Hop til indhold

Er hundeloven ok ??


Gæst Wippet-ejer
 Share

Recommended Posts

Gæst Wippet-ejer
det kan godt være at du ikke mener du har svinet nogen til, men din indgang på denne side har måske ikke været særlig positiv, dit første indlæg bruger du på at skælde ud over en navngiven side, det næste bruger du på at forsøge at gøre dig uvenner med alle folk med muskelhunde (du skriver ydermere i forummet for disse hunde og deres ejere), så jeg tror nu alligevel jeg vil vælge at ignorerer dig :blink:

Du har jo ikke forstået et kuk, så det er fint du ignorere mig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved du hvad, jeg sletter selv profilen nu.... Jeg behøver ikke at gøre mere, Morten Spiegelhauer fra TV2 operation X, er ved at lave et program om muskelhunde, og der får nythjemtildyr.dk god dækning...

Ih ja.

Og hvis han er lige så god til at belyse en sag sagligt som tv2 og den øvrige stand af underholdningsjournalister og programmer i Danmark plejer at være omkring hunde, så bliver det da virkelig seriøst og værd at spilde tid på at se.....

 

eller nowet

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har intet gjort, men den her side "nythjemtildyr.dk" blokere alle mennesker som er uenige med dem. Det kunne jeg jo bare være ligeglad med, men det er jeg ikke når det går ud over hunde. Derfor har jeg oprettet denne profil; så jeg selv og mange andre kan komme til orde, for at dele deres oplevelser med nythjemtildyr.dk

Og jeg har ikke svinet nogen til..

 

AHA... så havde jeg ret trods alt.... skrev til Umulia at jeg havde fået den opfattelse at dette var en profil som var negativ overfor en eller anden hjemmeside.... :5up: Lusen du er bare såååå god :klap:

 

Nyt hjem til dyr er ikke en debatside, det er en side for omplacering af hunde - forøvrigt har alle lov at afvise uønskede personer, det er ingen ret du har, til at deltage alle steder ;-)

 

Jeg er to gange blevet censureret på facebook, næste gang bliver jeg smidt ud :engel:

 

Fyyy Petrine, du er altså også lidt af en ballademager :slem:

 

Ih ja.

Og hvis han er lige så god til at belyse en sag sagligt som tv2 og den øvrige stand af underholdningsjournalister og programmer i Danmark plejer at være omkring hunde, så bliver det da virkelig seriøst og værd at spilde tid på at se.....

 

eller nowet

 

Tror det bliver "Nowet.." så har jeg ikke sagt for meget. :blink:

 

Nå men tilbage til tråden... kan man ikke lægge navn til sine egne meninger så tyns jeg man skal holde sin.. bøtte :hmm: og kan man ikke gøre opmærksom på det der går en imod uden at lave et sådan stunt... så skal man vist overveje at finde en helt andet sted end lige HF :vinken: Mojn !!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej..

 

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at mennesker som jer, der opretter profiler for deres hunde osv. at i er dybt ansvarlige hundeejere.

Men prøv at se ud over følelser og accepter, at der er alt for mange "uheld" med muskelhunde, ikke kun i DK men i hele verden. Ofte efter et uheld, bliver ejeren interviewet og siger " det har den aldrig gjort før, har altid været en god familiehund osv.." Disse hunde er uberegnelige og farlige. Vi kan ikke som samfund ha' hunde som dem gående rundt blandt os.

 

Og det er ikke lige DIN hund jeg mener, men vi må af med dem. Loven er ikke optimal, men et skridt i den rigtige retning.

 

Ved godt jeg sikkert får mange "fjender" nu, men det er bare min mening.

Har og har altid selv haft hund og jeg elsker hunde.

 

hvis du elskede hunde kan jeg ikke forstå du vil udrydde nogle racer :vedikke:

 

og jeg er skuffet over lonny kom først og må beholde sin listehund :fornaermet:

 

og så kan jeg ikke hitte hoved eller hale i dine indlæg, vil du diskutere en anden side, listehunde på denne side eller den sindsyge lov der blev vedtaget i sommers?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
AHA... så havde jeg ret trods alt.... skrev til Umulia at jeg havde fået den opfattelse at dette var en profil som var negativ overfor en eller anden hjemmeside.... :5up: Lusen du er bare såååå god :klap:

 

 

 

Fyyy Petrine, du er altså også lidt af en ballademager :slem:

 

 

Tror det bliver "Nowet.." så har jeg ikke sagt for meget. :blink:

 

Nå men tilbage til tråden... kan man ikke lægge navn til sine egne meninger så tyns jeg man skal holde sin.. bøtte :hmm: og kan man ikke gøre opmærksom på det der går en imod uden at lave et sådan stunt... så skal man vist overveje at finde en helt andet sted end lige HF :vinken: Mojn !!

 

Det kommer som et chok, skal vi smide hende ud herfra også, er det ikke lidt drastisk, jeg mener kedsommeligheden kunne få overtaget :fornaermet::slem:

 

Det der analyse nowet er farligheden selv:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Hvis du ikke vil gøre dig uvenner med alt og alle kunne du jo også bare lade være med at starte med at tale dunder imod alle os der har den type hund, som du ikke lige kan lide...for det andet kunne du jo lade være med at skrive som om du har den endegyldige sandhed, og alle os som har valgt f.eks. en amstaff er bare nogle tumper som ikke fatter hvilken race vi har....

 

Jeg er spændt på om operation X virkelig laver sådan et program...for at afsløre en der begår en så "frygtelig" forbrydelse som at sætte sig imod en åbenlyst tåbelig hundelov...jeg håber ikke du har ret...for min henvendelse ang. Dr. Dyredød var de sjovt nok ikke interesserede i...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...