Hop til indhold

Lexus og Dumle igen igen


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Vi aflyste spro træningen i aften, det var alt for varmt:(

Men vi tog ud sammen med cs-dumle kl.20:30 da det var blevet lidt køligere.

 

Lexus tænker lidt over livet, og hvor uretfærdigt han liv er i forhold til ALLE andre hunde i hele verden som alle hare det langt bedre end ham :hmm:

picture.php?albumid=121&pictureid=868

 

HVEM DER!!?

picture.php?albumid=121&pictureid=867

 

Hvem siger ddb ikke gidder at hente pinde!?

picture.php?albumid=121&pictureid=874

picture.php?albumid=121&pictureid=877

 

Jeg er ret sikker på at de to er ved at aftale noget med at dumle-mor skal gøres våd:lol:

picture.php?albumid=121&pictureid=871

 

Om ca. 1½ sekund er Dumlemor plask våd:lol::lol::eek:

picture.php?albumid=121&pictureid=869

 

Lidt hygge mellem venner :lun:

picture.php?albumid=121&pictureid=872

picture.php?albumid=121&pictureid=870

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi aflyste spro træningen i aften, det var alt for varmt:(

Men vi tog ud sammen med cs-dumle kl.20:30 da det var blevet lidt køligere.

 

Lexus tænker lidt over livet, og hvor uretfærdigt han liv er i forhold til ALLE andre hunde i hele verden som alle hare det langt bedre end ham :hmm:

 

 

HVEM DER!!?

 

 

Hvem siger ddb ikke gidder at hente pinde!?

 

Hente pinde jo, men jeg tror nu han har en eller anden skræk for at synke til bunds hvis han kommer for langt ud :lol:

 

Jeg er ret sikker på at de to er ved at aftale noget med at dumle-mor skal gøres våd:lol:

 

 

Om ca. 1½ sekund er Dumlemor plask våd:lol::lol::eek:

Og den skumle plan lykkedes :???:

 

Lidt hygge mellem venner :lun:

 

Super billeder :5up:

Dumle var nu lidt hård ved bettemanden denne gang syntes vi :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

De er bare sådan nogle kammerater de to :mrgreen:

 

Og jeg er sikker på, at lexus flere gange smågrinende tænkte på de stakler, som var drevet afsted til hundetræning - mens han kunne tumle rundt i dejligt afkølet vand. he he he :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de dejlige.

 

Når jeg ser på billeder af Lexus, kan jeg ikke lade være med at tænke på, at hunde, som jo er meget forskellige af udseende, kan vække forskellige former for følelser hos os. Som så afspejler vores adfærd og talemåde til hundene.

 

Lille Toffi med de lidt for korte ben, og tungespidsen af og til stukket ud, vækker hos mange "nåååhr, sikken lille hund, bare jeg nu ikke træder på den" -følelser.

 

Og Lexus vækker måske "Neeih, dejlige store klumpedumpe-Lexux, kom, nu skal vi løbe / lege / kramme"-følelser.

 

Og i virkeligheden kan begge hundene indeholde nøjagtig de samme forskellige følelser og behov, på forskellige tidspunkter.

 

Selvfølgelig ved vi ejere godt at vores hunde indeholder forskellige evner og følelser, men folk, som hundene møder rundt omkring, ser bare hvad de ser. Og møder hundene med en "mening" dannet ud fra hundens udseende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er rigtig dejlige billeder, og dejligt at se at de to kan hygge sig.

 

Selvfølgelig ved vi ejere godt at vores hunde indeholder forskellige evner og følelser, men folk, som hundene møder rundt omkring, ser bare hvad de ser. Og møder hundene med en "mening" dannet ud fra hundens udseende.

 

 

Du har så evig ret, en kæmpe hund er MEGET farlig, trods den ikke ænser sin omverden mm det bliver nødvendigt, og en lille hund er noget så sød....lige indtil bæstet bider dem i foden :-P ( ikke at alle små hunde gør dette)

Og det grimmeste bæst kan være det dejligste lille væsen på hele jorden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Hente pinde jo, men jeg tror nu han har en eller anden skræk for at synke til bunds hvis han kommer for langt ud

Nå,nå..:lol: MAn er jo ikke så gammel endnu,og man skal jo lige lære det der med vand;-):lol:

Super billeder :5up:

Dumle var nu lidt hård ved bettemanden denne gang syntes vi :ae:

Tak, men det kan gøres meget bedre;-)

Tja, men så længe det er på det plan, hvor de diskutere...eller retter dumle diskutere:lol::lol:. Lexus dæmper og siger ja, amen og undskyld.

Lexus var lidt selv skyld i skideballen fra dumle da han stod på dumles pote.

 

Næste gang tager jeg en kold øl med til os alle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Stakkels Lexus :ae: Livet er bare ikke retfærdigt for en lille ddb :( men så var det godt, at Dumle kunne komme og sprede lidt glæde :mrgreen:

Han er sq lidt sjov lexus, såsnart han hørte dumle i bilen var hen helt oppe at køre...Indtil det modsatte er bevist tro jeg på de to er pot og pande resten af livet. Så glade de er når de ser hinanden det kan jeg ikke tro det kan ændre sig:lun: :lol:

 

Det jeg kunne være lidt nervøs for ville være lexus' reaktion når han bliver voksen, hvis en anden hund engang viste en truende adfærd overfor dumle.

Redigeret af Dogue1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
De er bare sådan nogle kammerater de to :mrgreen:

 

Og jeg er sikker på, at lexus flere gange smågrinende tænkte på de stakler, som var drevet afsted til hundetræning - mens han kunne tumle rundt i dejligt afkølet vand. he he he :cool:

HAHAhahahaha..yep:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå,nå..:lol: MAn er jo ikke så gammel endnu,og man skal jo lige lære det der med vand;-):lol:

Ja, Dumle var også noget nervøs for det i starten :lol:

 

Tak, men det kan gøres meget bedre;-)

Tja, men så længe det er på det plan, hvor de diskutere...eller retter dumle diskutere:lol::lol:. Lexus dæmper og siger ja, amen og undskyld.

Lexus var lidt selv skyld i skideballen fra dumle da han stod på dumles pote.

Ja, men han diskuterede nu lidt vel meget bagefter :lol: tror han var lidt stresset op.

 

Næste gang tager jeg en kold øl med til os alle.

lyder lækkert. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er sq lidt sjov lexus, såsnart han hørte dumle i bilen var hen helt oppe at køre...Indtil det modsatte er bevist tro jeg på de to er pot og pande resten af livet. Så glade de er når de ser hinanden det kan jeg ikke tro det kan ændre sig:lun: :lol:

Nej indtil videre er Lexus godt nok bare den bedste, når han viser sig kan alt andet være lige meget :lol::lun:

 

Det jeg kunne være lidt nervøs for ville være lexus' reaktion når han bliver voksen, hvis en anden hund engang viste en truende adfærd overfor dumle.

Puha nej, det håber vi ikke sker :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...