Hop til indhold

Allergivenlig balsam?


Alt4Victor
 Share

Recommended Posts

Nogen der kan anbefale sådan en? Til Lille Vic selvfølgelig :-D

 

Han bliver jo badet i Dermocanis shampoo og Episoothe, og det fungerer a-okay, men som en paps så har han jo de hersens lange ørefrynser, bukser og halepartiet der er træls at rede ud, når der ikke kommer balsam i, efter han er blevet badet.

 

I sidste uge måtte jeg komme Tanglefix i en stor ørefilt, før jeg kunne rede den ud, havde jeg kilppet den, så var hans øre blevet helt bart, og det kunne jeg altså ikke nænne, de filter havde han aldrig førhen da han fik balsam i pelsen. Men det balsam jeg har stående er ikke allergivenligt (det er John Paul Pet, og med parfume og diverse andet gøjemøg), så det tør jeg ikke bruge, nu huden endelig er fin.

 

Nogen bud?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej desværre, Sille bliver også filtret, men ikke så meget at hun behøver balsam, men prøv at spørge din dyrlæge.

 

Jeg har spurgt dyrlægen, men de har ikke en balsam i deres serie. Den ene shampoo (Episoothe) jeg bruger, er den de anbefaler, jeg køber den så bare på nettet, da den kun koster det halve så.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...