Hop til indhold

De små øjeblikke...


Aslan
 Share

Recommended Posts

hvor man tænker:

 

Erj hvor ha jeg bare en dejlig hund.

 

 

Vi kender dem jo alle :blink: Selv da Aslan var pestilenshunden fra helved, hvde han sine små øjeblikke!

 

 

Har lige klippet klør (for det var virkelig blevet klør :oops: ), og så ligger han bare der og ligger.

 

Normalt skal vi lige diskutere om hvor vidt han har lyst og om at jeg VIL :mrgreen:

(så trækker han føderne til sig).

 

 

Men ikke i dag, i dag lå han bare og kiggede på at jeg klippede dem :lun:

 

 

Del jeres hundes små øjeblikke med mig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlig tråd :5up:

 

Uh der er mange af den slags øjeblikke...

 

Fx i morges da kæresten skulle tidligt op og til stævne så hoppede skipper op i sengen til mig, der var rimelig meget ledig plads, men han valgte at krølle alle sine 28 kg sammen ovenpå min mave og lægge sig til at sove med et veltilfreds suk :lun:

 

Eller da vi havde hf gåtur og leg i onsdags og han for første gang nogensinde reagerede på mit indkald selvom han var igang med at lege med de andre :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hayly er i den grad blevet mors pige her på det seneste, og hun vil helst være, hvor mor er:hjerte:

 

Så i morges da jeg skulle bytte rundt på bilerne i indkørslen (min holdte inderst og jeg skulle ud først), så ville Hayly med. Så hun kom ind på bagsædet i den ene bil, jeg bakkede 20 m ud og kørte efter byttet 20 m ind igen - det synes hun var skøn underholdning. Da seancen var overstået, hoppede hun gladeligt ud igen, og så var hun ellers tilfreds med, at hun måtte komme med på tur:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været helt :hjerte: :hjerte: :hjerte: over min gamle Frostie i dag... (igen! ;-))

 

Har jo også en ung hund på 13 måneder, og der bli'r jo bare mere trænet med den, end med Frostie på 7 år. Sådan er det jo. Jeg prøver at være lidt retfærdig, og lader Frostie "træne" de samme ting som den unge, selv om hun allerede kan dem. Hun har jo mindst lige så meget ret til "kvalitetstid med moar" som den lille!

 

Efter dagens trænings-session var det så Frosties tur, samtidig får jeg så trænet den lille til at forholde sig i ro - smart! :5up: Og Frostie har så åbenbart fundet ud af, at til de slalom-sessions så bli'r "det lille møg-øre" faktisk liggende (næææsten hele tiden...) - og Frostie har fri bane, uden nogen der stjæler legetøjet ud af munden på hende, eller hænger hende i halsen.

 

Så når det var Frosties tur, fik hun det helt store glædesudbrud, og fjollede rundt med ruskebolden til den helt store guldmedalje! Hun dansede endda sin glad-dans - noget hun gjorde meget som hvalp, og som kommer frem en gang imellem, når hun er rigtig glad! Og så var det at moar her blev helt glad og varm om hjertet - og helt fyldt med :hjerte: :lun: :hjerte: :lun: :hjerte: over sin gamle 7-årige tøs...

 

Redigeret af korvis
stave-spasser... ;0)
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja dejlig tråd og man får smil på læben, når man læser jeres indlæg:-D

 

De små øjeblikke, de er der stort set hver dag, bare livet med en hengiven hund er jo skønt :lun:

 

Vi har lige været på miniferie i 5 dage, hvor Mille blev hjemme hos vores ældste søn.

Da vi kom hjem var hun ude i haven, men da hun så bilen og campingvognen, var hun lige ved at hoppe over hegnet....hun løb så hen til lågen, hoppede op og lagde al vægt på :-D

 

Jeg skyndte mig at åbne den og hun sprang ud til os, løb fra den ene til den anden, kastede sig ind mellem vores ben og lagde sig ned, op igen og så begyndte hun at hoppe rundt om sig selv :hjerte: det har jeg aldrig set før og så lagde hun sig ned hos min mand, som havde sat sig på fortovet, og mens hun blev nusset kom der en lille glædestissetår :hjerte::hjerte::hjerte:

 

Kan man ønske sig bedre modtagelse :lun::lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg havde også en glædelig oplevelse igår, og det var da min lille hund gik i haven med mig, og vi samlede valnødder til min svigerfar, så kom den hund som saimon hader... nå men da jeg lige skulle tale med ejeren(hyggesnak), så ville saimon angribe hendes hund, men jeg satte saimon på plads, og så gik der et stk. tid hvor vi bare talte sammen, og da saimon var faldet ned i temp. så måtte han lege, og de gik stille og roligt og snusede, og de var så kære når de løb rundt omkring os:lun: jeg har mange dejlige stunder med mine hunde, bailey som er min store hund, elsker når vi er i haven sammen med ham, og samle æbler, som han så æder nogle af, men py for p....., hvor han lugter bagefter:stupid:, og kan han få saimon med på at skræmme fugle, er dagen reddet:mrgreen: hunde er til stor glæder for mig:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...