Hop til indhold

4 udstillinger på 4 dage - hvad er ideen?


Recommended Posts

Sidder og kigger på udstillingskalenderen, i juli 2011 er der 4 udstillinger 4 dage i træk i Ballerup - er der nogen dybere mening med det? Jeg kan slet ikke gennemskue fidusen (overvejer at melde til for at manden og Zamzam kan træne lidt, men hvilke dage skal jeg vælge?)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tror som regel kennelklubberne laver sådanne særlige udstillinger, for at kunne tiltrække mange udenlandske udstillere og derfor opnå et højere tilmeldingsantal end man normalt ser.

 

Mine hunde kan nu ikke være friske sådanne fire dage i træk. Så hvis jeg ender med at melde til, bliver det kun to af dagene. Hvilket yderligere afgøres af de dommere der er sat på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det er lidt overdrevet, men melder til torsdag, går ud fra de fine kommer der, for det er Københavnsvinder-titlen der er på spil og så søndag, der er de fine nok taget hjem og kun de meget trætte er tilbage :engel:

 

Dommerne burde have et cv, så jeg kunne se om Zamzam var i deres smag, men vi skal jo starte et sted!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Synes det er lidt overdrevet, men melder til torsdag, går ud fra de fine kommer der, for det er Københavnsvinder-titlen der er på spil og så søndag, der er de fine nok taget hjem og kun de meget trætte er tilbage :engel:

 

Dommerne burde have et cv, så jeg kunne se om Zamzam var i deres smag, men vi skal jo starte et sted!

 

Du kan altid prøve at google dommerens navn og så racen... så kan se hvad han/hun før har dømt, og hvad han/hun har gået efter... det gør jeg.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dommerne burde have et cv, så jeg kunne se om Zamzam var i deres smag, men vi skal jo starte et sted!

 

I min race er der heldigvis en svensk og en norsk opdrætter, der pligttro opdaterer deres hjemmesider med vinderresultater for racen - for alle udstillinger. Så her lusker jeg ofte ind og ser resultater til at få en idé om, hvad dommeren kan lide.

 

Og herhjemme har jeg specialklubbens hjemmeside til samme brug.

 

Måske du kan være heldig at finde opdrætter, der kører samme fine service for de små sommerfugle?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Tror som regel kennelklubberne laver sådanne særlige udstillinger, for at kunne tiltrække mange udenlandske udstillere og derfor opnå et højere tilmeldingsantal end man normalt ser.

 

Mine hunde kan nu ikke være friske sådanne fire dage i træk. Så hvis jeg ender med at melde til, bliver det kun to af dagene. Hvilket yderligere afgøres af de dommere der er sat på.

 

Fuldstændig enig.. regner bestemt heller ikke med at jeg tager alle 4 dage, for Freya vil være totalt skadet bagefter...

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det er lidt overdrevet, men melder til torsdag, går ud fra de fine kommer der, for det er Københavnsvinder-titlen der er på spil og så søndag, der er de fine nok taget hjem og kun de meget trætte er tilbage :engel:

 

Dommerne burde have et cv, så jeg kunne se om Zamzam var i deres smag, men vi skal jo starte et sted!

 

Altså det er jo der hvor jeg elsker det svenske hundeweb, der kan man søge på dommerne og så se hvem de tidligere har sat som vindere når de har dømt i sverige, så har man lidt begreb om typen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige set at de er flyttet til Vejen i stedet.

 

KBH-vinder kommer på en ustilling i Valby

 

Hvad i alverden? Håber virkeligt jeg kan få pengene tilbage, hele ideen var jo nem transport :evil: formålet med en udstillingskalender forsvinder jo fuldstændigt, når man bare laver så meget om (ja, Petrine mor er vred)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...