Hop til indhold

Træningsudfordring - Juni


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Gæst beagle-lover

Har først set denne tråd nu, men må vist til at træne Alice :5up:

 

 

Det er alletiders tråd :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Tak:oops: Hvorfor kan jeg ikke se oscars video? Den loader og loader..

 

det duede for mig da jeg klikkede på linket under det store M ;)

 

Synes bare begge hunde er så dygtige :mrgreen: Og hvor fint at sheila kan hente ting og lukke igen. Ej altså!! nu bliver jeg helt inspireret, og det kan altså ikke være sundt! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

det duede for mig da jeg klikkede på linket under det store M ;)

 

Synes bare begge hunde er så dygtige :mrgreen: Og hvor fint at sheila kan hente ting og lukke igen. Ej altså!! nu bliver jeg helt inspireret, og det kan altså ikke være sundt! :evil:

 

Ja, nu fik jeg det til at virke:)

 

Oscar er også dygtig:5up:

 

Og inspiration er sundt, jeg kom da op af stolen to aftner på den her udfordring, til stor fornøjelse for sheila:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Ja, nu fik jeg det til at virke:)

 

Oscar er også dygtig:5up:

 

Og inspiration er sundt, jeg kom da op af stolen to aftner på den her udfordring, til stor fornøjelse for sheila:mrgreen:

 

Man kan se at hun nyder det. Og du er god til at sige dygtig til hende :) :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes Oscar og Sheila er super dygtige begge to :5up:

 

Men at lære Cille at åbne et skab/en skuffe for at tage noget ud og derefter lukket skabet igen vil vist være at friste skæbnen :shock: Cille er nemlig i fin kontakt med hendes indre labrador :mums: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Hvor er de dygtige :klap:

 

Ja jeg har så givet midlertidigt op, for jeg kan simpelthen ikke få Buddy til at trække i snoren, men han har jo godt nok også lært fra hvalp, at trækkelege gids vi ikke her i huset. :-)

 

Jeg tror bare vi venter til næste måneds udfordring, hvis der kommer en :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er super med denne tråd!!

 

Vi er igang, og her er en video af Oscar der åbner skuffen. Se bort fra rodet i den, det er den letteste skuffe at åbne. De andre er så tunge :) Skuffen er ikke lukket helt, da vi har easyluk, så der skal han trække hårdere. Det kommer dog stille og roligt tror jeg. Jeg startede med at klikke ham for at dutte tovet, dernæst for at bide omkring tovet og så for at trække i tovet. Derefter bandt jeg det på et greb og klikkede ham igen for dut, bid og træk :)

 

[media]http://s221.photobucket.com/albums/dd316/Stjernetosse/?action=view&current=bneskuffe.flv[/media]

 

[media]http://s221.photobucket.com/albums/dd316/Stjernetosse/?action=view&current=bneskuffe.flv[/media]

 

 

Ai hvor er han dygtig.

Jeg så også lige den hvor han bakker.

Ham oscar er en dygtig dreng :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Det gør en lille smule ondt i min stolthed oprette dette indlæg :oops: men det duer vist bare ikke med denne udfordring til Stella - i hvert fald ikke lige nu!

 

Hun VIL bare ikke trække, og vi kan slet ikke komme videre!

 

Jeg tager kampen op igen om et par måneder, men har besluttet mig for at lade den ligge for nu. Det er synd for hende, for jeg kan mærke hun bliver frustreret og ikke gider mere!

 

MEN vi må på den igen!

Nogen der har forslag til træningsudfordringen i Juli? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det gør en lille smule ondt i min stolthed oprette dette indlæg :oops: men det duer vist bare ikke med denne udfordring til Stella - i hvert fald ikke lige nu!

 

Hun VIL bare ikke trække, og vi kan slet ikke komme videre!

 

Jeg tager kampen op igen om et par måneder, men har besluttet mig for at lade den ligge for nu. Det er synd for hende, for jeg kan mærke hun bliver frustreret og ikke gider mere!

 

MEN vi må på den igen!

Nogen der har forslag til træningsudfordringen i Juli? :mrgreen:

Det skal du da ikke være ked af. Buddy "kan" heller ikke lige pt, men sådan er det jo bare. Så er der så meget andet, man kan lave med dem. Hellere stoppe og holde en pause, end køre fast og køre surt i det. Det skal jo være sjovt at træne for alle parter :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør en lille smule ondt i min stolthed oprette dette indlæg :oops: men det duer vist bare ikke med denne udfordring til Stella - i hvert fald ikke lige nu!

 

Hun VIL bare ikke trække, og vi kan slet ikke komme videre!

 

Jeg tager kampen op igen om et par måneder, men har besluttet mig for at lade den ligge for nu. Det er synd for hende, for jeg kan mærke hun bliver frustreret og ikke gider mere!

 

MEN vi må på den igen!

Nogen der har forslag til træningsudfordringen i Juli? :mrgreen:

 

Nej, man skal da ikke fortsætte hvis det ikke er en fornøjelse:-D

 

Et forslag til udfordring kunne være at lære hunden at holde/aportere noget spiseligt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...