Der er vi så bare uenige :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det er da vist kun hvis du ikke kan lide det, der bliver skrevet :hmm:

For der diskuteres da jævnligt forskellige navne. Når man er en person, der fremstår offentligt i medierne, så er man vel på en måde "offentlig ejendom" så længe diskussionen er emnerelevant og ikke handler om vedkommendes personlige forhold el. lign.

 

Jeg er enig i, at offentlige personer er legale emner for diskussion i et forum som dette, det er noget af det som følger med, når man viser sig i medierne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...