Hop til indhold

Mig og hunden.


Gæst BongoJungle
 Share

Recommended Posts

Gæst BongoJungle

Et par billeder med mig og hundene.

 

Har i et billede af jer og jeres hunde, vi må se?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Humankind

Har kun et billede hvor jeg ser' ganske forskrækkelig ud, men synes faktisk det er så dejligt, det er fra Dortmund, hvor vi netop var blevet placeret som EX2 i en stor unghundeklasse (mener der var 15 hunde) lige efter Player's opdrætter der stod som EX1 med en han der bare er så fantastisk smuk at vi gerne viger pladsen, han blev i øvrigt placeret som BIM på den udstilling...!

 

På billedet er dommeren (Laurent Pichard, som i øvrigt er en af mine absolut favourit-dommere pga. hans personlighed) henne for at hilse på Player efter vi var blevet placeret, Player var helt i ekstage over rosetten og Laurent Pichard der snakkede med ham samtidig!

 

Jeg er vild med billedet fordi det udstråler så meget af Player's personlighed, at han bare altid er super glad uanset omstændighederne! Jeg er bare statist på billedet, men det er dog et billede af mig og Player!:mrgreen:

 

Nå, men here we go...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Hvor fine :-D

 

Her er mig og en bette Bondo :lun:

Næ nej. A9 Det er ikke dig...Som du sagte til mig ser lene og jeg ikke ud som vi gør. Dig! DU ser bare slet ikke sådan ud, not even close! bare så du ved det!!:blink::lol::lol: Pigen på billedet er langt fra gammel nok til at være dig. Skam dig:lol::mrgreen:

Redigeret af Dogue1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Alle folk ser bare "forkerte" ud.. det er altså underligt, hvad er det vi danner vores billeder i hovedet ud fra?

Hun svarer sådan på et indlæg - hun er helt klart rødhåret? :-D

 

 

Ja, det er lidt sjovt at se. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ nej. A9 Det er ikke dig...Som du sagte til mig ser lene og jeg ikke ud som vi gør. Dig! DU ser bare slet ikke sådan ud, not even close! bare så du ved det!!:blink::lol::lol: Pigen på billedet er langt fra gammel nok til at være dig. Skam dig:lol::mrgreen:

 

Det tager jeg som en kompliment - af hjertet tak :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ nej. A9 Det er ikke dig...Som du sagte til mig ser lene og jeg ikke ud som vi gør. Dig! DU ser bare slet ikke sådan ud, not even close! bare så du ved det!!:blink::lol::lol: Pigen på billedet er langt fra gammel nok til at være dig. Skam dig:lol::mrgreen:

 

Jeg er helt enig!!! :5up: Det der er ikke A9, A9 er en del ældre og har kort mørkt hår med krøller...! BASTA! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt enig!!! :5up: Det der er ikke A9, A9 er en del ældre og har kort mørkt hår med krøller...! BASTA! :lol:

 

Hvad kan jeg sige :confused: - "ung" udenpå - gammel indeni - det bedste af 2 verdener, eller også er billedet bare totalt misvisende, eller også er jeg skizofren :engel: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Ih jeg synes det er så sjovt med sådan nogle tråde, for jeg danner mig altid et (oftest forkert) billed af hvordan folk ser ud, som jeg kan se, at jeg ikke er den eneste der gør ;-)

 

Her er et billed af Buddy og jeg. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Jeg er helt enig!!! :5up: Det der er ikke A9, A9 er en del ældre og har kort mørkt hår med krøller...! BASTA! :lol:

Delvis enig. A9 er er en lidt ældre sød mormor type, minder meget om Amy's mor i Amy's ret. SÅDAN!:lol::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Pipsok
Haha søs du er tosset:blink:

Sådan ser jeg heller ikke ud mer,nu er jeg lys håret og røg fri:ivrig:

 

Hvor er det dejligt du er rød fri. Tillykke med det søs. Så bliver det jo noget af en prøve imorgen..

Glæder mig... Skynd dig.

Knus

Link til indlæg
Del på andre sites

Delvis enig. A9 er er en lidt ældre sød mormor type, minder meget om Amy's mor i Amy's ret. SÅDAN!:lol::mrgreen:

 

Nøj - hvor skal de være glad for at man ikke kan give minus karma - for så var du da røget helt i bund, med den bemærkning :evil: :evil:

 

Jeg er altså ikke så old tusse gammel som dig, nej a020.gif - og vejer ikke helt så meget som Amys mor, nej :megaked:

 

 

 

:mrgreen::megaked::mrgreen::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Nøj - hvor skal de være glad for at man ikke kan give minus karma - for så var du da røget helt i bund, med den bemærkning :evil: :evil:

 

Jeg er altså ikke så old tusse gammel som dig, nej a020.gif - og vejer ikke helt så meget som Amys mor, nej :megaked:

 

 

 

:mrgreen::megaked::mrgreen::megaked:

 

HAHahaha...Du har jo selv beskrevet dig som gammel, jamen så gik jeg jo udfra at du vitterlig var gammel:oops: SORRY:ae::ae::engel::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

HAHahaha...Du har jo selv beskrevet dig som gammel, jamen så gik jeg jo udfra at du vitterlig var gammel:oops: SORRY:ae::ae::engel::blink:

 

Jeg er en kvinde i hendes bedste alder :cool: Jeg er 27, og det har jeg været i nogle år nu :engel:- og tror jeg, jeg vil blive ved med at være et par år endnu :engel: derefter overvejer jeg at prøve 31 (igen) :hmm:

 

 

:blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har kun et billede hvor jeg ser' ganske forskrækkelig ud, men synes faktisk det er så dejligt, det er fra Dortmund, hvor vi netop var blevet placeret som EX2 i en stor unghundeklasse (mener der var 15 hunde) lige efter Player's opdrætter der stod som EX1 med en han der bare er så fantastisk smuk at vi gerne viger pladsen, han blev i øvrigt placeret som BIM på den udstilling...!

 

På billedet er dommeren (Laurent Pichard, som i øvrigt er en af mine absolut favourit-dommere pga. hans personlighed) henne for at hilse på Player efter vi var blevet placeret, Player var helt i ekstage over rosetten og Laurent Pichard der snakkede med ham samtidig!

 

Jeg er vild med billedet fordi det udstråler så meget af Player's personlighed, at han bare altid er super glad uanset omstændighederne! Jeg er bare statist på billedet, men det er dog et billede af mig og Player!:mrgreen:

 

Nå, men here we go...

 

Jeg er helt enig, Laurent Pichard er simpelthen en af de sødeste dommere der findes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...