Hop til indhold

Månedens udfordring November


Linda
 Share

Recommended Posts

Nej hun er ikke så dum alligevel. Brugte bare samme kommando, som hun lige havde lært til at lukke døre med. Man kan også se hun ikke helt ved hvad jeg vil have hende til. Men hun tager initiativ. Det er hun bare blevet en skrapsak til.:banan:

 

 

Dygtiiiiiiii Gracie :banan::klap::5up:

 

Godt trænet, puha nu må jeg vidst også snart hellere komme igang med noget med mine, kunne være det var et spark i røven til at man skulle gå ud og lave noget med dem nu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg prøver også target-udfordringen:cool: Og det går ret godt, han har lært at slukke lyset nu, vi startede i går... Han kan dog ikke helt finde ud af at tænde det igen, så skal han jo dutte et andet sted på kontakten...

 

Men i kan lige få en video af det foreløbige resultat:banan:

 

 

Kan ikke se filmen den vil ikke åbne prøver igen senere :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Nej hun er ikke så dum alligevel. Brugte bare samme kommando, som hun lige havde lært til at lukke døre med. Man kan også se hun ikke helt ved hvad jeg vil have hende til. Men hun tager initiativ. Det er hun bare blevet en skrapsak til.:banan:

 

Hvor er hun seeeeeeeeeeeeeeej, og så smuk:hjerte:

 

Og dejligt at læse at hun selv tager initiativ:klap:

 

Hun er kommet i de bedste hænder, det er der ingen tvivl om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gik lige ud i køkkenet og prøvede at træne lidt med Nana.

 

Hun kan godt snudetarget på en post it lap, men det er lang tid siden, så jeg holdte den lige frem for hende og hun vidste med det samme hvad hun skulle gøre :klap:

Så satte jeg den på skuffen og hun duttede med det samme på den :-D

 

Vi prøvede lidt flere gange, men skuffen var for tung til at den sådan bare lige lukkede sig en lille smule. Vi tog så en anden skuffe og så¨gik det fremad - hun fattede ret hurtigt hvad det gik ud på, så på 3 snudeforsøg, var skuffen lukket :klap:. Så blev post it lappen fjernet og det var intet problem - hun havde fattet meningen :5up:

 

Jeg skal prøve at filme det på min mobil, da jeg ikke har et kamera.

 

 

Weee :5up:

 

Synes det imponerende at noget som hundende ikke har prøvet i lang tid i jeres tilfælde post lap at den alligevel vækker noget genkendelse og hun ikke var i tvivl om hvad det drejede sig om...

 

De sku ikke dumme de 4 benede :mrgreen:

 

Glæder mig til at se en film hvs du kan filme det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har leget lidt i går med lukke og åbne lågen til køkkenet :mrgreen:

 

Koda kan kommandoen køkkenet men vi legede lidt videre med det...

 

Kiki gad ikke rigtig køkkenet har ikke den samme værdi for hende som for Koda, hun synes ikke det så fedt at blive sendt i køkkenet hun vil hellere sendes i sofaen men der dutter hun ikke på noget...

 

optog lidt film her :mrgreen:

 

Dog er det mov fil så har hentede movie maker live for at ku redigere den slags fil men så den for stor til at smide ind her på hf :megaked: så har lige været inde over youtube og smide den ind... så linket er

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Vi har leget lidt i går med lukke og åbne lågen til køkkenet :mrgreen:

 

[media]

[/media]

 

Synes altså det er en fejl at han smækker mæ døren :vedikke:

Godtnok er han lidt fimset, men han er jo trodsalt ikke en kælling :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes altså det er en fejl at han smækker mæ døren :vedikke:

Godtnok er han lidt fimset, men han er jo trodsalt ikke en kælling :engel::mrgreen:

 

Han smækker med døren fordi han ER en mand og de tit bliver lidt overstadige når de bliver lidt frustreret over der bliver stillet lidt sværre krav :engel::mrgreen:

 

Fimset ? Koda? Ar du må forveksle ham med en anden Koda er meget mandig :lun:

 

Forresten hvordan går det med dig og træne tricks har du ku komme igang eller er hele tricks konceptet stadig for svært for dig ?? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har leget lidt i går med lukke og åbne lågen til køkkenet :mrgreen:

 

Koda kan kommandoen køkkenet men vi legede lidt videre med det...

 

Kiki gad ikke rigtig køkkenet har ikke den samme værdi for hende som for Koda, hun synes ikke det så fedt at blive sendt i køkkenet hun vil hellere sendes i sofaen men der dutter hun ikke på noget...

 

optog lidt film her :mrgreen:

 

Dog er det mov fil så har hentede movie maker live for at ku redigere den slags fil men så den for stor til at smide ind her på hf :megaked: så har lige været inde over youtube og smide den ind... så linket er

 

[media]

[/media]

 

Hvor ER han god. Der går jo helt sport i det.:5up::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ER han god. Der går jo helt sport i det.:5up::mrgreen:

 

 

 

ja og det fedeste er at køkkenet har så stor værdi for Koda at når det er pløre vejr og de skal ha tørret poter ude i gangen, så tøre jeg ham først og siger " køkkenet" så løber han direkte ud og åbner lågen og venter derude indtil han får andet af vide :lun:

 

kiki tænker "hunden er jo dum" men hun er også lidt sær hihi...

Link til indlæg
Del på andre sites

ja og det fedeste er at køkkenet har så stor værdi for Koda at når det er pløre vejr og de skal ha tørret poter ude i gangen, så tøre jeg ham først og siger " køkkenet" så løber han direkte ud og åbner lågen og venter derude indtil han får andet af vide :lun:

 

kiki tænker "hunden er jo dum" men hun er også lidt sær hihi...

 

Ja han virker ret glad for køkkenet. Derimod ligner det at Kiki lige skal overveje engang, hvor det nu er køkkenet er henne.:mrgreen: Men til hendes forsvær, ser det også ud til at hun var travlt optaget af at stirre hengivent på dig, og faktisk blev lidt overrasket overt at hun også skulle i køkkenet.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Han smækker med døren fordi han ER en mand og de tit bliver lidt overstadige når de bliver lidt frustreret over der bliver stillet lidt sværre krav :engel::mrgreen:

Nååårh ja... Lissom vi også smider med porcelænet og tumler med moldertes-smerter :hmm::lol:

 

Fimset ? Koda? Ar du må forveksle ham med en anden Koda er meget mandig :lun:
Bliver faktisk lidt i tvivl, nu.. :vedikke:TÆVEPIS!

 

Forresten hvordan går det med dig og træne tricks har du ku komme igang eller er hele tricks konceptet stadig for svært for dig ?? :engel:

 

Lea ka da dutte hva som helst totalt hardcore! Vi venter til der kommer noget mere udfordrende, som feks. "Nak en border" eller "færge" :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååårh ja... Lissom vi også smider med porcelænet og tumler med moldertes-smerter :hmm::lol:

 

Bliver faktisk lidt i tvivl, nu.. :vedikke:TÆVEPIS!

 

 

 

Lea ka da dutte hva som helst totalt hardcore! Vi venter til der kommer noget mere udfordrende, som feks. "Nak en border" eller "færge" :fornaermet:

 

Hehej jamen så vil jeg da glæde mig til at se en film med Lea hvor hun er en hardcore dutter :engel: Hehe Nak en border ??? vent du bare lille mand en dag ender du sku selv med at eje din helt egen af slagsen med lidt kvindelist så om et par år er du border fan :engel::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Så prøvede hun også at tænde og slukke lyset. Tror dog ikke vi vil arbejde mere i det. Jeg bryder mig ikke om at hun skal kravle op ad væggen og dutte en kontakt med strøm i. Hun drak meget vand lige inden, fordi vi havde trænet det med at lukke døren, så hun havde fået mange godbidder.

Selvom kontakten nok er rimelig sikker, er jeg ikke rigtig meget for at kombinere den med en våd hundesnude.

 

Men jeg er godt nok stolt.:lun:

Hun var så initiativløs da jeg fik hende, men nu udvikler hun sig bare for vildt, uden jeg gør ret meget for det.:-)

Havde slet ikke forventet det ville lykkedes hende at slukke og tænde lyset.

 

[media]

[/media]

 

Hvor er hun altså bare dygtig :lun:

 

Men halvdelen af videoen er altså lidt kedelig :blink:

 

Vi har leget lidt i går med lukke og åbne lågen til køkkenet :mrgreen:

 

Koda kan kommandoen køkkenet men vi legede lidt videre med det...

 

Kiki gad ikke rigtig køkkenet har ikke den samme værdi for hende som for Koda, hun synes ikke det så fedt at blive sendt i køkkenet hun vil hellere sendes i sofaen men der dutter hun ikke på noget...

 

optog lidt film her :mrgreen:

 

Dog er det mov fil så har hentede movie maker live for at ku redigere den slags fil men så den for stor til at smide ind her på hf :megaked: så har lige været inde over youtube og smide den ind... så linket er

 

[media]

[/media]

 

Hvor er de bare kære :lun:

 

Og hvor er de altså bare gode, det var jo hele tre tricks, køkken, luk og åben :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun altså bare dygtig :lun:

 

Men halvdelen af videoen er altså lidt kedelig :blink:

 

 

 

Hæ hæ:genert:

Ja vi går vist lidt i sort. Jeg tror det kom lige meget bag på os begge at det lykkedes hende at ramme den rigtige kontakt og slukke lyset, eftersom hun ikke havde prøvet det før. Så stod vi der i mørket og var kedelige, og jeg blev faktisk lidt bange for at vi skulle stå der rigtig længe:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæ hæ:genert:

Ja vi går vist lidt i sort. Jeg tror det kom lige meget bag på os begge at det lykkedes hende at ramme den rigtige kontakt og slukke lyset, eftersom hun ikke havde prøvet det før. Så stod vi der i mørket og var kedelige, og jeg blev faktisk lidt bange for at vi skulle stå der rigtig længe:hmm:

 

Jeg hørte dig godt sige noget ala "kan du ikke finde knappen når det er mørkt" med lettere panik i stemmen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Argh, jeg havde købt nogle grønne håndformede huskelapper, med dem er vores snude target så fuldstændig forsvundet :evil: Motor kan KUN tygge i dem, den bølle. Laaaangsomt nærme sig den og så lige åbne gabet, vise de fine tænder og heeeelt forsigtigt lige tage papiret i munden :mrgreen:

 

Så vi starter vist lidt forfra, når han engang er kommet sig over turen igår.

Link til indlæg
Del på andre sites

Argh, jeg havde købt nogle grønne håndformede huskelapper, med dem er vores snude target så fuldstændig forsvundet :evil: Motor kan KUN tygge i dem, den bølle. Laaaangsomt nærme sig den og så lige åbne gabet, vise de fine tænder og heeeelt forsigtigt lige tage papiret i munden :mrgreen:

 

Så vi starter vist lidt forfra, når han engang er kommet sig over turen igår.

Nårh, hvor sødt :lun: Det vil jeg da gerne se en video af :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...