Hop til indhold

Det startede så godt, og endte så skidt...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Så har vi lige været forbi, og det eneste Luna så ud til at huske fra stedet var, at sidste gang hun var her, der så hun vist en kat g005.gif

 

Så ingen problemer overhovedet, altså lige bortset fra at det regnede :blink:

 

 

He he he ... :slem: regnen er også meget farlig... :5up: nåååe nej.. træls er vist det ord Luna ville bruge :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he he ... :slem: regnen er også meget farlig... :5up: nåååe nej.. træls er vist det ord Luna ville bruge :blink:

 

Ja, det er nok mere det rigtige ord :lol:

 

Lige inden jeg tager på arbejder, plejer jeg lige at give besked om at Luna skal gå ud i haven og tisse af, men i dag gik hun ud, stod i 2-3 sekunder og overvejede det, hvorefter hun tacklede mig og løb indenfor og gemte sig i sofaen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er nok mere det rigtige ord :lol:

 

Lige inden jeg tager på arbejder, plejer jeg lige at give besked om at Luna skal gå ud i haven og tisse af, men i dag gik hun ud, stod i 2-3 sekunder og overvejede det, hvorefter hun tacklede mig og løb indenfor og gemte sig i sofaen :lol:

 

Fniiis... hende og Jill ville virkelig passe godt sammen... Jill nægter at gå ud nu uden sin trøje og hvis jeg tror at haven er nok i regnvejr, så kan jeg godt tro om for nu hvor haveparasollen en slået sammen og lagt væk, så er der jo ingen steder man kan sidde i tørevejr og tisse :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

årh dejligt at hun ikke har fået nogle men af det :D

så næste gang du skal have hende til at fokusere på noget andet end kattene, skal du måske bare lave fodersøg lidt længere væk fra ledningen :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Fniiis... hende og Jill ville virkelig passe godt sammen... Jill nægter at gå ud nu uden sin trøje og hvis jeg tror at haven er nok i regnvejr, så kan jeg godt tro om for nu hvor haveparasollen en slået sammen og lagt væk, så er der jo ingen steder man kan sidde i tørevejr og tisse :stupid:

 

Årh hvor godt, en rigtig prinsesse :klap:

 

årh dejligt at hun ikke har fået nogle men af det :D

så næste gang du skal have hende til at fokusere på noget andet end kattene, skal du måske bare lave fodersøg lidt længere væk fra ledningen :D

 

Tro mig, det er også min fremtidige plan :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvad det er der får dig og Birgitta til at skrive disse indlæg, men et eller andet må I have misforstået :vedikke:

 

Jeg skrev dette indlæg i "hundehistorier", det fora hvor man kan fortælle små sjove/skøre/skræmmende oplevelser fra ens dag, og det gjorde jeg netop fordi at jeg gerne ville fortælle historien, og måske have lidt sympati med min stakkels tøs, men jeg valgte lige netop "hundehistorier" og ikke "debat", fordi jeg dybest set ikke er specielt bekymret og ikke har brug for råd, jeg havde bare brug for at fortælle om vores kedelige oplevelse.

Og jeg skrev ikke at det var synd for luna?. Okay, så knyttede jeg en generel kommentar til det Birgitta skrev :vedikke: men jeg er jo ikke tankelæser og ved ikke at du har nogle specifikke krav til de svar der kommer.

 

Jeg syntes da at det er fuldstændigt naturligt at syntes det er synd for hende at hun fik stød, og jeg syntes da også at det er helt naturligt at gøre sit bedste for at vende oplevelsen til noget positivt

Det første var jeg da vist heller ikke uenig i vel?, men det markeret med rødt kan man gøre på mange måder og sommetider kan man faktisk gøre det sværere for hunden at komme sig over, ved at give situationen for meget opmærksomhed. Det var bare det..... men jeg daffer ud af tråden igen da. :genert:

 

Men dejligt at Luna er upårvirket af at gå forbi. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor dejligt!!! :klap: Hun er ret sej hende Luna. :lun:

 

Helt sej er hun så alligevel ikke, i dag fandt jeg ud af hvad hun har forbundet stødet med, ikke med selve fodersøget, men det at jeg kaster godbidderne på jorden...

 

Vi har lige stået nede ved genboens gård og lavet fodersøg (20 meter fra ledningen), og først kastede jeg én håndfuld godbidder, og hun fór sammen da de ramte jorden, og da jeg forsatte med at kaste godbidder, så endte det med halen i mellem benene imens hun tryggede sig op ad mig :genert:

 

Så nu har jeg gået og kastet godbidder hele vejen hjem, men det ser ud til at hun kun reagerer nede ved deres gård, så nu ved jeg hvad jeg skal når jeg fremover går forbi den gård :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt sej er hun så alligevel ikke, i dag fandt jeg ud af hvad hun har forbundet stødet med, ikke med selve fodersøget, men det at jeg kaster godbidderne på jorden...

 

Vi har lige stået nede ved genboens gård og lavet fodersøg (20 meter fra ledningen), og først kastede jeg én håndfuld godbidder, og hun fór sammen da de ramte jorden, og da jeg forsatte med at kaste godbidder, så endte det med halen i mellem benene imens hun tryggede sig op ad mig :genert:

 

Så nu har jeg gået og kastet godbidder hele vejen hjem, men det ser ud til at hun kun reagerer nede ved deres gård, så nu ved jeg hvad jeg skal når jeg fremover går forbi den gård :blink:

 

Møg også at det er det hun har forbundet det med, men godt at det kun er dernede hun reagerer.

 

Krydsede fingre for at hun snart indser at det ikke er farligt med godbidder dernede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Møg også at det er det hun har forbundet det med, men godt at det kun er dernede hun reagerer.

 

Krydsede fingre for at hun snart indser at det ikke er farligt med godbidder dernede.

 

Jeg tror bare at det er et spørgsmål om at blive ved med at kaste godbidder, på et tidspunkt må det jo gå op for hende at der ikke sker noget.

 

Noget andet hun også reagerer på er, at snoren rammer hende bagi, så farer hun også sammen, så nu er jeg begyndt at gå og småtjatte hende bagi, og når hun så vender sig om med et sæt, så skynder jeg mig at kaste en godbid højt op i luften, hun elsker nemlig at springe op efter dem, så det skal vi nok også snart få styr på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror bare at det er et spørgsmål om at blive ved med at kaste godbidder, på et tidspunkt må det jo gå op for hende at der ikke sker noget.

 

Noget andet hun også reagerer på er, at snoren rammer hende bagi, så farer hun også sammen, så nu er jeg begyndt at gå og småtjatte hende bagi, og når hun så vender sig om med et sæt, så skynder jeg mig at kaste en godbid højt op i luften, hun elsker nemlig at springe op efter dem, så det skal vi nok også snart få styr på :-D

 

Årh, det skal nok gå over at hun bliver bange når du sådan arbejder med det. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...