Hop til indhold

En hund med sans for oprydning?


Adele
 Share

Recommended Posts

Jeg oplevede noget meget sært her til aften :shock: Sherlock ligger ved siden af sin fyldte madskål, som han gør af og til. Han skubber lidt til den med poten (som betyder "tilføj sovs eller lign" :mrgreen:) Men kommer til et uheld til at vælte den om, så den ligger på siden! Meget af maden ryger ud på gulvet, og straks begynder han skubbe til det med snuden. Det ser vitterligt ud som om, at han prøver at skubbe det tilbage i skålen! Sådan bliver han ved i lidt tid, før han giver op, og begynder at spise det i stedet.

 

Jeg har på intet tidspunkt oplevet noget i den dur, før! Har i? Tror i rent faktisk, at han prøvede at få maden tilbage i skålen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Aner det ikke, det kan også være han prøvede at "begrave" den... det gør Karla hvis hun finder tørfoder kugler på gulvet :stupid: Så går hun i cirkel omkring dem, mens hun skraber luft henover den med snuden :rolleyes::lol:

 

Det kan godt være det var det :-D Han reagerer dog normalt ikke på, at der ligger tørfoder på gulvet, og jeg kan bedre lide idéen om, at han forsøgte at rydde sit rod op :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt være det var det :-D Han reagerer dog normalt ikke på, at der ligger tørfoder på gulvet, og jeg kan bedre lide idéen om, at han forsøgte at rydde sit rod op :mrgreen:

 

Prøv at efterlad lidt opvask inden du tager afsted om morgnen, hvis det er vasket op og sat på plads når du kommer hjem - så holder din "oprydningsteori" :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv at efterlad lidt opvask inden du tager afsted om morgnen, hvis det er vasket op og sat på plads når du kommer hjem - så holder din "oprydningsteori" :klap:

 

Det gør jeg da bare så! Og grin du bare! Du har jo heller ikke set når han bærer rundt på støvkosten, vel? Jeg tror såmænd bare, at han er ordentligt opdraget! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...