Hop til indhold

Månedens udfordring November


Linda
 Share

Recommended Posts

KOM SÅ HF...

 

Sæt i gang i kan nå det endnu opload billeder og film af jeres træning...

 

december månede starter snart så der det nye tider og nye udfordringer...

 

Har ideer til næste månedes udfordringer men hvis du i har en ide så send en pb så tager jeg den emd måske :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jamen jeg har jo uploadet, men jeg kan da godt lige gøre det igen :blink:

 

[media]

[/media]

 

Vi har nu fået overført det til stuedøren, så nu kan hun også lukke den :5up:

 

Jeg skal lige se om jeg kan få Bo til at filme det i aften :-D

 

Desuden spæner vi nu rundt ude i køkkenet, og Luna lukker skufferne lige så hurtigt som jeg kan åbne dem og syntes det er en fantastisk leg :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan:Hvor er Luna bare go' :klap::klap:

 

Jeg kan godt lide at der er andre end Nana og Bamse der ikke forstår "fri" kommamdoen efter et træningspas . "skal vi ikke mere - det var da lige så sjawt, mer', mer' mer'" :lol:

 

:sjov: over at hun lige skal se om der er noget ude i gangen (eller hvor det nu er), inden hun lukker døren - man er vel en høflig hund der ikke smækker døren i fjæset på gæsterne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan:Hvor er Luna bare go' :klap::klap:

 

Jeg kan godt lide at der er andre end Nana og Bamse der ikke forstår "fri" kommamdoen efter et træningspas . "skal vi ikke mere - det var da lige så sjawt, mer', mer' mer'" :lol:

 

:sjov: over at hun lige skal se om der er noget ude i gangen (eller hvor det nu er), inden hun lukker døren - man er vel en høflig hund der ikke smækker døren i fjæset på gæsterne :mrgreen:

 

Sådan havde jeg ikke lige tænkt på det, men jeg kan godt lide din tolkning af hendes adfærd :blink:

 

Hun elsker bare disse øvelser hvor hun skal smække en dør eller en skuffe i, det her med at bruge sig selv fysisk og at hun kan høre lyden når døren/skuffen går i :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige prøvet at lukke køkkenskuffer og døre. Nana fatter det meget hurtigt, men hun er jo også operant indlært og kan dutte på hånden mm.

 

Bamse er til gengæld ret sjov at træne det med. Han har jo ikke nogen "træningserfaring", bortset fra 5 gange hos Lillian ( nåede ikke de sidste par gange), så med ham skal man have meget mere tålmodighed, men det skal nok komme :-D. Han har da fattet at det har noget med døren at gøre og er begyndt at dutte lidt forsigtigt på den :-D Og så bliver han så glad, når han får ros :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige prøvet at lukke køkkenskuffer og døre. Nana fatter det meget hurtigt, men hun er jo også operant indlært og kan dutte på hånden mm.

 

Bamse er til gengæld ret sjov at træne det med. Han har jo ikke nogen "træningserfaring", bortset fra 5 gange hos Lillian ( nåede ikke de sidste par gange), så med ham skal man have meget mere tålmodighed, men det skal nok komme :-D. Han har da fattet at det har noget med døren at gøre og er begyndt at dutte lidt forsigtigt på den :-D Og så bliver han så glad, når han får ros :klap:

 

Årh hvor er han sød :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, nu vil vi også prøve at vise en video med duttetræning. Vi har kastet os over lyskontakterne..

 

[media]

[/media]

Da jeg ikke kan finde ud af at embedde videoer, og har opgivet at finde svaret, så bliver det altså lige med link..;-)

 

Hallo - og så virkede embedding jo bare lige. Så det er bare det man skal - altså lade som om man ikke kan...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, nu vil vi også prøve at vise en video med duttetræning. Vi har kastet os over lyskontakterne..

 

[media]

[/media]

 

Da jeg ikke kan finde ud af at embedde videoer, og har opgivet at finde svaret, så bliver det altså lige med link..;-)

 

Hvor er han bare god :klap:

 

Og jeg elsker der til sidst, hvor han forsøger at lægge kinden ind til kontakten, for at se om det så virker :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...