Hop til indhold

Øvøv (ubehagelige billeder)


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Dumles øje er blevet værrer, nu er det også begyndt at bløde :megaked:

 

Jeg gider ikke det latterlige sygdom mere, det er f***** altid når det ene er overstået så kommer der noget nyt.

 

Håber bare det ikke er noget slemt, vi tager til dr. dyr med det imorgen.

 

Sådan ser det ud :???: :

 

[ATTACH]756[/ATTACH]

 

[ATTACH]757[/ATTACH]

 

[ATTACH]758[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

mja, det er det vel.

Bortset fra vi lige har måttet aflyse en tur til vandet med Dumle og nu må leve med en aktiv hund i aften.

Og ellers giver det lige en del mere til dyrelægeregningen.

 

Husker jeg rigtig fra den anden tråd - har I ikke lige været til dr. dyr bl.a. med dette øje :hmm:

 

I så fald tager Jeres dyrlæge så fuld konsultation for opfølgende konsultationer :confused: Det gør min dyrlæge heldigvis ikke - hvilket var rigtig heldigt med Lucki, da vi "jævnt tit" var forbi :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Husker jeg rigtig fra den anden tråd - har I ikke lige været til dr. dyr bl.a. med dette øje :hmm:

 

I så fald tager Jeres dyrlæge så fuld konsultation for opfølgende konsultationer :confused: Det gør min dyrlæge heldigvis ikke - hvilket var rigtig heldigt med Lucki, da vi "jævnt tit" var forbi :???:

 

Nej, vi var der for at se om vi skulle fortsætte med antibiotika til blæner ved læberne, men devar endelig væk, og så var vi der for at få ham vacineret og få tømt hans analkirtler.

 

Jeg gjorde bare opmærksom på øjet hvor hun sagde det lignede et stik fra et insekt og at jeg skulle ringe hvis det ikke var gået i sig selv igen onsdag morgen (det var tirsdag vi var der). Onsdag morgen var det så næsten gået i sig selv igen indtil igår aftes hvor det blussede op igen og så ellers kun er blevet værrer til nu hvor det ser ud som på billederne.

 

Vi får også rabat ved hende da vi kommer der ofte, men det er her i byen, hvor de kun har åben tirsdag og torsdag, så imorgen bliver vi nødt til at tage til klinikken i Skive og der får vi ikke rabat oveni at vi heller ikke syntes de er så søde der som hende vi plejer at komme ved :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Dumles øje er blevet værrer, nu er det også begyndt at bløde :megaked:

 

Jeg gider ikke det latterlige sygdom mere, det er f***** altid når det ene er overstået så kommer der noget nyt.

 

Håber bare det ikke er noget slemt, vi tager til dr. dyr med det imorgen.

 

Sådan ser det ud :???: :

 

[ATTACH]756[/ATTACH]

 

[ATTACH]757[/ATTACH]

 

[ATTACH]758[/ATTACH]

 

Jeg vil anbefale dig at forsøge noget alternativ behandling med ham. Traditionel dyrlægebehandling t propper vore hunde med kemikalier, der som regel fjerner symptomerne, men desværre ikke altid årsagen til symptomerne. Og derfor ses ofte at f.eks. en ørelidelse, potegnaveri osv osv kommer igen og igen.

 

Stakkels vapper :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil anbefale dig at forsøge noget alternativ behandling med ham. Traditionel dyrlægebehandling t propper vore hunde med kemikalier, der som regel fjerner symptomerne, men desværre ikke altid årsagen til symptomerne. Og derfor ses ofte at f.eks. en ørelidelse, potegnaveri osv osv kommer igen og igen.

 

Stakkels vapper :ae:

 

Ja, det her er ihvert fald ved at være mere end nok :(

 

Hvor er det hende der Gudrun er henne ad? Og hvor meget koster det ca. ved hende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det her er ihvert fald ved at være mere end nok :(

 

Hvor er det hende der Gudrun er henne ad? Og hvor meget koster det ca. ved hende?

 

Gudrun bor i Beder som ligger mellem århus og odder ... det koster almindelig konsultationspris hos hende ... måske lidt mere første gang - det kan jeg ikke huske - men det er i omegnen af 500 penge pr besøg ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
hmm ok, ved alm. dyrelæge giver vi 300 pr. besøg.

 

Hos Gudrun er konsultationen også nogle gange en hel time. Hun tager den tid, der er brug for :-)

 

Det ser godt nok ikke godt ud med øjet :-( Jeg føler med jer.. - kender alt til store dyrlægeregninger!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karen

Jeg syntes du skal tage til en dyrlæge som er uddannet øjendyrlæge da det kan skade hunden rigtig meget på synet hvis den ikke får den rigtige behandling fra starten. Hvis du ikke ved hvem der er i dit område har DKK en liste hvor der er godkente af dem.

 

Hilsen Karen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes du skal tage til en dyrlæge som er uddannet øjendyrlæge da det kan skade hunden rigtig meget på synet hvis den ikke får den rigtige behandling fra starten. Hvis du ikke ved hvem der er i dit område har DKK en liste hvor der er godkente af dem.

 

Hilsen Karen.

 

Mja, jeg begynder bare at tvivle på det kun er øjet den er gal med da der har været SÅ meget andet, og det han har ved øjet nu ligner de blæner han havde ved munden før.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har i prøvet Vinkel dyreklinik, der går vi ude og han er rigtig sød og ikke nær så dyr som dyrlægerne i byen er. der er selvfølgelig et stykke at køre og jeg kan ikke helt huske konsultations prisen.

ok. googlede den lige, men der står ikke noget om priser, men kunne da være vi skulle prøve der når vi nu alligevel ikke helt bryder os om den store klinik her.

Link til indlæg
Del på andre sites

ok. googlede den lige, men der står ikke noget om priser, men kunne da være vi skulle prøve der når vi nu alligevel ikke helt bryder os om den store klinik her.

 

 

Tjekkede lige en regning deude fra. 310 kr i honorar så det er måske ikke billigere den der hvor du går nu. Der er kun ham og hans kone derude derude, hun passer tlf og nusser om kunderne og han tager sig af læge delen. De har næste altid åbent og er som sagt rigtig søde, men hvis du vil til alternativ behandler så er det vist ikke Keld du skal vælge, så er det sagt :-) Men rigtig søde mennesker og vi har i hvert fald kun haft gode oplevelser derude, tacco er vild med at komme derud, springer ud af bilen og løber hen til døren :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjekkede lige en regning deude fra. 310 kr i honorar så det er måske ikke billigere den der hvor du går nu. Der er kun ham og hans kone derude derude, hun passer tlf og nusser om kunderne og han tager sig af læge delen. De har næste altid åbent og er som sagt rigtig søde, men hvis du vil til alternativ behandler så er det vist ikke Keld du skal vælge, så er det sagt :-) Men rigtig søde mennesker og vi har i hvert fald kun haft gode oplevelser derude, tacco er vild med at komme derud, springer ud af bilen og løber hen til døren :-D

okay, nej det er vist det samme, men det var måske værd at prøve.

Alternativ behandler bliver vist ikke før vi har sparet godt sammen så han kan blive tjekket ordentligt og få den rigtige behandling.

Link til indlæg
Del på andre sites

okay, nej det er vist det samme, men det var måske værd at prøve.

Alternativ behandler bliver vist ikke før vi har sparet godt sammen så han kan blive tjekket ordentligt og få den rigtige behandling.

 

Ved du hvad Dumle, du kan låne pengene til en dyrlægeforsikring af mig. Tror det bliver meget dyrere hvis i lave "lappeløsninger".

 

Jeg synes du skal ringe til Alm. Brand eller Dyrekassen Danmark og høre hvor lang tid der går før I kan få dækket omkostningerne på jeres regninger.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes du skal tage til en dyrlæge som er uddannet øjendyrlæge da det kan skade hunden rigtig meget på synet hvis den ikke får den rigtige behandling fra starten. Hvis du ikke ved hvem der er i dit område har DKK en liste hvor der er godkente af dem.

 

Hilsen Karen.

 

Gudrun som der bliver henvist til ER uddannet dyrlæge. Hun kan så bare også nogle andre ting :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved du hvad Dumle, du kan låne pengene til en dyrlægeforsikring af mig. Tror det bliver meget dyrere hvis i lave "lappeløsninger".

 

Jeg synes du skal ringe til Alm. Brand eller Dyrekassen Danmark og høre hvor lang tid der går før I kan få dækket omkostningerne på jeres regninger.

 

Nejnej, vil bestemt ikke låne penge af andre :???: (men ellers tak)

 

Det bliver også alm. brand vi får det i, vi har en masse forsikringer der i forvejen og kan eventuelt få rabat på lidt af det.

 

Det kan godt være pengene ikke er der, men vi har indset at det vist bliver billigere i det lange løb, så må vi leve noget sløjt og jeg må stoppe med at ryge efter eksamnerne i næste uge (forbandet dårlig vane alligevel).

Link til indlæg
Del på andre sites

Nejnej, vil bestemt ikke låne penge af andre :???: (men ellers tak)

 

Okay, jeg forstår det godt. Det var bare et forslag. :-)

 

Det kan godt være pengene ikke er der, men vi har indset at det vist bliver billigere i det lange løb, så må vi leve noget sløjt og jeg må stoppe med at ryge efter eksamnerne i næste uge (forbandet dårlig vane alligevel).

 

Og så lugter det.... (er forresten selv ryger :rolleyes:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...